Lekker toch.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik keek laatst op spotnet en daar zijn seizoen 5, 6 en 7 in dvd-formaat te downloaden. Zijn wel veel dvdtjes per seizoen trouwens, 20 stuks per seizoen of dergelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat erg.
Verhaallijn is net begonnen en ik heb nu al last van vochtige ogen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Frey op 07-12-2012 14:16:44 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Waar denk je dat ik seizoen 2 gehaald heb?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik keek laatst op spotnet en daar zijn seizoen 5, 6 en 7 in dvd-formaat te downloaden. Zijn wel veel dvdtjes per seizoen trouwens, 20 stuks per seizoen of dergelijk.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mooi om te zien hoe kijkers in dit topic gezamelijk door elkaar heenlopen; Seizoen 23-kijkers, seizoen 7-kijkers, seizoen 2/5-kijkers () én PeterKelder.
En wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mooi om te zien hoe kijkers in dit topic gezamelijk door elkaar heenlopen; Seizoen 23-kijkers, seizoen 7-kijkers, seizoen 2/5-kijkers () én PeterKelder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nieuwe spoilers t/m 21 decemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je volgt geen momenteel.quote:
Nou ja.. de shorties van hedendaagse GTST nu dan, maar niet echt een heel seizoen
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Tja, oké, maar is dat dan heel erg? Lijkt mij nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:23 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Je volgt geen momenteel.
Nou ja.. de shorties van hedendaagse GTST nu dan, maar niet echt een heel seizoen![]()
![]()
Hij bedoelde er niets mee volgens mij, hij zegt alleen dat iedereen hier zowat een verschillend seizoen kijkt en door elkaar heen post, en jij eigenlijk gewoon speciaal bent, omdat je geen enkel seizoen kijkt momenteel, maar wel blijft posten! (Watquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, oké, maar is dat dan heel erg? Lijkt mij nietis!)
(Lange zin btw, lekker informeel)
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Ach, zolang er relevante gespreksstof is blijf ik posten, of ik nou een seizoen aan het kijken ben of nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hij bedoelde er niets mee volgens mij, hij zegt alleen dat iedereen hier zowat een verschillend seizoen kijkt en door elkaar heen post, en jij eigenlijk gewoon speciaal bent, omdat je geen enkel seizoen kijkt momenteel, maar wel blijft posten! (Watis!)
(Lange zin btw, lekker informeel)
![]()
![]()
LudoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nieuwe spoilers t/m 21 decemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spoilers klopten niet helemaal qua volgordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hieronder de juiste volgorde:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar ik word wel gek van al die spoilersquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
![]()
![]()
Niks negatiefs hoorquote:Vond het gewoon een leuke vermelding
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Overigens, iemand ooit déze website gezien? Nathalie Mourits is mooi opgedroogd hoor, en haar gezicht lijkt nog steeds op dat van Marly van der Velden, maar dan zoveel mooierMeen ik echt, is serieus iets wat mij opviel; Marly van der Velden leek enkele seizoenen terug serieus op Nathalie Mourits in haar seizoenen. Dat speelse gezichtje (Ookal gebruikt Marly het helaas haast nooit in de soap), ze lijkt er wel op. Een beetje zoals Anton en Tim, je weet dat de acteurs ongerelateerd zijn maar ze lijken écht
Ik ben er wel voor te vinden als Janine's zusje eens een kijkje in Meerdijk komt kijken
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Gaaf!! Wow inderdaad, zie het ook nu pas echt!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens, iemand ooit déze website gezien? Nathalie Mourits is mooi opgedroogd hoor, en haar gezicht lijkt nog steeds op dat van Marly van der Velden, maar dan zoveel mooierMeen ik echt, is serieus iets wat mij opviel; Marly van der Velden leek enkele seizoenen terug serieus op Nathalie Mourits in haar seizoenen. Dat speelse gezichtje (Ookal gebruikt Marly het helaas haast nooit in de soap), ze lijkt er wel op. Een beetje zoals Anton en Tim, je weet dat de acteurs ongerelateerd zijn maar ze lijken écht
Ik ben er wel voor te vinden als Janine's zusje eens een kijkje in Meerdijk komt kijken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: