quote:Op donderdag 6 december 2012 00:01 schreef Skillstorm het volgende:
Ik moet zeggen dat alles nu echt op steroids loopt, zo snel is het.
Niet met volle mond posten joh...quote:Op woensdag 5 december 2012 23:58 schreef Longcat. het volgende:
De trillingen zijn weg als ikbop home knop of gretig knop druk
Ervaar jij geen probleem met het posten op FOK via de stock browser? Ik kan niet altijd lezen wat ik aan het tikken ben omdat de toetsenbord over de invoerveld heen zit.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:01 schreef Skillstorm het volgende:
Ik moet zeggen dat alles nu echt op steroids loopt, zo snel is het.
Even kijken.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ervaar jij geen probleem met het posten op FOK via de stock browser? Ik kan niet altijd lezen wat ik aan het tikken ben omdat de toetsenbord over de invoerveld heen zit.
Ja, het is zeker irritant.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:16 schreef M1stral het volgende:
Ook update binnen. Ik irriteer me mateloos aan het feit dat ze de hide button van het toetsenbord hebben weg gehaald. Nu moet ik iedere keer op back (pijltje) drukken om dat keyboard van mijn scherm te toveren. Hatelijk!
En wat is er met de groene highlights gebeurd van de knoppen. Nu is het blauw.
Ja, je zou denken dat een update juist dingen verbeterd. Helaas. HTC keyboard was erg fijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:41 schreef Skillstorm het volgende:
Best erg, zo lang delayen en dan het keyboard verneuken.
Ja dat had ik dus ook.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:08 schreef Ynske het volgende:
T enige wat ik lastig vind is dat ik nu t toetsenbord niet meer met een knopje kan laten zakken,zodat je ziet wat je doet op FOK. Maar goed kantelen en je ziet t wel weer.
Alleen het keyboard is een vermindering, de rest is misschien niet mind-blowing-geweldig maar niet slecht. En aan het keyboard kun je nog wat doenquote:Op donderdag 6 december 2012 08:51 schreef RockNijntje het volgende:
Applicatie-update! Is dit Jelly Bean? En doen of niet?
Ok, even wat posts gelezen hier. Ik wacht nog wel even met updaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |