abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:52:28 #101
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_119910988
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:51 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Omdat ik naar de oorzaken van geweld wil kijken i.p.v. enkel te roeptoeteren hoe fout het is en dat het nooooit meer mag gebeuren ben ik de gene die niet lekker is. Juist. Ben je op je hoofd gevallen na de bevalling ofzo ? Doe eens een beetje normaal.
Om even terug te komen op wat ik eerder schreef:
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:24 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Dus wat jij zegt is dat als iemand mij in het verkeer afsnijdt of geen voor geen voorrang geeft dat hij het dan een beetje over zichelf afroept dat ik hem een knal geef en dat je dan maar moet kunnen redeneren van "ja, als hij nou voorrang had gegeven dan was het niet gebeurd"?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_119910990
vind het echt bizar dat er mensen zijn die geweld 'normaal' noemen en die rustig zitten te verkondigen dat 'er bij elke club wel eens gevochten werd'
in wat voor wereld leef je dan, als je dat normaal vind?
zoals al eerder gezegd, laatste keer dat er een flinke vechtpartij was bij een wedstrijd golf of bij de indoor brabant kan ik mij niet herinneren.
oftewel, bepaalde sporten hangen samen met bepaalde bevolkingsgroepen die blijkbaar weer een causaal verband hebben met geweld en agressie.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:53:22 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119911011
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:51 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Omdat ik naar de oorzaken van geweld wil kijken i.p.v. enkel te roeptoeteren hoe fout het is en dat het nooooit meer mag gebeuren ben ik de gene die niet lekker is. Juist. Ben je op je hoofd gevallen na de bevalling ofzo ? Doe eens een beetje normaal.
Hou toch op man. De oorzaken van geweld.... ja, je hebt een punt als het om andere soorten geweld gaat, uitlokking, hell racisme weet ik het.

Dit is op heen enkel vlak uitlokking van geweld. Dat jij dit zo ziet is te debiel voor woorden. En nee, ik ben niet op mijn hoofd gevallen bij de geboorte, ik ben gewoon niet zo verrot "opgevoed" als het morale brok aso dat jij blijkbaar bent.

"iedereen steelt wel eens een tasje" dat kan zomaar van jou afkomen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:53:23 #104
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_119911012
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Om even terug te komen op wat ik eerder schreef:

[..]

Bedankt voor je bijdrage.
pi_119911028
Ben nog wel benieuwd naar het 'niemand deed iets'-verhaal overigens. Misschien dat er dan beelden van het gebeuren zijn? Meestal doet niemand iets omdat iedereen met de telefoon staat te filmen om het later te tweeten: 'Check dit, hier wordt iemand finaal in elkaar getrapt :D Oh wacht, hij beweegt niet meer -O- '
pi_119911055
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef WRH het volgende:
vind het echt bizar dat er mensen zijn die geweld 'normaal' noemen en die rustig zitten te verkondigen dat 'er bij elke club wel eens gevochten werd'
zoals al eerder gezegd, laatste keer dat er een flinke vechtpartij was bij een wedstrijd golf of bij de indoor brabant kan ik mij niet herinneren.
oftewel, bepaalde sporten hangen samen met bepaalde bevolkingsgroepen die blijkbaar weer een causaal verband hebben met geweld en agressie.
Of 1000 mensen spelen golf en 1000.000 voetbal.
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 december 2012 @ 10:55:36 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_119911064
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef WRH het volgende:
Slaat nergens op. Er zijn een miljoen mensen aan het voetballen ieder weekend. Er zijn dan twee partijen bij betrokken. Er heerst dan rivaliteit. Ik speelde met doktoren, leraren en ander tuig in een elftal. De eerste golf-hooligan die iemand in de put sloeg is dan ook moeilijk te vinden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119911072
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:55 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Of 1000 mensen spelen golf en 1000.000 voetbal.
heb je al eens rondgekeken op een gemiddelde golfbaan? en op een voetbalterrein?
en dan denk je nog steeds dat het aan het aantal ligt en niet aan het soort mensen?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:56:11 #109
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_119911081
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef Vasilevski het volgende:
Ben nog wel benieuwd naar het 'niemand deed iets'-verhaal overigens. Misschien dat er dan beelden van het gebeuren zijn? Meestal doet niemand iets omdat iedereen met de telefoon staat te filmen om het later te tweeten: 'Check dit, hier wordt iemand finaal in elkaar getrapt :D Oh wacht, hij beweegt niet meer -O- '
Als er beelden van zijn vind ik dat dan nog enigszins positief want dat vergemakkelijkt de vervolging. Maar volgens mij heeft iedereen er gapend naar staan kijken en dan achteraf voor de camera jammeren hoe erg het wel niet was en dat het niet normaal is. Lijkt me toch dat je jezelf nooit meer in de spiegel kan aankijken als je iemand hebt laten doodtrappen.

Overigens heeft die man nog 3 uur daarna gewoon rondgelopen. Het jammer is dat er een bloedvat in zijn schedel was gesprongen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_119911104
Moge hij in elkaar getrapt worden door een stel jonge lui
en er niet levend van af komt. Want dat is toch normaal ?
Peter heeft zo'n grote bek. Iets met om z'n loontje komen.

Bizar gegronde klacht !!!
Ook in moeilijke tijden.
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 december 2012 @ 10:57:22 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_119911115
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:56 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Als er beelden van zijn vind ik dat dan nog enigszins positief want dat vergemakkelijkt de vervolging. Maar volgens mij heeft iedereen er gapend naar staan kijken en dan achteraf voor de camera jammeren hoe erg het wel niet was en dat het niet normaal is. Lijkt me toch dat je jezelf nooit meer in de spiegel kan aankijken als je iemand hebt laten doodtrappen.

Je concludeert wel snel. Ben jij een held ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:58:29 #112
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_119911162
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je concludeert wel snel. Ben jij een held ?

Nee, iemand die het niet kan uitstaan als hij ziet dat iemand compleet de tievus in wordt geschopt door een stel idioten.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_119911184
Petertje is waarschijnlijk één van die ouders die bij elke beslissing van scheids/grensrechter tegen zijn partij staat te schreeuwen dat het niet klopt. En dan komt er daadwerkelijk een moment waarop een beslissing wellicht erg twijfelachtig is (dit staat gewoon vast dat dit gebeurt, een *rechter heeft gewoon niet altijd het volledige overzicht) en dan kan de hele meute er bovenop springen.
Oh, and that's a bad miss!
pi_119911243
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

De toon en timing van zijn twitterbericht is op z'n minst toch stuitend te noemen. :')
Och, heel de persoon is stuitend, dus dit is helaas niet eens verbazingwekkend te noemen.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 december 2012 @ 11:01:08 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_119911244
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:58 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nee, iemand die het niet kan uitstaan als hij ziet dat iemand compleet de tievus in wordt geschopt door een stel idioten.
Kan ik ook niet uitstaan. Maar je kent de situatie helemaal niet.

Ik nam het tijdens carnaval ooit op voor een vriendin die werd lastiggevallen.

Met woorden wel te verstaan. Gevolg een gebroken neus.

Had ik geweten dat die vent aan de bar twee meter was en een marinier uit Groningen. Had ik eventueel de mogelijkheid overwogen om het er bij te laten zitten.

dinsdag 4 december 2012 @ 11:02:55 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_119911296
Hij heeft gewoon gelijk maar de timing is ietwat onhandig :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_119911317
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Ach man, fout of zelfs partijdig vlaggen is nooit en nooit een reden tot fysiek geweld. Dat je zo'n lul op zijn plek zet, prima. Maar je gaat op zo'n schijtniveau toch niet helemaal uit je plaat om een buitenspelfoutje? :').
Dat zeg ik toch ook niet. En waarschijnlijk was dit niet het geval. Ik zeg alleen dat dit bij lagere teams wel vaak de oorzaak is voor misdragingen. Dus wat is je punt?
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 11:05:53 #118
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_119911377
Peter "Ik begin een politieke partij, ohnee ik wordt toch baas van ajax maar toch niet" R de Vries
:')
  dinsdag 4 december 2012 @ 11:06:09 #119
139330 TNA
For the stars that shine
pi_119911387
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Moge hij in elkaar getrapt worden door een stel jonge lui
en er niet levend van af komt. Want dat is toch normaal ?
Peter heeft zo'n grote bek. Iets met om z'n loontje komen.

Bizar gegronde klacht !!!
Bevalt dat nou, iemands woorden geheel verdraaien en daar een mening over vormen?
  dinsdag 4 december 2012 @ 11:07:51 #120
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_119911428
Peter R. de Vries moet gewoon ze muil houden.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 december 2012 @ 11:10:02 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_119911495
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Peter "Ik begin een politieke partij, ohnee ik wordt toch baas van ajax maar toch niet" R de Vries
_O_ :D

Megalomaan dus. :D

† In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 11:11:01 #122
pi_119911514
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:10 schreef tong80 het volgende:
Megalomaan
In ieder geval een ijdeltuit :P
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 11:12:10 #123
pi_119911553
Dat megalomane zie je hier ook terug, Peter reageert enorm beledigd en terughoudend na kritische vragen. Dan word hem ineens 'de maat genomen'.
pi_119911588
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 11:06 schreef TNA het volgende:

[..]

Bevalt dat nou, iemands woorden geheel verdraaien en daar een mening over vormen?
Inderdaad net als Heatwave. Als je veel op voetbalvelden komt zie je dat vaak agressie ontstaat bij wedstrijden waar een scheidsrechter enorm de thuisploeg bevoordeelt of een vlagger die continue alle ballen buitenspel geeft. Dit wekt agressie op. Als dit niet het geval is loopt een wedstrijd minder snel uit de hand. Dat is gewoon mijn constatering na 27 jaar voetbal waar ik ook voldoende heb gezien. Gelukkig doen veel clubs hier wat aan.

Niemand weet hoe de wedstrijd van die B3 tegen is verlopen en hoe het allemaal gegaan is maar dat het niet kan is iedereen het hier over eens. Natuurlijk moet je met je poten van een ander afblijven.
  dinsdag 4 december 2012 @ 11:14:45 #125
388816 Haantje_pappie
toradora is lekker
pi_119911626
Hij heeft ook gelijk.Een verhaal komt altijd van twee kanten ,als je denkt dat een verhaal van een kant komt verdien je ~O> oO/ ,en hij zegt er nog bij dat de grensrechter geen dood/geweld verdient.Maar dat de grensrechter iets heeft gedaan waardoor de verdachten ,helemaal door het lint gingen.Dan kun je bij jezelf nagaan wat heeft die grensrechter dan gedaan ?Want die jongens slaan er niet zomaar op los.
ik ben haar vriend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')