In wat zie jij in hem een toptalent? Kun je een aantal aspecten noemen waar hij enorm talentvol in is? Ik zie ze namelijk niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nog wel een toptalent, ik had hem qua karakter alleen totaal anders ingeschat.
Nu is teveel temperament,arrogantie en zelfingenomenheid wel makkelijker af te leren dan aan te leren. Hopelijk krijgen ze hem in balans
Piep piep hoi.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:53 schreef GGMM het volgende:
Hij mist een kans.
Zie je nou wel dat hij er niks van kan, geen groot talent is, Ajax een miskoop in huis heeft, Ajax er niks van kan, dit beleid nergens op slaat alle ajacieden hier zich bijzonder vernederd zullen voelen!
Scorend vermogen, techniek, snelheid en op zich is een beetje karakter en arrogantie ook niet verkeerd voor een jonge gast, maar het moet in balans blijven.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In wat zie jij in hem een toptalent? Kun je een aantal aspecten noemen waar hij enorm talentvol in is? Ik zie ze namelijk niet.
Ik had gehoopt dat hij na het wegsturen door Winter en het gesprek met de Boer + de boete hij zou veranderen. Maar amper een week verder vertoont hij nog steeds hetzelfde gedrag.
quote:'Ik heb fouten gemaakt', begon de spits, die onder meer te laat kwam bij Oranje onder 19. 'Maar ik ben nog jong, dus dat mag. Ik moet het koppie er nu gewoon bij houden. Vandaag resulteerde dat in goed spel. Van de rest moet ik me dus niet te veel aantrekken. Ik weet wat ik heb gedaan en dat het niet kon.'
Weer 2 gols vandaag, 13 gols in 13 wedstrijden nu voor Jong Ajax.quote:'Ik heb hard gewerkt en ben belangrijk geweest voor het team. Ik hoop dat ik woensdag bij de selectie van Ajax 1 zit in de Champions League, maar ik heb nog niks gehoord van de trainer. Ik hoor het morgen', aldus de achttienjarige goaltjesdief.
Moet wel goed komen nu Siggy geblesseerd is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:25 schreef Fargo het volgende:
Ik hoop wel dat hij de komende weken nog eens wat minuten mag maken in het eerste elftal. Denk dat het voor hem ook belangrijk is om weer eens aan het echte werk te ruiken.
http://www.telegraaf.nl/t(...)_bij_selectie__.htmlquote:De Boer haalt Zivkovic bij selectie
AMSTERDAM -
Richairo Zivkovic is opgenomen in de voorlopige selectie van Ajax voor het laatste groepsduel met Apoel Nicosia in de Champions League. Trainer Frank de Boer beslist woensdag vlak voor de wedstrijd of de achttienjarige spits ook deel uitmaakt van zijn definitieve keurkorps. Hij laat nog een van de negentien uitverkoren spelers afvallen.
De Boer heeft negentien spelers aangewezen omdat hij nog even wil afwachten hoe Anwar El Ghazi herstelt van zijn inspanningen op de training. De aanvaller lijkt hersteld van een liesblessure. „Maar ik moet nog even afwachten of hij een reactie krijgt', stelde de trainer van Ajax. „Nee, het is niet gezegd dat Zivkovic afvalt als El Ghazi kan spelen.”
Zivkovic scoorde maandag twee keer voor Jong Ajax tegen RKC Waalwijk (3-2). Mogelijk krijgt de van FC Groningen overgekomen spits nu een kans in de hoofdmacht omdat Kolbeinn Sigthorsson dit kalenderjaar wegens een enkelblessure niet meer in actie kan komen. Behalve Arkadiusz Milik telt de selectie van Ajax zonder Zivkovic geen echte centrumspits. „Maar Klaassen en Schöne kunnen ook voorin voetballen', hield de Boer zich op de vlakte
Ajax heeft tegen Apoel Nicosia aan een gelijkspel voldoende om na de winterstop verder te bekeren in de Europa League.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander en Viergever; Klaassen, Serero en Andersen; Schöne, Milik en Kishna.
Maar goed dat hij niet is uitgeleend aan bijvoorbeeld FC Groningen, dan hadden we nu een spitsenprobleem.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_bij_selectie__.html
Logisch wel nu Sigthorsson geblesseerd is,maar toch leuk.
Dat zou sowieso nogal dom zijn, aangezien Groningen heel ander voetbal speelt dan Ajax en hij dan dingen leert die voor een spits van Ajax helemaal niet relevant zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar goed dat hij niet is uitgeleend aan bijvoorbeeld FC Groningen, dan hadden we nu een spitsenprobleem.
Groningen speelt natuurlijk veel beter voetbal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou sowieso nogal dom zijn, aangezien Groningen heel ander voetbal speelt dan Ajax en hij dan dingen leert die voor een spits van Ajax helemaal niet relevant zijn.
Dus wie dat gezegd heeft is nogal dom.
Volgensmij is voetbal 1 spel. Ander voetbal lerenquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou sowieso nogal dom zijn, aangezien Groningen heel ander voetbal speelt dan Ajax en hij dan dingen leert die voor een spits van Ajax helemaal niet relevant zijn.
Ja, Suarez is daar helemaal verneukt inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Groningen gebruiken ze de handen bij het voetbal ofzo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Suarez heeft inderdaad in zijn 7 maanden durende periode dat hij in Groningen was, alles geleerd.quote:Op donderdag 11 december 2014 05:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, Suarez is daar helemaal verneukt inderdaad.
Leg eens uit. Cruijff verloor tijdens zijn debuut in de eredivisie en iedereen weet nog welke wedfstrijd het was.quote:Op donderdag 11 december 2014 04:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Tegenover een gebroken Nicosia, voor hem geen debuut om te onthouden.
quote:Op donderdag 11 december 2014 05:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij is voetbal 1 spel. Ander voetbal leren
Uh ja ok
Taylorquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
![]()
And the haters gonna hate hate hate
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |