Werkt prima hier...quote:Op woensdag 5 december 2012 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Homeknop even ingedrukt houden, dan komt er wel wat nieuws tevoorschijn
In het Nederlands heb je er alleen zo weinig aanquote:
Fixed!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:32 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme ik kan nu echt niet meer typen met punctuatie
Waarom zit het ''12#'' knopje ineens aan de linkerkant, ik typ nu al 8 maanden op het standaard HTC-toetsenbord en nu moet ik weer helemaal opnieuw er aan wennenInstalleer wel Swiftkey, dit is kut.
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:13 schreef lkb9000 het volgende:
Ahhh SwiftKey maar eens proberen.
Nadat ik 'ahhh' typte was zijn eerste suggestie 'bitches', hij kent me nu al zo goed
Laat me weten welke ROM je uiteindelijk gekozen hebt.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef Ireyon het volgende:
Zucht.. irritante energiebesparing die niet weg te halen valt, multitasking wat nog steeds niet fatsoenlijk werkt. Gewoon 1 simpele tik op de Home knop is al genoeg om een fucking nieuws-app te killen. Ben er klaar mee, dan toch maar rooten.
Of die achterlijke "Best Deals" app.. 'service not available in your country', voeg het dan godverdomme ook niet toe.
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:13 schreef lkb9000 het volgende:
Ahhh SwiftKey maar eens proberen.
Nadat ik 'ahhh' typte was zijn eerste suggestie 'bitches', hij kent me nu al zo goed
Die Beste Deals slaat wel allesquote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef Ireyon het volgende:
Zucht.. irritante energiebesparing die niet weg te halen valt, multitasking wat nog steeds niet fatsoenlijk werkt. Gewoon 1 simpele tik op de Home knop is al genoeg om een fucking nieuws-app te killen. Ben er klaar mee, dan toch maar rooten.
Of die achterlijke "Best Deals" app.. 'service not available in your country', voeg het dan godverdomme ook niet toe.
Eerst een miniupdate om je HOX te voorbereiden, en dan de JBupdate zelf.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:27 schreef Skillstorm het volgende:
Kutzooi, ging een 'dutje' doen, nu pas wakker.Dat gaat moeilijk worden met slapen zo.
Anyways, ik had blijkbaar niet de hele update, of een deel er van oid? Ik download nu de rest.
Zelfde issue hier nu....gvd...quote:Op woensdag 5 december 2012 15:36 schreef Kloonhommel het volgende:
Kan de update niet installeren, kom steeds bij de reboot in clockworkmodrecovery terecht en daar krijg ik tig foutmeldingen...![]()
Blijkt een bekend probleem te zijn, ff de originele recovery terugflashen en gaan met de banaan...
2e zin lezen en doen wat er staatquote:Op woensdag 5 december 2012 22:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zelfde issue hier nu....gvd...
Wat te doen?
Hoe moet dat?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
2e zin lezen en doen wat er staat?
Nope...quote:Op woensdag 5 december 2012 23:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoe moet dat?Net een backup gemaakt iig.
Gewoon factory reset nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |