Sinds de JBupdate is dat probleem er. Als je deze post quoted kan je geen eens meer lezen wat je zelf aan het schrijven bent DIG / HTC One X #15 TS heeft problemen met z'n One X+ :Pquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat is dezezelfs mijn desire Z doet dat niet.
Doet de + dat ook, of ligt het puur aan de gewone one x?
Volgens mij doel je op mij want de laatste paar postjes gaat het over het invoerveld omhoogduwen. Ik gebruik al Swiftkey-X en daarmee ondervind ik dat probleem. Dus een alternatief toetsenbord installeren helpt niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Mensen zeiken over het standaard tyfustoetsenbord, pffff, download gewoon SwiftKey, Swiftkey Flow beta, Swype, etc.
Sinds de JBupdate is dat probleem er. Als je deze post quoted kan je geen eens meer lezen wat je zelf aan het schrijven bent omdat de keyboard de invoerveld niet omhoog duwt. DIG / HTC One X #15 TS heeft problemen met z'n One X+ :Pquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat is dezezelfs mijn desire Z doet dat niet.
Doet de + dat ook, of ligt het puur aan de gewone one x?
Heb er geen last van. Bij mij schuift het veld gewoon met het toetsenbord mee omhoog. Kan dus gewoon zien wat ik typ.quote:
Ik heb er geen last van, Swiftkey en Dolphin Browser.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Volgens mij doel je op mij want de laatste paar postjes gaat het over het invoerveld omhoogduwen. Ik gebruik al Swiftkey-X en daarmee ondervind ik dat probleem. Dus een alternatief toetsenbord installeren helpt niet.
Ook bij hele lange quotes? Stock browser? Doe daarna een edit, dan moet je wel blind typen...quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:45 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Heb er geen last van. Bij mij schuift het veld gewoon met het toetsenbord mee omhoog. Kan dus gewoon zien wat ik typ.
De echte team venom voor de One X bestaat eigenlijk niet meer, die jan87 is ermee gestopt en hij was de developer die elke keer met de updates kwam.quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:24 schreef hoxen het volgende:
Hopelijk gaat team venom de jellybean update snel in de viperx rom bakken!
Welke Dolphin browser? HD of die andere?quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:55 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, Swiftkey en Dolphin Browser.
Misschien werkt voor je het met een andere browser.
Chrome vind ik niks, probeer nu Opera Mini.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:11 schreef Sickert het volgende:
Met Chrome heb je ook geen last met posten op Fok! En het niet omhoog gaande tekst vak.
Bij quotes nog niet geprobeerd en ik heb niet de stock browser. Gebruik Chrome.quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ook bij hele lange quotes? Stock browser? Doe daarna een edit, dan moet je wel blind typen...
Heb je al handmatig een locatie ingesteld?quote:Op zondag 9 december 2012 13:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik wil in mijn lockscreen het weer hebben, dus ik heb al gekozen voor productiviteit, alleen krijg ik: "geen weergegevens beschikbaar".. Moet hiervoor mijn locatie delen aan staan of mis ik iets anders? Ik kan de autoupdate van het weer, met een interval ook niet aanzetten, is grijs..
Opera Mini is ook niks. Hij reageert niet op doubletap als ik wil zoomen op tekst.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Chrome vind ik niks, probeer nu Opera Mini.
Hoe doe ik dat?quote:Op zondag 9 december 2012 13:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb je al handmatig een locatie ingesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |