Ik doe nu voor de lol iets dat retarded is maar wel de snelheid laat zien: steeds zo snel mogelijk langs alle homescreens scrollen.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
Het is wel snel en smooth allemaal. Ik kan hier wel aan wennen denk ik
.
Deed ik altijd al, is nu wel makkelijker nu het doordraaitquote:Op donderdag 6 december 2012 20:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik doe nu voor de lol iets dat retarded is maar wel de snelheid laat zien: steeds zo snel mogelijk langs alle homescreens scrollen.
Fuck yeah, dit is wel zo relaxed.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deed ik altijd al, is nu wel makkelijker nu het doordraait. Dat was het enige waar ik wel een beetje lichtelijk jaloers op was, mijn vriend z'n HTC Sensation kon dat wel en de mijne niet
. Nou ja, nu dus wel
.
Vind dit er niet verkeerd uitzienquote:Op donderdag 6 december 2012 20:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar ja, benchmarks verschillen elke keer wel dus ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Echt? Bij mij was het voor de update in de 5800 range?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Quadrant-scores zijn door JB lager dan normaal, ook al is de telefoon zelf sneller.
Waarom de + als ik vragen mag?quote:
Want plus!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom de + als ik vragen mag?
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=4320&idPhone2=4976quote:Op donderdag 6 december 2012 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
+ is toch alleen net iets sneller?
Ja, maar zelfs dat is nauwelijks merkbaar, en meer storage space natuurlijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
+ is toch alleen net iets sneller?
Bij bepaalde abonnementen scheelt het maar 3eu in de maand. Dan heb ik liever de +quote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou nog steeds voor de gewone gaan gezien de prijs.
Oh ja, ik doe altijd los toestel. Met abonnementen weet ik allemaal niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bij bepaalde abonnementen scheelt het maar 3eu in de maand. Dan heb ik liever de +
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |