Om even terug te komen op wat ik eerder schreef:quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:51 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Omdat ik naar de oorzaken van geweld wil kijken i.p.v. enkel te roeptoeteren hoe fout het is en dat het nooooit meer mag gebeuren ben ik de gene die niet lekker is. Juist. Ben je op je hoofd gevallen na de bevalling ofzo ? Doe eens een beetje normaal.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus wat jij zegt is dat als iemand mij in het verkeer afsnijdt of geen voor geen voorrang geeft dat hij het dan een beetje over zichelf afroept dat ik hem een knal geef en dat je dan maar moet kunnen redeneren van "ja, als hij nou voorrang had gegeven dan was het niet gebeurd"?
Hou toch op man. De oorzaken van geweld.... ja, je hebt een punt als het om andere soorten geweld gaat, uitlokking, hell racisme weet ik het.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:51 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Omdat ik naar de oorzaken van geweld wil kijken i.p.v. enkel te roeptoeteren hoe fout het is en dat het nooooit meer mag gebeuren ben ik de gene die niet lekker is. Juist. Ben je op je hoofd gevallen na de bevalling ofzo ? Doe eens een beetje normaal.
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Om even terug te komen op wat ik eerder schreef:
[..]
Of 1000 mensen spelen golf en 1000.000 voetbal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef WRH het volgende:
vind het echt bizar dat er mensen zijn die geweld 'normaal' noemen en die rustig zitten te verkondigen dat 'er bij elke club wel eens gevochten werd'
in wat voor wereld leef je dan, als je dat normaal vind?
zoals al eerder gezegd, laatste keer dat er een flinke vechtpartij was bij een wedstrijd golf of bij de indoor brabant kan ik mij niet herinneren.
oftewel, bepaalde sporten hangen samen met bepaalde bevolkingsgroepen die blijkbaar weer een causaal verband hebben met geweld en agressie.
Slaat nergens op. Er zijn een miljoen mensen aan het voetballen ieder weekend. Er zijn dan twee partijen bij betrokken. Er heerst dan rivaliteit. Ik speelde met doktoren, leraren en ander tuig in een elftal. De eerste golf-hooligan die iemand in de put sloeg is dan ook moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef WRH het volgende:
vind het echt bizar dat er mensen zijn die geweld 'normaal' noemen en die rustig zitten te verkondigen dat 'er bij elke club wel eens gevochten werd'
in wat voor wereld leef je dan, als je dat normaal vind?
zoals al eerder gezegd, laatste keer dat er een flinke vechtpartij was bij een wedstrijd golf of bij de indoor brabant kan ik mij niet herinneren.
oftewel, bepaalde sporten hangen samen met bepaalde bevolkingsgroepen die blijkbaar weer een causaal verband hebben met geweld en agressie.
heb je al eens rondgekeken op een gemiddelde golfbaan? en op een voetbalterrein?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:55 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Of 1000 mensen spelen golf en 1000.000 voetbal.
Als er beelden van zijn vind ik dat dan nog enigszins positief want dat vergemakkelijkt de vervolging. Maar volgens mij heeft iedereen er gapend naar staan kijken en dan achteraf voor de camera jammeren hoe erg het wel niet was en dat het niet normaal is. Lijkt me toch dat je jezelf nooit meer in de spiegel kan aankijken als je iemand hebt laten doodtrappen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef Vasilevski het volgende:
Ben nog wel benieuwd naar het 'niemand deed iets'-verhaal overigens. Misschien dat er dan beelden van het gebeuren zijn? Meestal doet niemand iets omdat iedereen met de telefoon staat te filmen om het later te tweeten: 'Check dit, hier wordt iemand finaal in elkaar getraptOh wacht, hij beweegt niet meer
'
Je concludeert wel snel. Ben jij een held ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als er beelden van zijn vind ik dat dan nog enigszins positief want dat vergemakkelijkt de vervolging. Maar volgens mij heeft iedereen er gapend naar staan kijken en dan achteraf voor de camera jammeren hoe erg het wel niet was en dat het niet normaal is. Lijkt me toch dat je jezelf nooit meer in de spiegel kan aankijken als je iemand hebt laten doodtrappen.
Nee, iemand die het niet kan uitstaan als hij ziet dat iemand compleet de tievus in wordt geschopt door een stel idioten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je concludeert wel snel. Ben jij een held ?
Och, heel de persoon is stuitend, dus dit is helaas niet eens verbazingwekkend te noemen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De toon en timing van zijn twitterbericht is op z'n minst toch stuitend te noemen.
Kan ik ook niet uitstaan. Maar je kent de situatie helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, iemand die het niet kan uitstaan als hij ziet dat iemand compleet de tievus in wordt geschopt door een stel idioten.
Dat zeg ik toch ook niet. En waarschijnlijk was dit niet het geval. Ik zeg alleen dat dit bij lagere teams wel vaak de oorzaak is voor misdragingen. Dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Ach man, fout of zelfs partijdig vlaggen is nooit en nooit een reden tot fysiek geweld. Dat je zo'n lul op zijn plek zet, prima. Maar je gaat op zo'n schijtniveau toch niet helemaal uit je plaat om een buitenspelfoutje?.
Bevalt dat nou, iemands woorden geheel verdraaien en daar een mening over vormen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Moge hij in elkaar getrapt worden door een stel jonge lui
en er niet levend van af komt. Want dat is toch normaal ?
Peter heeft zo'n grote bek. Iets met om z'n loontje komen.
Bizar gegronde klacht !!!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Peter "Ik begin een politieke partij, ohnee ik wordt toch baas van ajax maar toch niet" R de Vries
Inderdaad net als Heatwave. Als je veel op voetbalvelden komt zie je dat vaak agressie ontstaat bij wedstrijden waar een scheidsrechter enorm de thuisploeg bevoordeelt of een vlagger die continue alle ballen buitenspel geeft. Dit wekt agressie op. Als dit niet het geval is loopt een wedstrijd minder snel uit de hand. Dat is gewoon mijn constatering na 27 jaar voetbal waar ik ook voldoende heb gezien. Gelukkig doen veel clubs hier wat aan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Bevalt dat nou, iemands woorden geheel verdraaien en daar een mening over vormen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |