Yep.quote:Op maandag 3 december 2012 18:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ook, maar vooral dat er verwijzingen naar T-Mobile ergens in je toestel zitten zoals in Play, bij het opstarten van je toestel en nog wat dingetjes die me nu ff niet te binnen schieten? (heb zelf nooit branded toestellen gehad)
Samsung doet het ook hoor. Ze hebben nooit een update voor mijn moeder Galaxy Plus uitgebracht en zij heeft alleen maar wazige problemen ermee....quote:Op maandag 3 december 2012 18:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Yep.
Alsnog vind ik het niet kunnen wat ze tot nu toe hebben gedaan, ze hebben het gewoon verkloot en ik ben er dan echt heel snel klaar mee.
Ik heb ook genoeg van HTC hun beloftes. Maar welk ander bedrijf doet dat niet dan? Samsung heeft hun 1e android toestel echt snel laten vallen en toen zat mijn ex met een waardeloze phone opgescheept die niet eens Whatsapp kon draaien. Mijn mams baalt van haar Galaxy+ en kan niet wachten tot ze in maart of zo weer een nieuw toestel mag uitkiezen.quote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef Skillstorm het volgende:
En waarom heb je er problemen mee dat een onbekende er gewoon genoeg van heeft?
Ze hebben het in mijn ogen verneukt, en dat is dat.
Je hoeft me er niet uit te praten oid, ik blijf toch wel boos op ze.
Je hebt hem zelf verneukt en nu heeft HTC het gedaan?quote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef HiDiHo het volgende:
Zo...zeg nu maar eens dat die software van de HTC One X+ niet kut is
[ afbeelding ]
Ik heb hem zelf verneukt???? neequote:Op maandag 3 december 2012 18:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je hebt hem zelf verneukt en nu heeft HTC het gedaan?
Samsung doet dat ook hoor, bepaalde toestellen hebben nooit een update gekregen.quote:Op maandag 3 december 2012 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
ohja.... En waar is ICS voor de DHD?
(als we het toch over beloftes hebben)
quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 18:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben heel voorzichtig met mijn telefoon maar ik installeer wel vanalles
Meestal heb ik dan ook software problemen
Ik ben zelf systeem beheerder en kan prima overweg met pc's, maar met die k.u.t telefoon kun je niets tenzij je root. wat ik nog nooit heb gedaan
Software installeren is toch niet verkeerd? niet geroot ofzo hoorquote:
Sommige apps zitten vol met bugs, het zou prima kunnen dat 1 van die apps jouw melding veroorzaakt.quote:Op maandag 3 december 2012 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Software installeren is toch niet verkeerd? niet geroot ofzo hoor
Kan prima voor zover ik kan zien. Je hebt die ontstoorder niet nodig die bij de microusbstekker zit en ik weet niet of je eraan gaat ergeren.quote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef dimmak het volgende:
Die standaard oplader van mijn HTC One X vind ik te kort. Ik kan toch gewoon de volgende kabel erin pluggen?
http://www.allekabels.nl/(...)r-micro-b-kabel.html
Ik ga weer een factory reset doen. Die software zou eigenlijk niet in de market mogen wmbquote:Op maandag 3 december 2012 18:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Sommige apps zitten vol met bugs, het zou prima kunnen dat 1 van die apps jouw melding veroorzaakt.
Ik gebruikte vroeger Titanium Backup Pro en herstelde daarmee apps en instellingen die daarbij horen. Toen kreeg ik ook vage "is gestopt" foutmeldingen. Toen ik geen instellingen meer herstelde kreeg ik dat probleem niet meer.
OP-STU-RENquote:Op maandag 3 december 2012 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
Reset gedaan
Hij doet het weer, kut ding.....
Wat moet ik nou?? Straks gaat het weer fout....
Het is iets met de software, als je een positieve bijdrage hebt, graagquote:Op maandag 3 december 2012 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
Gast wat een huilie ben jejij hebt problemen met je HOX+, en dat betekent meteen dat het een onwijs kuttoestel is, terwijl er verder vrijwel nergens iets te vinden is of problemen met dat ding
heb je al eens je sim in een ander toestel geprobeerd, of gewoon toestel RMA sturen als het net nieuw is en je hebt er zoveel gedonder mee?
Je kan wel hier enorm gefrustreerd gaan zitten doen en af gaan zitten geven, maar als dat ding echt kapot is wordt het daar niet ineens weer werkend van heur
lol okquote:
Als jij een reset hebt gedaan, zelf geen rare apps (bv buiten de market om) hebt geinstalleerd en niet hebt geroot / custom ROM dan is dit probleem ook gewoon garantie hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 18:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is iets met de software, als je een positieve bijdrage hebt, graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |