quote:Op maandag 3 december 2012 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal wachten op je, schoone prinsch.
Daar ben ik zaterdag geweest, bij de kapperquote:Op maandag 3 december 2012 23:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Eerst las ik kapper en dacht ik huh.
En toen las ik het goed en was het 'ja, ik dacht al'
quote:
Jaquote:
Klopt, het is voor mij ook echt het totaalplaatje. Ik ken bijvoorbeeld een jongen en hij is serieus te knap voor woorden. Gewoon echt de perfecte jongen qua uiterlijk. Wow.quote:Op maandag 3 december 2012 23:18 schreef Taexon het volgende:
Hmm ik heb eigenlijk niet bepaalde punten kwa uiterlijk waar ik op af knap... verschilt echt per persoon
ja daarom, heb wel voorkeuren maar als het innerlijk me helemaal inpakt dan ben ik verkochtquote:Op maandag 3 december 2012 23:18 schreef Taexon het volgende:
Hmm ik heb eigenlijk niet bepaalde punten kwa uiterlijk waar ik op af knap... verschilt echt per persoon
Yupquote:Op maandag 3 december 2012 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daarom, heb wel voorkeuren maar als het innerlijk me helemaal inpakt dan ben ik verkocht
quote:Op maandag 3 december 2012 23:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yupsnap wat je bedoelt
Edit: kut knipoog
soms zelfs met personen die je niet eens echt kent kan je al zo'n klik hebbenquote:Op maandag 3 december 2012 23:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yupsnap wat je bedoelt
Edit: kut knipoog
Welcome to the internetquote:Op maandag 3 december 2012 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soms zelfs met personen die je niet eens echt kent kan je al zo'n klik hebben
quote:Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ook al zo'n hekel aan dat ding?
yup.......quote:Op maandag 3 december 2012 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soms zelfs met personen die je niet eens echt kent kan je al zo'n klik hebben
Volgens Pxe is het een vieze mannen knipoog dus ben het aan het aflerenquote:Op maandag 3 december 2012 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ook al zo'n hekel aan dat ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |