Er moest en gekaapt worden en een titel verzonnen worden.quote:
Oh, dan duurde alleen die kekke titel zo lang.quote:
Pietje is er maar druk mee.quote:Op maandag 3 december 2012 22:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er moest en gekaapt worden en een titel verzonnen worden.
Die Piet straks mag aanpassen.
Jaja, klantvriendelijkheid kost nu eenmaal tijd. Al die verzoeken inwilligen. En dat in deze toch al drukke dagen.quote:
Ja leuk en het zijn bijna buren dus dat kan mooi met z'n tweeën bij Oop in de huiskamerquote:Op maandag 3 december 2012 22:59 schreef Toverheks het volgende:
nog 5 deeltjes dan hebben we deel 100 van het Opa Topic, we laten het toch niet stilletjes aan ons voorbij gaan he, we zorgen natuurlijk wel dat het pontificaal op de Front Page aangekondigd wordt![]()
een mooi dubbel intervieuw met Opa en Gert lijkt me ook wel wat
Kijk daar hou ik van, Meedenkers, nou denk dat Gert het ook wel ziet zitten, misschien op een mooie winterse zaterdag, kan Gert gelijk een harinkie meehappen en een lekker bakkie kippensoep meeslurpenquote:Op maandag 3 december 2012 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja leuk en het zijn bijna buren dus dat kan mooi met z'n tweeën bij Oop in de huiskamer
Wat dacht jij, Gert en Oop, Acda en de Munnik, Bolland en Bolland, Mouth & McNeil, de Twee Pinten, need i say morequote:Op maandag 3 december 2012 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kijk daar hou ik van, Meedenkers, nou denk dat Gert het ook wel ziet zitten, misschien op een mooie winterse zaterdag, kan Gert gelijk een harinkie meehappen en een lekker bakkie kippensoep meeslurpen
dacht meer aan Bassie&Adriaan......Peppi&kokki of desnoods Swiebertje&Saartje uh Malle Pietjequote:Op maandag 3 december 2012 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat dacht jij, Gert en Oop, Acda en de Munnik, Bolland en Bolland, Mouth & McNeil, de Twee Pinten, need i say more
Gert wel!!quote:Op maandag 3 december 2012 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Mee-eten bij opa?Zelfs ome of tante Cor is niet welkom rond etenstijd.
Dat is passenderquote:Op maandag 3 december 2012 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht meer aan Bassie&Adriaan......Peppi&kokki of desnoods Swiebertje&Saartje uh Malle Pietje
Nee, die eerste twee gebruik ik altijd al voor Oop en Scrutquote:Op maandag 3 december 2012 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht meer aan Bassie&Adriaan......Peppi&kokki of desnoods Swiebertje&Saartje uh Malle Pietje
Dat denk ik ook. Twee handen op een bierbuik.quote:
wie is Bassie dan en Wie is Adriaanquote:Op maandag 3 december 2012 23:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die eerste twee gebruik ik altijd al voor Oop en Scrut
Opa zit vanwege Fleur Agema naar P&W te kijken.quote:Op maandag 3 december 2012 23:13 schreef Jian het volgende:
zit oop niet naar rtl7 te kijken? Of is ie bang dat oma dan in de stemming komt?
Zit die er ook zo schaars gekleed bij?quote:Op maandag 3 december 2012 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa zit vanwege Fleur Agema naar P&W te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |