quote:Op donderdag 6 december 2012 11:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben op zoek naar nieuwe achtergronden, maar dan zie ik veel soorten en afmetingen.Wat is nou precies de juiste afmeting voor een HTC one X achtergrond? (Ben ik een beetje een noob in vaak...)
Ik krijg bv. zulke afmetingen te zien, maar welke nou precies juist kan zijn?:1280x720 pixelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
telefoon kantelen en dan gaat t welquote:Op donderdag 6 december 2012 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
Dat nieuwe toetsenbord is best fijn vind ik. Ook een bredere spatiebalk. Enige nadeel is inderdaad zoals iemand al zei: wanneer je op FOK post duwt het toetsenbord de pagina niet naar boven en zie je het invoerveld niet meer.
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben op zoek naar nieuwe achtergronden, maar dan zie ik veel soorten en afmetingen.Wat is nou precies de juiste afmeting voor een HTC one X achtergrond? (Ben ik een beetje een noob in vaak...)
Ik krijg bv. zulke afmetingen te zien, maar welke nou precies juist kan zijn?:Je moet 1280x1280 of groter nemen, aangezien je een vierkant moet selecteren omdat hij meescrollt en horizontaal moet kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt door de view op albums te zetten de oude lay-out terug krijgen, mocht je dat willen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind die nieuwe lay-out van de gallery echt klote
Much better, dankje!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:15 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Je kunt door de view op albums te zetten de oude lay-out terug krijgen, mocht je dat willen.
Bedankt!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:15 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Je kunt door de view op albums te zetten de oude lay-out terug krijgen, mocht je dat willen.
Nee te dom voor woorden.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
Is het slim om een back up te maken voor je gaat updaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee te dom voor woorden.Dacht ik eigenlijk al, maar misschien is deze update volkomen veilig of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Is het ook.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht ik eigenlijk al, maar misschien is deze update volkomen veilig of zo.
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap het niet, er is niets veranderd.
Oke wacht misschien toch wel.
Jep, gelukt.
Eindelijk een telefoon die doet wat ik wil, dat wil ik niet verpestenquote:
Ja snap ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eindelijk een telefoon die doet wat ik wil, dat wil ik niet verpesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |