Gewoon op de zuidpool gaan wonen in een huis van lood.quote:
SPOILER: Niet zekerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Er zijn europese eisen hier. China geeft daar natuurlijk geen ene fuck om. Is het je niet opgevallen dat je heel goed bereik hebt met je Jiayu?quote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit eerder iemand gezien die iets wilt weten over het stralings niveau van een mobiele telefoon.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:57 schreef shiznuts het volgende:
Kun je daar toch zien dan?
http://www.lewaos.com/
Als MIUI, TouchWiz, Sense e.d. een eigen Android User Interface (UI) / schil.
Ik had begrepen dat ze een eigen recovery ook hadden dus, gebaseerd op touch.
If you wannit, you can gettit.
iddquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:26 schreef AnimeFan het volgende:
Dit is trouwens naar mijn mening een betere recovery dan de CWM recovery die we tot nu toe gebruikten: https://dl.dropbox.com/u/49172963/g3/lewarecovery.img (Lewa recovery)
Is met het touchscreen te besturen in plaats van met de volumeknoppen
Oh, en gewoon Engelstalig.
Die is weer gebaseerd op TWRP voor zover ik weet.quote:Op zondag 9 december 2012 22:57 schreef shiznuts het volgende:
Ik had begrepen dat ze een eigen recovery ook hadden dus, gebaseerd op touch.
De vraag is overigens al twee/drie keer eerder gesteld in voorgaande topics, dus het is heus wel iets wat meer mensen zich afvragen. Onder wie ikquote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit eerder iemand gezien die iets wilt weten over het stralings niveau van een mobiele telefoon.
Kan ook door geluid komen, als ik muziek te hard luister heb ik dat ookquote:Op maandag 10 december 2012 11:20 schreef Vetnek het volgende:
Ik las ergens iemand die een warm oor had na een half uur bellen.#magnetronaanjeoor
Ik krijg altijd last van een in-gesprek-toon na te hard muziek luisteren.quote:Op maandag 10 december 2012 12:29 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Kan ook door geluid komen, als ik muziek te hard luister heb ik dat ook
Zeker bepaalde 0900 nummers gebeld ..........quote:Op maandag 10 december 2012 11:20 schreef Vetnek het volgende:
Ik las ergens iemand die een warm oor had na een half uur bellen.#magnetronaanjeoor
Achteraan bellen? Wellicht helpt hetquote:Op maandag 10 december 2012 21:51 schreef xfxxl het volgende:
al 20 dagen aant wachten op mijne levering
En het ligt al een week bij Belgische verzenddistributie
Komaan wil het nog voor Kerstmis hebben! Sneller werken <.<
Bellen naar Mistertao of ...?quote:Op maandag 10 december 2012 22:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Achteraan bellen? Wellicht helpt het(baat het niet dan schaad het het niet.)
Lastig dat quote en edit
Ik heb dit nu via bpost trackquote:Op maandag 10 december 2012 21:51 schreef xfxxl het volgende:
al 20 dagen aant wachten op mijne levering
En het ligt al een week bij Belgische verzenddistributie
Komaan wil het nog voor Kerstmis hebben! Sneller werken <.<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |