quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooiste is nog dat Feamous gewoon 2 plaatsen achter hem zit
succes!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:01 schreef Taexon het volgende:
ik gaat even aankleden en dan me jas ophalen die al 2 weken bij me pa ligt... hopelijk is er iemand thuis
-sleutelloze joey-
Zit op stage maar ben hele dag alleenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:04 schreef Dientje12 het volgende:
moeten jullie niet werken of naar school?
ik zit op schoolquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:04 schreef Dientje12 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:04 schreef Dientje12 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zit op stage werk maar ben hele dag alleen heb de hele dag niks te doendus dat betekent FOK! openstaan
Een beetje op je werk internetten en een beetje met de andere afdeling onnozele e-mails heen en weer sturen over wat jullie in de pauze gaan eten enzo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat kan ik ook op mijn telefoon hoor, dat duurt alleen wat langer.
ik kan multitaskenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan heeft de leraar ook niets nuttigs te vertellen
Nee, ik ben de enige die niks te doen heeftquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een beetje op je werk internetten en een beetje met de andere afdeling onnozele e-mails heen en weer sturen over wat jullie in de pauze gaan eten enzo?
waarom dan niet naar huisquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik ben de enige die niks te doen heeft.
ik was om 12:00 al klaar met me werk en kon naar huis..quote:
Bwehe, als dat even zou kunnen, dan deed ik dat graag.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik was om 12:00 al klaar met me werk en kon naar huis..
Als iedereen zo snel is als ik was de economie een stuk beter
Hoe wil je hoeren neuken als je geen geld hebt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken
Gewoon zeggen dat het geld erna komtquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe wil je hoeren neuken als je geen geld hebt?
Gewoon niet naar de hoeren, veel beter.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het geld erna komt
daar bestaan sletjes voorquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon niet naar de hoeren, veel beter.
Of je vriendin/fuckbuddyquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar bestaan sletjes voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |