de hele dag herhalen dan kan je hem vanavond dromenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:26 schreef Taexon het volgende:
Pfff ben echt slecht met telefoon nummers uit me hoofd leren... gaat weer paar maanden duren voordat ik me nummer uit me hoofd ken waarschijnlijk
Makkelijk nummer nemenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:26 schreef Taexon het volgende:
Pfff ben echt slecht met telefoon nummers uit me hoofd leren... gaat weer paar maanden duren voordat ik me nummer uit me hoofd ken waarschijnlijk
Alsof ik niks beters te doen heb!quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de hele dag herhalen dan kan je hem vanavond dromen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon niet kiezenquote:![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alsof ik niks beters te doen heb!Euw, dat is wel stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kon niet kiezen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alsof ik niks beters te doen heb!whatsappen krijgt altijd voorrangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kon niet kiezenTax wil tetten :)!
Dat zekerquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
whatsappen krijgt altijd voorrang
Sorry, ik kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je doet vaag en dat stoort mij
nee grapje.
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik word met de minuut nieuwsgieriger
miauwquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:39 schreef Taexon het volgende:
miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw
Kattenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:39 schreef Taexon het volgende:
miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw
Geen geluid op mijn pc en te lui om op mijn telefoon te doenquote:
Wees blij...quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen geluid op mijn pc en te lui om op mijn telefoon te doen.
Hehehehe, geweldigquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wees blij...
Haha zo mooi ik stuur naar een fokker op fb "hoe is het in *lokaal*"
Ik weet alles..
"Wtf hoe?! hoe weet je dat"Jaja lang leve mensen die op dezelfde school daar zitten en hem kennen..
"Haha wauw. Wat?!?quote:
Geniaalquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Haha wauw. Wat?!?
Hoe??
Oja jij bent natuurlijk bevriend met Feamous haha
Prachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |