jammer weer!quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Done. Had geen melding gekregen/
Zoals ik zei, om te huilen. Was bij MonsterJam ook al zoquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Tofalleen die presentator
Ja iddquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals ik zei, om te huilen. Was bij MonsterJam ook al zo. Beter doen ze zo'n show helemaal in het Engels.
Die vent ros je toch na 10min die microfoon in zijn strotquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Tofalleen die presentator
neuh whatsapp vaker met fokkersquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:17 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt hier ook heel wat afgehosseld zie ik wel.
Je moet ook niet laten weten dat je desperate bent, afstandig doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neuh whatsapp vaker met fokkers
dankje voor de tipquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet ook niet laten weten dat je desperate bent, afstandig doen
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel PSY's zullen er rondlopen met carnaval....
Irritatieopwekkend is ie wel jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die vent ros je toch na 10min die microfoon in zijn strot
Ik heb pistoletjes met kaas en komkommerquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:35 schreef Taexon het volgende:
Kan der iemand lekkere broodjes komen brengen![]()
Brood is op en geen zin om naar de winkels te gaan
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb pistoletjes met kaas en komkommer.
Dan zijn ze al op hoor. Ik heb honger en ik moet nog etenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:41 schreef Taexon het volgende:
[..]beter rij je even van je werk hierheen
Hater.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zijn ze al op hoor. Ik heb honger en ik moet nog eten.
hehe luilakquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten
yee eindelijk me bed helemaal uit
Ja.. dat duurt me te lang beetje flauw...quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik moet met het OV, dus dat duurt zo'n 2 uur oid
quote:
Kun je beter naar de supermarkt gaanquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja.. dat duurt me te lang beetje flauw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |