Mja.. dan sta je de volgende dag op youtubequote:
Gewoon 's nachts doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mja.. dan sta je de volgende dag op youtubeen met dit weer maak je geen goede indruk if you know what i mean.
Ja.. lekker volle bak rennen en dan vol tegen een boom aan knallenquote:
Dat zou pas leuk zijn voor op YTquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. lekker volle bak rennen en dan vol tegen een boom aan knallenof struikelen en helemaal open liggen omdat je op boomstronken of takken viel
heb je wel wat te vertellenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:33 schreef Geo4kant het volgende:
"Wtf heb jij gedaan?"
- Ja.. wilde nacht he
Je vind mij saai wil je zeggen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je wel wat te vertellen
doeiquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga douchen, dan vallen mijn tranen tussen het water waardoor ik me minder zielig voeldoei
Dat is niet erg slimquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wilde nog even shaken terwijl de dop er maar half opzat
Ik zit al vanaf 8 uur op mijn werkquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef msacras het volgende:
Moeten jullie nooit naar school/werk ofzo?
Goed hoor, wel moe nog steedsquote:
Werk nu alleen in de weekenden maar ben opzoek naar fulltimequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef msacras het volgende:
Moeten jullie nooit naar school/werk ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |