Had die een donkere huidskleur dan?quote:
Dit.quote:Op maandag 3 december 2012 18:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, Cliff Richard inruilen voor meer moderne liedjes is overheen te komen.
Nu de Bee Gees en the Cats nog.
Ik ben ook geen fan, maar toch apart dat één van de grootste artiesten van de 50's en 60's langzaam vergeten wordt. Maar ja zijn fans zullen wel dood of dement zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 18:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu de Bee Gees en the Cats nog.
Hangt er van af. Ik ken zat Cliff liedjes die ik graag in de lijst zet voor wat minder Keane en Blöf.quote:Op maandag 3 december 2012 18:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik trek de disco-nummers dan weer wel, maar dat 60s spul is zooo gezapig.quote:Op maandag 3 december 2012 18:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan, maar toch apart dat één van de grootste artiesten van de 50's en 60's langzaam vergeten wordt. Maar ja zijn fans zullen wel dood of dement zijn.
Met de vroege Bee gees is trouwens niks mis
Terecht hoor. Daar kunnen de vrouwen lekker op dansen met wiegende heupen, terwijl de mannen de krekelgeluiden maken.quote:Op maandag 3 december 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit vind ik ook nergens op slaan.
1264 Gusttavo Lima Balada (Tchê Tcherere Tchê Tchê) 2012
Jij had je vast prima vermaakt in Hoorn's ouwe jongerencentrumquote:Op maandag 3 december 2012 18:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Terecht hoor. Daar kunnen de vrouwen lekker op dansen met wiegende heupen, terwijl de mannen de krekelgeluiden maken.
En ik zag dat Michel Teló ook in de lijst staat.
Genot!
Ziet er meer dan goed uit. Maar dat nummer van Lima werd ooit bij een feest in de kantine gedraaid en toen gingen er een paar meiden heel aantrekkelijk op dansen. Dus dat rechtvaardigt wel een notering. Meer dan Gangnam Style.quote:Op maandag 3 december 2012 19:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij had je vast prima vermaakt in Hoorn's ouwe jongerencentrum
[ afbeelding ]
Heb 'stiekem' toch maar last minute gestemd, alleen maar songs met synthesizers of invloeden daarvan. Deze dus ook...quote:
Je hebt ook dames die heel aantrekkelijk Ellen Foley nadoen in Paradise By The Dashboardlight...quote:Op maandag 3 december 2012 19:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je hebt idd ook vrouwen die in een malle tipsy staat heel aantrekkelijk Karla Devito nadoen in Paradise by the Dashboardlight. Dus die top 10 is idd ook gerechtvaardigd.
Geboycot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |