abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120331814
Ik heb zon Black stone set van bialetti gekocht voor 99,95 vorig jaar bij ibood. Ik ben echt super Fan van keramisch geworden!
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_120334892
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:44 schreef Atreides83 het volgende:
Is een goede grillpan echt de moeite van het aanschaffen waard? Ik heb het nog nooit gebruikt vandaar mijn vraag maar ik lees hier wel goede berichten over (o.a. op de website van Kok Robin).

Zo ja, is een goedkoop model dan voldoende of kun je beter echt de portemonnee trekken?
Wat is goed? Ik ben zelf erg tevreden met gietijzer en ribben ipv golfjes. Die was ik dan niet met sop af en daarna zet ik ze weer op het gas om te laten drogen want anders roest het weg. Verder is een metalen handvat misschien handig om in de oven te kunnen zetten. Het hout begint toch behoorlijk te blakeren. Die kostten niks maar ik heb er ook al wel een paar versleten.

Verder heb je ook van die platen die je rechtstreeks op een fornuis kunt zetten, ipv dat rek. Dat lijkt me ook nog wel eens wat, een kant met ribben, de andere vlak.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_120365408
het is als zoveel dingen in je leven; less is more! hoeveel van de spullen die je hebt gebruik je eigenlijk haast nooit? zo gaat het ook met pannen. imo: koop 2 goede kookpannen en een braadpan. eventueel uitbreiden met wat je nodig hebt.
pi_120479273
Waarschijnlijk krijg ik een kleine BK set voor kerst en dan koop ik nog twee koekenpannen/braadpannen bij ikea denk ik.
Zijn dit goede keuzes? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')