Ik heb een laserprinter, die drogen niet uit.quote:Op maandag 3 december 2012 15:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn printer was 60 euro en kan draadloos printen vanaf iedere computer, telefoon of tablet.
Mits je 'm niet 2 jaar stil laat staan met uitgedroogde inktpatronen.
oh dat heb ik ook wel eens maar dan heb ik mega stressquote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef CherryLips het volgende:
O er begint zo'n adertje bij m'n oog te trekken.
Je oog gaat ontploffen!quote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef CherryLips het volgende:
O er begint zo'n adertje bij m'n oog te trekken.
Ja, door alles. Stomme printer.quote:Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat heb ik ook wel eens maar dan heb ik mega stress
heb je stress=
Het is gewoon de schuld van de Terwijdese terreurberbers.quote:Op maandag 3 december 2012 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, door alles. Stomme printer.
Ik kan het gewoon niet hebben dat ie het niet doet en ik niet weet waarom.
Ja uiteindelijk eigenlijk welquote:Op maandag 3 december 2012 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van de Terwijdese terreurberbers.
Het molt jou voordat jij dat doet!quote:Op maandag 3 december 2012 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Toch mooi dat als ik iets wil mollen ik uiteindelijk alleen mezelf pijn doe.
Stop ze in de tajine!quote:Op maandag 3 december 2012 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van de Terwijdese terreurberbers.
Ik koop ook nooit meer een inktjet.quote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een laserprinter, die drogen niet uit.
Nee, nee en neequote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dan 10 goeie plekjes.
En zelden meer dan 10 stoelen bezet.
En dan moet je nog een half uur van tevoren je kaartjes ophalen ook.
Consumptiemaatschappijquote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kopen als de cartridge leeg is.
Ja hallo, een nieuwe printer is bijna net zoveel als een nieuwe cartridge!quote:
Maar de cardridge die bij een nieuwe printer zit, zit maar half volquote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, een nieuwe printer is bijna net zoveel als een nieuwe cartridge!
Ach, hij is toch uitgedroogd voor hij op is.quote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar de cardridge die bij een nieuwe printer zit, zit maar half vol
ja, of niet en HP kijkt naar de chip op de cartridge en ZEGT dat hij het niet meer doet, terwijl hij net uit de verpakking komtquote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, hij is toch uitgedroogd voor hij op is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |