Zelfs al is het waar, dit is niet de tijd om daarover te spreken, noch is het op enige manier een excuus. Toon een beetje respect!quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:34 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Ga toch meisjes opgraven op Aruba, Peter.
![]()
Hoezo niet eerlijk?quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:57 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ik ben Peter. Ik vind het alleen uitermate interessant wat ik zelf te melden heb!
![]()
![]()
Via een bedrijf waar we voor jazz ook mee samenwerkenquote:
Ik gun het je heus welquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo niet eerlijk?ik mag na al die duizenden euro's uitgegeven te hebben aan concerten best wel een keer gratis lijkt me
Ik zeg niet dat ze een overenthousiaste show deden. Maar het geluid in de Ziggodome is goed en de muziek klonk lekker dus geen klachtenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:44 schreef MaJo het volgende:
Fijn dat The black keys gaaf waren jojo! Ik vond ze op lowlands zwaar tegenvallen, routineus en ongeïnspireerd. En dat terwijl ik er erg naar uitkeek want door hun nummer te zingen had ik een kaartje gewonnen! Beetje jammer dus.
En het ziet er naar uit dat ik na mijn Muse oproep op Facebook een vrijkaart te pakken heb weten te krijgen![]()
Uh niet vaak nee, ik weet niet hoe je daarbij komtquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik gun het je heus welMaar ga nou niet beweren dat je nog nooit eerder gratis naar een concert bent geweest.
Ik vond het geluid in ziggodome ook erg goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze een overenthousiaste show deden. Maar het geluid in de Ziggodome is goed en de muziek klonk lekker dus geen klachten
en goedemorgen
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uh niet vaak nee, ik weet niet hoe je daarbij komtDe laatste keer was denk ik Franz Ferdinand in 2006, cadeaus daargelaten natuurlijk. Ik betaal altijd gewoon mijn kaartjes hoor
En je hebt het ook weleens over op de gastenlijst staanquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:44 schreef MaJo het volgende:
Fijn dat The black keys gaaf waren jojo! Ik vond ze op lowlands zwaar tegenvallen, routineus en ongeïnspireerd. En dat terwijl ik er erg naar uitkeek want door hun nummer te zingen had ik een kaartje gewonnen! Beetje jammer dus.
En het ziet er naar uit dat ik na mijn Muse oproep op Facebook een vrijkaart te pakken heb weten te krijgen![]()
'Respect komt van 2 kanten'. Gast, de daders waren volgens mij vooral degenen die een gebrek aan respect haddenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:34 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Ga toch meisjes opgraven op Aruba, Peter.
![]()
daar gaan we weerquote:
* Etcetera doet meequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar gaan we weer![]()
* Its-Jojo-4you pakt cola en popcorn
*deelt slakken uitquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef Etcetera het volgende:
En nog wat zout voor iedereen hier die af en toe iets te serieus kan opvatten.
Het woord 'respect' krijg ik doorgaans rillingen van over mijn rug. Meestal vanwege de persoon die dat woord uitspreekt overigens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'Respect komt van 2 kanten'. Gast, de daders waren volgens mij vooral degenen die een gebrek aan respect hadden
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
En je hebt het ook weleens over op de gastenlijst staan
Ik vond het een beetje raar overkomen van iemand die bijna nooit een kaartje koopt voor een concert om dan jaloers te zijn op iemand die honderden kaartjes voor concerten heeft gekocht en die eens een keer een vrijkaart krijgtquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* Etcetera doet mee
MaJo, ik denk dat B. vooral graag ook een vrijkaart zou willen - ik ook, want Muse. En dat het verder geen aanval was. En B., wij weten natuurlijk niet hoe vaak MaJo gratis naar concerten geweest is in totaal. Dus. Ik zie geen reden tot discussie hier
Maar ik heb wel zin in een colaatje en popcorn
En nog wat zout voor iedereen hier die af en toe iets te serieus kan opvatten. Nu ga ik maar weer vergaderen
Wat maakt dat nou weer uit? Er is niet een vastgelegde regeling dat als je X keer naar een concert gaat dat je dan recht hebt op een vrijkaartje, dus je bent dan gewoon jaloers op iemand die een keer het geluk heeft een vrijkaart te krijgen. Niets mis mee lijkt me.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje raar overkomen van iemand die bijna nooit een kaartje koopt voor een concert om dan jaloers te zijn op iemand die honderden kaartjes voor concerten heeft gekocht en die eens een keer een vrijkaart krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |