Ik was door het prachtige weer 5 minuten eerder dan normaalquote:Op maandag 3 december 2012 23:15 schreef Rekkie het volgende:
1 uur en 3 kwartier vertraging, nee joh leuk die winter......
Dan moet je ook niet met het OV gaan. Het OV is soberso voor mensen van de lagere klassen als ik het zo mag zeggen.quote:Op maandag 3 december 2012 23:15 schreef Rekkie het volgende:
1 uur en 3 kwartier vertraging, nee joh leuk die winter......
Dit is misschien wel het ergste aan de winter. Dan heeft het een dagje gevriesd en roepen mensen alweer "IT GIET OAN!!!"quote:Op maandag 3 december 2012 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die niet haten op de winters in Nederland
In andere landen is winter helemaal prima, op wintersport enzo maar in Nederland![]()
Er zijn echt maar een paar voordelen waaronder kans op een Elfstedentocht en dat het na de winter weer zomer wordt
OVquote:Op maandag 3 december 2012 23:17 schreef DMetal666 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet met het OV gaan. Het OV is soberso voor mensen van de lagere klassen als ik het zo mag zeggen.
Inderdaad, vaak ook van dat tuig wat met het OV rijst. Mij niet gezien.quote:Op maandag 3 december 2012 23:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
OV![]()
Stinkvolk in overbevolkte hokjes
Nee geweldig is datquote:Op maandag 3 december 2012 23:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is misschien wel het ergste aan de winter. Dan heeft het een dagje gevriesd en roepen mensen alweer "IT GIET OAN!!!"
Schaatsen is echt een sport voor het volk vind ik.quote:Op maandag 3 december 2012 23:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee geweldig is datde hele winter opleven naar een Elfsteden toch en dan met bittere teleurstelling weer de zomer in
W.A. van Buurenquote:Op maandag 3 december 2012 23:23 schreef DMetal666 het volgende:
[..]
Schaatsen is echt een sport voor het volk vind ik.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Oké hoax ontkracht want op mobiel zie je geen UI'squote:Op maandag 3 december 2012 23:49 schreef DMetal666 het volgende:
[..]
Oh oke, ik ging er even vanuit dat je een dame was vanwege je afbeelding.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volgens mij is dat juist het idee van dat tapatalk. Dat je dus hetzelfde ziet als PC-gebruikers, maar dan op een manier dat het er nog netjes uit ziet op je mobiel.quote:Op maandag 3 december 2012 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké hoax ontkracht want op mobiel zie je geen UI's. dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |