Ja alles zit erbij. Heb dat ding 1x gebruikt, apparaat is niks voor mij. Maar 350 is te weinig dus zal eens kijken of een collega 'm wil overnemen ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:25 schreef fortunafan het volgende:
[..]
En de bod light eraan waar je woont of waar op te haalen als het niet tever is.
Heb je bon ivm garantie, doos met standaard dingen die erbij geleverd zijn?
Welke aansluiting om op te laden? De nieuwe of oude?
Prima!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja alles zit erbij. Heb dat ding 1x gebruikt, apparaat is niks voor mij. Maar 350 is te weinig dus zal eens kijken of een collega 'm wil overnemen ofzo
Ik heb alleen maar ellende met de oude,quote:
Wat bedoel je?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:26 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar ellende met de oude,
Software is te groot die op de nieuwe ipad 3/4? Weet niet zeker welke het is in iedergeval de nieuwe met retina display en nieuwe connector..
Bij de oude heb ik met iphone 3gs en deze ipadvalleen maar ellende kabels zijn slecht ontworpen en gaan kapot na 1 jaar ofzo dan gaan de kabels kapot..
Wat bedoel je?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:47 schreef blow... het volgende:
[..]
Bij de oude heb ik met iphone 3gs en deze ipadvalleen maar ellende kabels zijn slecht ontworpen en gaan kapot na 1 jaar ofzo dan gaan de kabels kapot..
Ik heb een iphone 5 nu en ben dubbel tevreden over de nieuwe connector. En accu duur. Ze zegen met matig gebruik 10 uur echter gaat die van mij met intensief gebruik 17 uur mee.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:51 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
De nieuwe connector is trouwens nog fragieler.
Ze gaan uit van 50% schermhelderheid.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:52 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik heb een iphone 5 nu en ben dubbel tevreden over de nieuwe connector. En accu duur. Ze zegen met matig gebruik 10 uur echter gaat die van mij met intensief gebruik 17 uur mee.
Infact is het wel een fijna ipad maar echter vind ik de sherm te kleinquote:Op maandag 7 januari 2013 14:16 schreef xatlad het volgende:
Koop een ipad mini!
Nieuwe conector
Dunner
Mooier design
Beter wifi chip
Goedkoper!
340,- nieuw
Haha een colega van me in rotterdam heeft hem daar maar eens lenen dan dan zie ik het wel...quote:Op maandag 7 januari 2013 14:33 schreef xatlad het volgende:
Ik zeg gewoon doe dat scherm is 2 weken wennen daarna wil je niet meer die lompe ipad 4
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:13 schreef G-NiLES het volgende:
Wat is dit voor topic geworden jongens.
TS weet niet wat hij zoekt en durft geen bod uit te brengen.
Misschien een tip om gewoon ANDERSOM te gaan zoeken naar mensen die iets aanbieden in plaats van elke dag hier een kick geven?
Ik stem voor slotje.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:09 schreef Housekeeper het volgende:
Opgeschoond![]()
Voor zowel TS als users: geen discussie aub. Als het budget niet toereikend is, dan komt TS daar zelf wel achter.
Wij hebben geen zin om dit topic " kapot " te modereren.
Je mag ook wel langs komen.. Hebben kilo's aan koffie, suiker en melkquote:Op zondag 13 januari 2013 14:06 schreef Housekeeper het volgende:
Wederom opgeschoond![]()
Goed. Ik heb een virtuele kop koffie gedronken met fortunafan (het was eigenlijk een thermoskan vol).![]()
We hebben afgesproken dat hij het mag blijven proberen tot uiterlijk 24 januari. Als hij dan nog niets heeft, dan gaat dit topic dicht en komen er geen vergelijkbare topics meer. Dit ter beoordeling aan de crew.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |