quote:Joh, daar weet ie helemaal niks vanaf
Op maandag 26 augustus 2002 21:34 schreef ikke_ook het volgende:
Zoo!! Dat klinkt helemaal goed dan!! Gelukkig maar dan dattie het vergeten was en dattie niet begon te zeiken dat je het te laat had ingeleverd!!* ikke_ook is Echt blij voor Barb
En fijn dat je ook blij bent, blij zijn is leuk
quote:En ik ben dubbel blij, ik ben ook blij voor mezelf dat ik mn tentamen gehaald heb, alleen ik begin steeds meer te vrezen voor dat tentamen van 2 weken geleden
Op maandag 26 augustus 2002 21:35 schreef Barb het volgende:[..]
En fijn dat je ook blij bent, blij zijn is leuk
quote:nee sorry heb al laserquestnerds meeting
Op maandag 26 augustus 2002 21:35 schreef ikke_ook het volgende:
Ik ga het nog maar een keertje roepen: Zijn er meer mensen die zin hebben in een meetinkje zondag??
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 21:42 schreef r8ality het volgende:[..]
nee sorry heb al laserquestnerds meeting
quote:Ik durf nog eigenlijk geen uitspraken over zondag te doen. Aanstaand weekend komt Erwin tijdelijk terug hier wonen en ik heb geen idee in wat voor een humeur ik zondag ben
Op maandag 26 augustus 2002 21:35 schreef ikke_ook het volgende:
Ik ga het nog maar een keertje roepen: Zijn er meer mensen die zin hebben in een meetinkje zondag??
In principe sta ik er wel voor open trouwens, ook weer een mooie reden om het huis uit te vluchten.
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 21:48 schreef Barb het volgende:[..]
Ik durf nog eigenlijk geen uitspraken over zondag te doen. Aanstaand weekend komt Erwin tijdelijk terug hier wonen en ik heb geen idee in wat voor een humeur ik zondag ben
![]()
In principe sta ik er wel voor open trouwens, ook weer een mooie reden om het huis uit te vluchten.
quote:Wat is er allemaal mis met Erwin dan
Op maandag 26 augustus 2002 21:48 schreef Barb het volgende:[..]
Ik durf nog eigenlijk geen uitspraken over zondag te doen. Aanstaand weekend komt Erwin tijdelijk terug hier wonen en ik heb geen idee in wat voor een humeur ik zondag ben
![]()
Oh en die Pza shoarma is echt ranzig, en een week later merk je dat je nog steeds meurt naar knoflook
quote:Kweet niet of ik zin heb, kweet niet of ik geld heb, kweet niet wie der nog meer komen, kweet niet wat de plannen zijn, kweet niet of ik me dan weer verslaap en zo tussen 4 en 5 mijn bed uit kom rollen etcetera etcetera
Op maandag 26 augustus 2002 21:53 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Hmm kan me voorstellen, nou dan horen we nog wel van jou, maar er zijn eigenlijk maar weinig reacties dus ik weet niet of het sowieso wel wat wordt
quote:Nou euh ... da's mijn ex waar ik bijna 4 jaar mee heb samengewoond en die nu maar geen woonruimte kan vinden in Utrecht, maar tijdelijk in een huis van een op vakantie zijnde collega heeft gezeten, waar ie vrijdag uit moet zijn en waardoor hij dus terug komt, want hij kan niks anders vinden.
Op maandag 26 augustus 2002 22:07 schreef blieblie het volgende:
Wat is er allemaal mis met Erwin dan :?P
En wat er mis met hem is: niks, het is een hele leuke jongen
Alleen is samenwonen met je ex niet echt een van de leukste dingen die ik kan verzinnen.
quote:En toch heb je gezegd dat het prima was
Op maandag 26 augustus 2002 22:09 schreef Barb het volgende:[..]
Nou euh ... da's mijn ex waar ik bijna 4 jaar mee heb samengewoond en die nu maar geen woonruimte kan vinden in Utrecht, maar tijdelijk in een huis van een op vakantie zijnde collega heeft gezeten, waar ie vrijdag uit moet zijn en waardoor hij dus terug komt, want hij kan niks anders vinden.
En wat er mis met hem is: niks, het is een hele leuke jongen
Alleen is samenwonen met je ex niet echt een van de leukste dingen die ik kan verzinnen.
quote:Nee hoor. Ik heb gezegd dat ik het niet leuk vind, niet zie zitten en ook liever niet wil. Maar dit huis is van ons samen, hij betaald nog steeds huur en ik heb niet het recht om hem de toegang te weigeren. Bovendien is het nog steeds een dierbare vriend van me, en die laat ik niet op straat slapen.
Op maandag 26 augustus 2002 22:12 schreef blieblie het volgende:
En toch heb je gezegd dat het prima was
Zwak? Ja, misschien. Maar vrienden zijn voor mij onwijs belangrijk, of ze nu ex zijn of niet.
quote:Oeps, pagina later wordt het uitgelegd
Op maandag 26 augustus 2002 22:13 schreef blieblie het volgende:
Kan hier iemand java???
Ik snap het hele idee van return <string> niet
quote:Mjaah en met het begin van het verhaal kan je zo te lezen niet veel anders
Op maandag 26 augustus 2002 22:15 schreef Barb het volgende:[..]
Nee hoor. Ik heb gezegd dat ik het niet leuk vind, niet zie zitten en ook liever niet wil. Maar dit huis is van ons samen, hij betaald nog steeds huur en ik heb niet het recht om hem de toegang te weigeren. Bovendien is het nog steeds een dierbare vriend van me, en die laat ik niet op straat slapen.
Zwak? Ja, misschien. Maar vrienden zijn voor mij onwijs belangrijk, of ze nu ex zijn of niet.
Wel raar overigens dat hij huur betaald maar der toch uitgebonjourd is..
quote:Nee hoor. Niet raar. Hij is tijdelijk op iemands huis gaan passen in Utrecht. Daar werkt hij nl. en voor ons was het echt hard nodig om afstand van elkaar te nemen. Ondertussen heeft ie hard doorgezocht, maar helaas niks kunnen vinden. Al zijn spullen staan ooknog hier, hij is niet verhuisd. Maar beiden hadden we wel gehoopt, dat ie al iets zou hebben en dat ie alleen terug zou komen om de rest op te halen.
Op maandag 26 augustus 2002 22:18 schreef blieblie het volgende:
Mjaah en met het begin van het verhaal kan je zo te lezen niet veel anders....
Wel raar overigens dat hij huur betaald maar der toch uitgebonjourd is..
Helaas, het mag niet zo zijn.
quote:Sjah, naja heft weer mooi je happy bui op tot een gemiddelde van normaal +
Op maandag 26 augustus 2002 22:20 schreef Barb het volgende:[..]
Nee hoor. Niet raar. Hij is tijdelijk op iemands huis gaan passen in Utrecht. Daar werkt hij nl. en voor ons was het echt hard nodig om afstand van elkaar te nemen. Ondertussen heeft ie hard doorgezocht, maar helaas niks kunnen vinden. Al zijn spullen staan ooknog hier, hij is niet verhuisd. Maar beiden hadden we wel gehoopt, dat ie al iets zou hebben en dat ie alleen terug zou komen om de rest op te halen.
Helaas, het mag niet zo zijn.
ik werk op de afdeling Software, Twinscan, Alignment.
vleugel 7C2.
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 22:22 schreef blieblie het volgende:
Sjah, naja heft weer mooi je happy bui op tot een gemiddelde van normaal +
Precies. Ik sta weer met beide pootjes op de grond ![]()
En ach, this too will pass. Komt wel goed allemaal.
quote:Ah, mijn pa is manager software development Atlas (vroegere naam van Twinscan) geweest.
Op maandag 26 augustus 2002 22:22 schreef Hrun het volgende:
blieblie.ik werk op de afdeling Software, Twinscan, Alignment.
vleugel 7C2.
Ken je Ben Slaghekke??
quote:Zoals mijn allochtone overgrootpa zei:
Op maandag 26 augustus 2002 22:27 schreef Barb het volgende:[..]
![]()
Precies. Ik sta weer met beide pootjes op de grond
En ach, this too will pass. Komt wel goed allemaal.
quote:de naam zegt me weliets. maar die heb ik nooit echt kunnen plaatsen.
Op maandag 26 augustus 2002 22:36 schreef blieblie het volgende:[..]
Ah, mijn pa is manager software development Atlas (vroegere naam van Twinscan) geweest.
Ken je Ben Slaghekke??
ja. Atlas. dat was nogeens een naam. nu dat suffe Twinscan. bah...
Toen de T in Atlas T nog voor Turbo stond.
quote:Dalijk wordtie boos om de omschrijving
Op maandag 26 augustus 2002 22:41 schreef Hrun het volgende:[..]
de naam zegt me weliets. maar die heb ik nooit echt kunnen plaatsen.
ja. Atlas. dat was nogeens een naam. nu dat suffe Twinscan. bah...
Toen de T in Atlas T nog voor Turbo stond.
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 26-08-2002 23:14]
quote:ken je hem ofzo?
Op maandag 26 augustus 2002 22:53 schreef blieblie het volgende:[..]
Grote dikke kale vrijgezelle super aardige vent, met als hobby's pc's, programmeren, printjes solderen, pc's, internet, pc's, en vliegen in zijn ultralight.
Maar nogmaals, een extreem aardige vent
ik zal hem morgen even opzoeken in het fotoboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |