abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119904657
Hallo Fokkers!

Mijn vriend heeft de laatste tijd veel bonje met een huisgenoot van hem.
Zij is als het ware een 'onder verhuurster' van het studentenhuis waar hij in woont. Hij, samen met nog een paar andere huisgenoten, betalen de huur aan haar, terwijl zij eigenlijk niet de officiële hoofd verhuurster is. (Een heel vaag verhaal, naar mijn idee).
Zij heeft enkele tijd geleden besloten een huursubsidie aan te vragen, terwijl ze verwacht dat de rest van het huishouden daar oogluikend op toekijkt. Dit doet zij omdat zij zichzelf zogenaamd zo arm vindt, terwijl ze maximaal bij leent van de DUO, en laatst maar liefst 1 dag heeft gewerkt, en daarna niet meer is komen opdagen omdat ze het werk 'te saai vond'.
Mijn vriend vind dit gedoe niet kunnen, en is ook bang dat niet alleen zij, maar ook meerdere leden van het huishouden aansprakelijk zullen zijn als de instanties erachter komen dat zij illegaal huursubsidie krijgt (en daar niks van verdeelt onder de huisgenoten).

Weet een van jullie hoe precies zo'n aanklacht in werking kan worden gezet, en waar dat precies gedaan kan worden? Ik heb liever niet dat mijn vriend de dupe wordt van de problemen van een ander :)

Alvast bedankt Fokkers!! ^O^
pi_119904781
Meld misdaad anoniem :)
  dinsdag 4 december 2012 @ 00:15:51 #3
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_119905199
Dubbel en past niet in FHF. Je topic in WGR os voldoende. Slotje dus.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')