Wow, mag ik je handtekening?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik had hem gezien op Koningsdag bij Leidseplein

PSV speelt idd op de counter maar als zo'n jongen het in z'n eerste jaar mentaal moeilijk heeft dan maakt het verder niet zoveel uit welke speelstijl de ploeg speelt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat PSV op snelheid speelt, daar is zivko perfect voor. Hij heeft geen voorzet nodig, diepte zou killing zijn als je narsingh, depay en zivko hebt. Bij ajax zit ie vast aan 'kinderachtige' regels. Net als meerdere spelers die moeten vasthouden aan het 'ajax' spel. Een depay zou bij ajax falen, die kreeg nooit een vrije rol als bij psv, hetzelfde voor zivko. Hij speelt al 2 seizoenen eredivisie en bij ajax moet ie ineens eerste divisie spelen bijvootbeeld.

Mentaal moeiijk, mwah.. Ajax kan zulke spelers gewoon niet handelen, ze hanteren de strenge school stijl en daar zijn bepaalde types niet van gediend. Dat is niet erg verder, zijn ook weer jongens die daar beter van worden zoals Eriksen. Maar Zivko past niet bij Ajax, ik weet zeker dat als hij bij Feyenoord of PSV zou spelen dat hij beter tot zijn recht komt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
PSV speelt idd op de counter maar als zo'n jongen het in z'n eerste jaar mentaal moeilijk heeft dan maakt het verder niet zoveel uit welke speelstijl de ploeg speelt.
Verwacht dat ie volgend seizoen veel beter voor de dag gaat komen.

Ja, dan zou ie mentaal wel een stuk sterker zijnquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mentaal moeiijk, mwah.. Ajax kan zulke spelers gewoon niet handelen, ze hanteren de strenge school stijl en daar zijn bepaalde types niet van gediend. Dat is niet erg verder, zijn ook weer jongens die daar beter van worden zoals Eriksen. Maar Zivko past niet bij Ajax, ik weet zeker dat als hij bij Feyenoord of PSV zou spelen dat hij beter tot zijn recht komt.

Je hoort Swart het al roepen, laat hem een paar wedstrijden spelen en zijn vertouwen komt weer terug maar als Ajax maar kinderachtig blijft doen om kleine vergrijpen maak je hem mentaal stuk. Ze hebben Millik en Sightorson, hoe idioot ben je dan om Zivko niet op te stellen, zo idioot dat beleid van Ajax. Je hebt een ruwe diamant, maar gaat voor 2 stukken bladgoud..quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, dan zou ie mentaal wel een stuk sterker zijn
 _! Gewoon laten spelen, nu staat hij 1 jaar lang stil in zijn ontwikkeling.
 _! Gewoon laten spelen, nu staat hij 1 jaar lang stil in zijn ontwikkeling.

Goh, het is wat. Als hij zijn kansen niet pakt dan en dan ook nog een verkeerde houding aanneemt dan speel je niet. Zo werkt dat bij een topclub.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hoort Swart het al roepen, laat hem een paar wedstrijden spelen en zijn vertouwen komt weer terug maar als Ajax maar kinderachtig blijft doen om kleine vergrijpen maak je hem mentaal stuk. Ze hebben Millik en Sightorson, hoe idioot ben je dan om Zivko niet op te stellen, zo idioot dat beleid van Ajax. Je hebt een ruwe diamant, maar gaat voor 2 stukken bladgoud.._! Gewoon laten spelen, nu staat hij 1 jaar lang stil in zijn ontwikkeling.

120 minuten, idd wat een kansen. Exceptionele talenten beoordelen op houding is sowieso al dom, niet iedereen is een perfecte schoonzoon. Zolang hij bij Ajax blijft zie ik hem niet schitteren, dan moet ie als een lieve schooljongen gedragen, net een enge sekte dat Ajax, Barcelona was ook zo onder Pep Guardiola.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Goh, het is wat. Als hij zijn kansen niet pakt dan en dan ook nog een verkeerde houding aanneemt dan speel je niet. Zo werkt dat bij een topclub.
Maar ik verwacht dat ie er van geleerd heeft en volgend jaar beter voor de dag komt.
Het was niet eenmalig schijnbaar, maar ik snap het ook niet, laat hem dan als straf 10 minuten langer doorgaan als je zo kinderachtig doet.quote:Op woensdag 29 april 2015 00:01 schreef De_Pel het volgende:
Waarom is te laat komen eigenlijk zo'n gigantisch issue in de voetballerij...? Ik begrijp best dat het niet de bedoeling is dat je de helft van je trainingen mist, maar iemand direct schorsen als je eenmalig een paar minuten te laat bent...?

Klopt, maar ik doelde ook niet specifiek op hem, maar in algemene zin. Als een gemiddelde speler bij wijze van dagelijks een uur extra traint, wordt hij alsnog keihard aangepakt bij een enkele keer een paar minuten laat is. Vind ik onzinnig eigenlijk.quote:Op woensdag 29 april 2015 00:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het was niet eenmalig schijnbaar, maar ik snap het ook niet, laat hem dan als straf 10 minuten langer doorgaan als je zo kinderachtig doet.

Zestien keer is scheepsrecht.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maar ik verwacht dat ie er van geleerd heeft en volgend jaar beter voor de dag komt.

Gaat om het nakomen van afspraken.quote:Op woensdag 29 april 2015 00:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt, maar ik doelde ook niet specifiek op hem, maar in algemene zin. Als een gemiddelde speler bij wijze van dagelijks een uur extra traint, wordt hij alsnog keihard aangepakt bij een enkele keer een paar minuten laat is. Vind ik onzinnig eigenlijk.

My point exactly.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gaat om het nakomen van afspraken.
Bovendien, als jij elke dag later op je werk komt dan afgesproken, zal je werkgever ook wel pissig zijn en daar iets van zeggen.

quote:Zivkovic voor straf paar dagen parkeerwachter
Richairo Zivkovic als parkeerwachter bij Ajax, het is echt gebeurd. De aanvaller kwam dit seizoen diverse keren te laat en verdiende straf, vond Ajax. Dus moest ‘Zivko’ meer doen dan trainen alleen. Hij moest de slagboom omhoog en omlaag doen voor passerende auto’s.
Het verhaal ging al een paar dagen rond. Voor ons reden om vrijdagavond bij Café Ajax Life aan zijn zaakwaarnemer Sjaak Swart te vragen hoe het nou precies zit. “Hij is inderdaad twee dagen parkeerwachter geweest, omdat hij te laat was,” vertelt Swart aan Ajax Life.
“Zo leert hij het wel af,” vervolgt Mister Ajax, die eerder ook al kritisch was overr het handelen van Zivkovic. En wie deze originele straf bedacht heeft? “Ik denk dat het bij Frank de Boer vandaan komt,” zegt Swart.
Swart heeft bij Café Ajax Life ook nog nieuws over zijn voormalig pupil Rafael van der Vaart. De speler van HSV wil best terugkeren bij Ajax, maar niet voor maar één jaar. “Hij wil een contract van vier jaar. En dan twee jaar spelen en daarna trainer of zo. Kunnen we het geld ook een beetje spreiden.”

Wedstrijdje wie zichzelf het meest belachelijk kan maken; die kutpuber of een miljoenenbedrijf.quote:

wat denk je dat feyenoord eerder dit seizoen gedaan heeftquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering zeg, maak je je dan belachelijk als club

Dat hij dit toestond, iets met contract niet nakomen. hij is een voetballer daar toch?quote:

Jij hebt duidelijk nog nooit een spelerscontract ingezien.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hij dit toestond, iets met contract niet nakomen. hij is een voetballer daar toch?
Verder kwam hij te laat, staat ook niet in het contract uiteraard.

Balen voor hemquote:Op zaterdag 9 mei 2015 17:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is gisteren bij Jong Ajax in de warming up geblesseerd uitgevallen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |