dromen wat je gaat postenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een dejavu. Volgens mij heb ik een keer gedroomd dat ik dit zou posten.
Ja te triestquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dromen wat je gaat posten
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die niet over FOK! dromen.. nepperts
Ik heb het volgens mij ook wel eens over dingen die dan later een keer gaan gebeurenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach heb ik ook wel eens, alleen niet wat ik ga posten
Middeleeuwse muziek, fun fun fun!quote:
ik droom over beschamende dingenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij ook wel eens over dingen die dan later een keer gaan gebeuren.
Wees blij dat het dromen zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik droom over beschamende dingenrare dingen ook wel
mja soms wilde ik wel dat het de werkelijkheid was maar helaasquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wees blij dat het dromen zijn. Meestal kan ik me er niks van herinneren
.
Hahaha, je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja soms wilde ik wel dat het de werkelijkheid was maar helaas
Zoals?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja soms wilde ik wel dat het de werkelijkheid was maar helaas
True.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ehm nee dat is toch meer jouw ding
haha gewoon doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:30 schreef Geo4kant het volgende:
Lijkt me heerlijk, naakt door het bos (wel schoenen aan) rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |