bij d'r huisquote:Op maandag 3 december 2012 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar zou je dico dan dumpen? Ik kan misschien ook beter vanaf daar naar Breda
Een keer iets doen ipv eindeloos theorieën aanhorenquote:
Oh zo, ik denk je dumpt haar op centraal, dan kan ik beter gewoon vanaf a'dam met de treinquote:Op maandag 3 december 2012 11:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij d'r huis
Ik kan jou ook wel op het station daar in de buurt afgooien, ga alleen niet helemaal naar Rotterdam Centraal rijden ofzo
Tevens, goeie TT!
Scripting vond ik wel leuk. Maar programmerenquote:Op maandag 3 december 2012 11:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een keer iets doen ipv eindeloos theorieën aanhoren
Ik heb er wel NOG een extra vak bijgekozen mocht t echt kut zijn
ja binnen een uur moet het wel lukken vanavond na het etenquote:Op maandag 3 december 2012 11:16 schreef Diconnected het volgende:
spees je kan ook bij mij tukken he![]()
en kip, ik moet 2u reizen met ov van a'dam naar huis dus auto scheelt echt een uur
anyhow ik ga richting tram enzo, ik ga op mobiel verder
Dat is wel slimmer dan in a'dam als het poepweer is met de treinenquote:Op maandag 3 december 2012 11:16 schreef Diconnected het volgende:
spees je kan ook bij mij tukken he![]()
en kip, ik moet 2u reizen met ov van a'dam naar huis dus auto scheelt echt een uur
anyhow ik ga richting tram enzo, ik ga op mobiel verder
ja, ben erg benieuwd!quote:Op maandag 3 december 2012 11:17 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ, coole plek voor huwelijksreis! Ziet er heerlijk relaxed uit!
Het is misschien niet het allerleukste maar wel een uitdaging en een manier om me te onderscheiden binnen de studie dan de standaard bedrijfscommunicatie vakken kiezen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Scripting vond ik wel leuk. Maar programmeren![]()
Erg handig met een study waar 3 hoofdvakken programmeervakken waren
lekker beetje liggen/rotzooien onder de olijfbomenquote:
Lekkere ellende daarquote:Terbregseplein
De A20, Gouda - Hoek van Holland, is maandagochtend afgesloten bij het Terbregseplein nadat daar een vrachtauto, een tankwagen en een auto op elkaar botsten. De tankwagen is daarbij in brand gevlogen. De bestuurder van de personenauto is hierbij overleden.
De weg is in beide richtingen afgesloten tussen Prins Alexander en het Terbregseplein, meldde de ANWB maandagochtend.
Het overpompen van de lading uit de tankwagen gaat volgens Rijkswaterstaat mogelijk tot 19.00 uur duren. Het is een grondstof voor wasmiddelen die maar zeer langzaam kan worden overgepompt.
''Eerder kan de tankwagen niet worden weggetakeld en wordt de weg richting Hoek van Holland niet vrijgegeven'', zei een ANWB-woordvoerder. ''Verkeer uit Utrecht zou om kunnen rijden via Gorkum of Den Haag maar komt daar dan onherroepelijk ook in files terecht.''
Rijkswaterstaat verwacht dat de A20 de andere kant op, richting Gouda, volgens plan rond 11.00 uur wordt vrijgegeven.
De kans is groot dat de avondspits door het ongeval op de A20 extreem druk wordt rond Den Haag en Rotterdam.
je komt er te vaakquote:Op maandag 3 december 2012 11:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil intypen d-reizen.nl en krijg als optie Ursula's wepzaait
De bestuurder van de auto is bij de brand ontstaan bij de tankwagen overleden?quote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lekkere ellende daar![]()
![]()
![]()
En het is daar gelukkig al nooit zo druk
mijn nieuwe laptop vindt blijkbaar van welquote:
Daar moet M. zo nog langstquote:Op maandag 3 december 2012 11:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lekkere ellende daar![]()
![]()
![]()
En het is daar gelukkig al nooit zo druk
dat kan toch?quote:Op maandag 3 december 2012 11:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De bestuurder van de auto is bij de brand ontstaan bij de tankwagen overleden?
Of bij de klap, dat was volgens mij nog niet duidelijk.quote:Op maandag 3 december 2012 11:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De bestuurder van de auto is bij de brand ontstaan bij de tankwagen overleden?
dan denk ik dat hij beter een andere weg kan nemenquote:
Ja, dat kan natuurlijk maar ik zie dan meteen van die final destination explosies voor me. Levend verbranden in je eigen auto.quote:
Ik weet niet of dat nog kan. Hij stond net voor de brug die al 10 min openstond. Hij heeft altijd wel zijn TomTom aanstaan voor andere routes.quote:Op maandag 3 december 2012 11:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan denk ik dat hij beter een andere weg kan nemen
scheelt weer crematiekostenquote:Op maandag 3 december 2012 11:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk maar ik zie dan meteen van die final destination explosies voor me. Levend verbranden in je eigen auto.
Vreselijkquote:Op maandag 3 december 2012 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
scheelt weer crematiekosten
Okee, sorry
Is best naar
Ja da's heel naar. Ik heb weleens getraumatiseerde brandweermannen gesproken, daar word je echt eng van, van die verhalen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk maar ik zie dan meteen van die final destination explosies voor me. Levend verbranden in je eigen auto.
voordeel is wel dat hij niet meer in de ochtend spits zit, dat zal echt wel veel schelen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nog kan. Hij stond net voor de brug die al 10 min openstond. Hij heeft altijd wel zijn TomTom aanstaan voor andere routes.
Klopt idd komt omdat ze pas om kwart over 9 belden of ie kon komen werken vandaagquote:Op maandag 3 december 2012 11:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
voordeel is wel dat hij niet meer in de ochtend spits zit, dat zal echt wel veel schelen.
Lekkere takkezooi daarquote:Als dit gebeurd is moet geīnventariseerd worden of het wegdek beschadigd is. Dit lijkt door de felle brand waarschijnlijk. Of de weersomstandigheden opnieuw asfalteren toelaten is niet duidelijk.
die kloothommels van zijn werk, echtquote:Op maandag 3 december 2012 11:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Klopt idd komt omdat ze pas om kwart over 9 belden of ie kon komen werken vandaag
Dat. Lekker all-in filezwemmen!quote:Op maandag 3 december 2012 11:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit even op d-reizen te kijken voor vakantie naar canarische eilanden ofzo, maar damn... Ik word echt niet vrolijk van al die flatgebouwen met zwembadje in het midden
er zijn zat opties waarbij dat minder is toch?quote:Op maandag 3 december 2012 11:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit even op d-reizen te kijken voor vakantie naar canarische eilanden ofzo, maar damn... Ik word echt niet vrolijk van al die flatgebouwen met zwembadje in het midden
ik zit nu op Eliza te kijken, bevalt me beterquote:Op maandag 3 december 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn zat opties waarbij dat minder is toch?
Onze huwelijksreis was zo perfect via hun, dat durf ik best nog een keer aanquote:
Pehehehe, inderdaad. Ik word daar zo droevig vanquote:Op maandag 3 december 2012 11:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Onze huwelijksreis was zo perfect via hun, dat durf ik best nog een keer aan
Met vriendinnen in een net niet appartement vind ik niet zo'n punt, maar als ik met Koos samen weg ben vind ik het toch wel leuk als we gewoon echt goed zitten. Lekker met zijn tweetjes beetje zonnen, lekker op het gras liggen, sangriaatjes drinken, lezen, kletsen. Zonder dat Ria en de kids in je nek zitten te hijgen omdat ze de kortingsbonnen van naastgelegen Snackbar Harrie niet hebben gekregen...
die mensen zie ik al genoeg op mijn werk dus die wil ik op vakantie graag even niet zienquote:Op maandag 3 december 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pehehehe, inderdaad. Ik word daar zo droevig van
Gij streber!quote:Op maandag 3 december 2012 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga gewoon proberen om 7 vakken te doen ipv 5![]()
herkenbaarquote:Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Op Corfu gewoon geen kinderen, alleen een paar stelletjes van onze leeftijd
Mensen die geen herrie maken en geen bommetjes maken
Mensen die niet meteen lopen te mekkeren als je om 10 uur nog op je balkon zit te bieren "omdat de kits nie kenne slape"
quote:Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Op Corfu gewoon geen kinderen, alleen een paar stelletjes van onze leeftijd
Mensen die geen herrie maken en geen bommetjes maken
Mensen die niet meteen lopen te mekkeren als je om 10 uur nog op je balkon zit te bieren "omdat de kits nie kenne slape"
yep, zekersquote:Op maandag 3 december 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
en volgens mij zit je van 4 tot 16 juni precies buiten alle schoolvakanties
hij wilde jou (of Cif) gewoon batsen!quote:Op maandag 3 december 2012 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Op huwelijksreis uitgenodigd worden bij het ene andere koppel die op het domein zit om eens 'gullie huwelijk te vieren mé wa wijn amai'
Heerlijke belgen waren hetGepensioneerde leraar filosofie
Dat was echt fantastisch
Klinkt goed!quote:Op maandag 3 december 2012 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Op huwelijksreis uitgenodigd worden bij het ene andere koppel die op het domein zit om eens 'gullie huwelijk te vieren mé wa wijn amai'
Heerlijke belgen waren hetGepensioneerde leraar filosofie
Dat was echt fantastisch
die mensen moeten gewoon met zijn allen alleen naar Turkije gaan, zodat de rest naar alle andere landen kan gaanquote:Op maandag 3 december 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik vergeet dat ook nooit meer in Kroatië, van die Henk en Ria's die hun kinderen om 7 uur al naar het zwembad stuurden met een stapel badlakens om de beste ligbedden te reserveren
In Bulgarije gingen mensen serieus om 10 uur 's avonds hun handdoeken al neerleggen... Om dan vervolgens tussen drie en vier te gaan liggenquote:Op maandag 3 december 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik vergeet dat ook nooit meer in Kroatië, van die Henk en Ria's die hun kinderen om 7 uur al naar het zwembad stuurden met een stapel badlakens om de beste ligbedden te reserveren
Ik vind het een uitermate goede deal!quote:Op maandag 3 december 2012 11:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die mensen moeten gewoon met zijn allen alleen naar Turkije gaan, zodat de rest naar alle andere landen kan gaan
Goeie deal?
De mensen die die handdoeken respecteren zijn nog veel sneuer. Ik heb wel eens handdoekjes opgevouwen en weggelegd hoorquote:Op maandag 3 december 2012 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In Bulgarije gingen mensen serieus om 10 uur 's avonds hun handdoeken al neerleggen... Om dan vervolgens tussen drie en vier te gaan liggen
Edit: drie en vier de volgende middag dus![]()
de horrorquote:Op maandag 3 december 2012 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In Bulgarije gingen mensen serieus om 10 uur 's avonds hun handdoeken al neerleggen... Om dan vervolgens tussen drie en vier te gaan liggen
Edit: drie en vier de volgende middag dus![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het een uitermate goede deal!
Gewoon laten kiezen uit Salou, Lloret, de Turkse kust en zuidfranse campings en de rest van Europa voor normale mensen
Overheen zeikenquote:Op maandag 3 december 2012 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De mensen die die handdoeken respecteren zijn nog veel sneuer. Ik heb wel eens handdoekjes opgevouwen en weggelegd hoor
hoeveelheid en leeftijd kinderen, voornamen van kinderen (indien eindigend op een y, een enkeltje salou?) hoeveelheid belasting lijkt me een goede...quote:Op maandag 3 december 2012 11:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
iemand typt in in google d-reizen.nl en krijgt alleen die opties, tenzij .... ja, tenzij wat eigenlijk?
Wat wordt het criterium? VVD stemmen, belasting betalen, IQ?
In Spanje hadden we ook zulke mensen, die dat elke dag deden. Zo'n zuur wijf met een vent die erachteraan liep. Die vent moest elke ochtend handdoekjes gaan leggen en dan om drie uur 's middags gingen ze liggen, terwijl er daar veeel te weinig bedden waren (sneu hotelquote:Op maandag 3 december 2012 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De mensen die die handdoeken respecteren zijn nog veel sneuer. Ik heb wel eens handdoekjes opgevouwen en weggelegd hoor
quote:Op maandag 3 december 2012 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
Op Kreta had ik een appartement op de begane grond met een terrasje er voor, dat grensde aan het zwembad. Was er zo'n HenkenRia die daar 's morgens om negen uur al op een ligbed lagen. En zelfs als wij zaten te ontbijten en de broodkruimels bij ze op schoot vielen tieften ze nog niet op
kreta, augustus, 1000 meter van het strand van cherso. Nooit weerquote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Hoooo, een kwak tzatziki door de lucht... ja, die viel zķ van mijn lepel af
Als je wilt bakken, dan ga je toch lekker naar een zon bak vakantie, Griekenland vind ik daar echt te duur (en te mooi) voor hoor
quote:Op maandag 3 december 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveelheid en leeftijd kinderen, voornamen van kinderen (indien eindigend op een y, een enkeltje salou?) hoeveelheid belasting lijkt me een goede...
In Griekenland kan je ook zeer goeden matigen paupervakanties houdenquote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Hoooo, een kwak tzatziki door de lucht... ja, die viel zķ van mijn lepel af
Als je wilt bakken, dan ga je toch lekker naar een zon bak vakantie, Griekenland vind ik daar echt te duur (en te mooi) voor hoor
quote:Op maandag 3 december 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kreta, augustus, 1000 meter van het strand van cherso. Nooit weer
jullie hadden haar collectief het zwembad in moeten jonassenquote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In Spanje hadden we ook zulke mensen, die dat elke dag deden. Zo'n zuur wijf met een vent die erachteraan liep. Die vent moest elke ochtend handdoekjes gaan leggen en dan om drie uur 's middags gingen ze liggen, terwijl er daar veeel te weinig bedden waren (sneu hotel).
De laatste dag waren we het zat, hebben we hun handdoeken weggelegd en samen met alle Nederlanders daar afgesproken dat niemand wist wie het gedaan had. We zagen haar al wijzen vanaf het balkon en ze kwam serieus verhaal halen
.
Wat wij hadden gedaan met HAAR zonnebed.![]()
![]()
![]()
(een ander Engels stel had ons verlinkt). En we zijn blijven volhouden dat we van niks wisten...![]()
![]()
![]()
Was garpig
Ik denk dat ze dan had geslagenquote:Op maandag 3 december 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie hadden haar collectief het zwembad in moeten jonassen
zulke mensenquote:Op maandag 3 december 2012 12:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan had geslagen.
Dit was nog garpiger, want ze wilde zuur tegen ons doen, maar wij wisten van niks.
Dus toen is ze de rest van de middag in een stoeltje zuur tegen d'r vent blijven doen![]()
Caravanpark is ook een gegarandeerde plek daarvoorquote:Op maandag 3 december 2012 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
Doet me denken aan onze caravanmeet waar puckzz en ik de handdoeken weglegden van die stoeltjes in het zwembad en een zuur wijf vroeg of we dat normaal vonden; want zij hadden ze expres keivroeg daar gelegdPehehehehehehheh
Ik keek ook echt alleen maaren negeerde haar verder. (heerlijk die boze blikken
)
gij hooligan!quote:Op maandag 3 december 2012 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
Doet me denken aan onze caravanmeet waar puckzz en ik de handdoeken weglegden van die stoeltjes in het zwembad en een zuur wijf vroeg of we dat normaal vonden; want zij hadden ze expres keivroeg daar gelegdPehehehehehehheh
Ik keek ook echt alleen maaren negeerde haar verder. (heerlijk die boze blikken
)
ja maar jij woont in een flat, jij bent gewend aan heul veul hollanders om je heenquote:Op maandag 3 december 2012 12:04 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben afgelopen mei naar turkije geweest all in en ikvond het wel lekker eigenlijkmaar wij waren ook niet in een vakantie dus ook geen kids
quote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In Spanje hadden we ook zulke mensen, die dat elke dag deden. Zo'n zuur wijf met een vent die erachteraan liep. Die vent moest elke ochtend handdoekjes gaan leggen en dan om drie uur 's middags gingen ze liggen, terwijl er daar veeel te weinig bedden waren (sneu hotel).
De laatste dag waren we het zat, hebben we hun handdoeken weggelegd en samen met alle Nederlanders daar afgesproken dat niemand wist wie het gedaan had. We zagen haar al wijzen vanaf het balkon en ze kwam serieus verhaal halen
.
Wat wij hadden gedaan met HAAR zonnebed.![]()
![]()
![]()
(een ander Engels stel had ons verlinkt). En we zijn blijven volhouden dat we van niks wisten...![]()
![]()
![]()
Was garpig
SORRY MEVROUW!quote:Op maandag 3 december 2012 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Caravanpark is ook een gegarandeerde plek daarvoor
dat kon ik me ook al niet zo goed voorstellenquote:
met bruine rouwrand om den mondquote:Op maandag 3 december 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
en of de huid rond hun borstbeen er uit ziet als een oude leren lap en of ze nude lipstick dragen
Nee, jij bent een heldquote:Op maandag 3 december 2012 12:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ik zou me daar zo extreem aan kapot ergeren he![]()
We hadden een keer op een camping in Spanje dat er een vent steeds de ultra mega boobs tetten van zijn bejaarde ubervette vrouw in haar bikini moest hijsen. Die gingen zich dan omkleden midden op het strand![]()
En mijn zusje en ik lachenwe waren denk ik 12 ofzo, maar echt, dat beeld vergeet ik nooit meer
![]()
In Oslo heb ik 3 jaar geleden een paar overgebleven stukken worst van de BBQ door de tent van een paar Roemeense bouwvakkers geflikkerd die 's nachts dronken bij hun tent kwamen en hun bek niet hielden. Die werkten dan overdag, maar sliepen amper, keihard muziek aan tot 4 uur 's nachts, dan 2 uur slapen en dan direct naar werk toe, Overal tering zooi achter laten, mosterd op onze tent spuiten, cola op de auto etc.
Eigenaar van de camping had ze al gewaarschuwd, maar durfde niet zo goed omdat het echt tuig was. Laatste dag was ik het zat. Dus toen zij al naar werk waren en wij onze tent gingen opbreken om weg te gaan heb ik de halve vuilniszak aan zooi bij hun in de tent geslingerd![]()
![]()
op sokkenquote:
ik ben met bb twee keer op zonvakantie geweest, naar Samos en naar Corfuquote:Op maandag 3 december 2012 12:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat kon ik me ook al niet zo goed voorstellen
hier waren ze op tijdquote:Op maandag 3 december 2012 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
DE SIRENES ZIJN TE LAAT![]()
![]()
WE GAAN ALLEMAAL DOOD
![]()
dat komt door de sneeuw, de sirenes zijn volgesneeuwd en worden nu vierkant!quote:Op maandag 3 december 2012 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
DE SIRENES ZIJN TE LAAT![]()
![]()
WE GAAN ALLEMAAL DOOD
![]()
aangepaste dienstregelingquote:Op maandag 3 december 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat komt door de sneeuw, de sirenes zijn volgesneeuwd en worden nu vierkant!
verder andere vakanties? Jullie kennen elkaar nu jaartje of 6,7 toch?quote:Op maandag 3 december 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben met bb twee keer op zonvakantie geweest, naar Samos en naar Corfu
ja, dat is een beetje een pijnpuntquote:Op maandag 3 december 2012 12:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
verder andere vakanties? Jullie kennen elkaar nu jaartje of 6,7 toch?
Dus als de Belgen willen binnenvallen moeten ze wachten tot er heul veul sneeuw ligt, dan functioneert niets meerquote:Op maandag 3 december 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat komt door de sneeuw, de sirenes zijn volgesneeuwd en worden nu vierkant!
waar is deze?quote:Op maandag 3 december 2012 12:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik keek heel snel en dacht dat er een vent uit het zwembad omhoog rees
[ [url=http://s2.www.elizawashere.nl.resou(...)42769.jpg]afbeelding[/url] ]
ja, jullie hebben goed veel geld uitgegeven natuurlijkquote:Op maandag 3 december 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat is een beetje een pijnpuntwe hebben veel dure hobbies (gehad) dus de vakanties schieten er meestal wat bij in. We zijn nog wel naar Praag en Rome geweest voor een paar dagen!
er heeft een kat tegen de muur staan sprietzenquote:Op maandag 3 december 2012 12:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik keek heel snel en dacht dat er een vent uit het zwembad omhoog rees
[ [url=http://s2.www.elizawashere.nl.resou(...)42769.jpg]afbeelding[/url] ]
ZHE ENGLIESJ ARRR COMMING!quote:
het voornemen is om in 2013 vijf keer te gaanquote:Op maandag 3 december 2012 12:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, jullie hebben goed veel geld uitgegeven natuurlijk
Huis, hobby, tuin etc.
Komende juni heerlijk goed van genieten
euwwwwwquote:Op maandag 3 december 2012 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er heeft een kat tegen de muur staan sprietzen
heb ik in 2012 gedaan en is zeeeer goed bevallenquote:Op maandag 3 december 2012 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het voornemen is om in 2013 vijf keer te gaan
quote:Op maandag 3 december 2012 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit was het zwembad in Bulgarije om half 8 's ochtends. Alle bedjes waar het hoofdeinde naar beneden staat zijn geclaimed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik zou jankend naar huis gaan denk ikquote:Op maandag 3 december 2012 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit was het zwembad in Bulgarije om half 8 's ochtends. Alle bedjes waar het hoofdeinde naar beneden staat zijn geclaimed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
het lijkt wel een Brabantse verjaardagquote:Op maandag 3 december 2012 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja dat wel, het is van buiten zo leuk en dan van binnen zo meh, dan is onze villa gelukkig wel een beetje fatsoenlijk gestyledquote:Op maandag 3 december 2012 12:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[ [url=http://s3.www.elizawashere.nl.resou(...)42770.jpg]afbeelding[/url] ]
Goeden matigen inrichting
ik zit beetje te kijken, maar die finca's zijn op zich allemaal wel primaquote:
Het was verder zo'n bazen-appartementquote:Op maandag 3 december 2012 12:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
ik zou jankend naar huis gaan denk ik
Ja, ik heb een kleine wijziging in de plannen. Essay is voor 3/4e af. Heb vannacht tot half 5 gezetenquote:
mijn ervaring is dat 85% van de appartementjes zo'n inrichting heeft. Maar zo zijn de gewone huizen daar ook ingericht, dus het past welquote:Op maandag 3 december 2012 12:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zit beetje te kijken, maar die finca's zijn op zich allemaal wel prima
Inrichting boeit me niet zo heel erg voor nu, maar dit is wel heerlijk oubollig en lame![]()
Ik heb ooit met wintersport in een Duits huis gezeten, el cheapo, inrichting uit 1950, lachen man
dat is ook zo, zeker.quote:Op maandag 3 december 2012 12:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het was verder zo'n bazen-appartementHeel groot, twee balkons, mooi nieuw, schoon
![]()
En als je 350 euro voor een vakantie betaald dan stel je je hier wel een beetje op in
ja preciesquote:Op maandag 3 december 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat 85% van de appartementjes zo'n inrichting heeft. Maar zo zijn de gewone huizen daar ook ingericht, dus het past wel
Nee, volgens mij was het een belg maar gebruikten ze niet haar naam maar meer iets als 'sylver' of 'lasgo'. Zodat t niet alleen haar naam was zegmaar. Lekker duidelijkquote:
Ahhh, ik hoop rond 2 uur in de UB te zitten. Geen idee hoe laat ik klaar ben met mijn essay, maar misschien is dat ook voor 5 uur.quote:
je kijkt wel echt recht bij elkaar op het balkon hequote:Op maandag 3 december 2012 12:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Deze ziet er ook wel heel relaxed uit![]()
Relaxed plekje om te zitten, beetje afgeschermd.
[ [url=http://s3.www.elizawashere.nl.resou(...)42025.jpg]afbeelding[/url] ]
Zwembad met hoekjes om apart te zitten zonder last te hebben van elkaar![]()
[ [url=http://s3.www.elizawashere.nl.resou(...)42022.jpg]afbeelding[/url] ]
En gewoon prima banken enzo zo te zien
[ [url=http://s1.www.elizawashere.nl.resou(...)42029.jpg]afbeelding[/url] ]
geen flauw ideequote:Op maandag 3 december 2012 12:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was het een belg maar gebruikten ze niet haar naam maar meer iets als 'sylver' of 'lasgo'. Zodat t niet alleen haar naam was zegmaar. Lekker duidelijk
Nope.quote:Op maandag 3 december 2012 12:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen flauw idee
Omschrijf de muziek eens verder?
Alizee zeker ook niet?
je bedoelt deze?quote:Op maandag 3 december 2012 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kijkt wel echt recht bij elkaar op het balkon he
JA JA JA JA JA JAquote:Op maandag 3 december 2012 12:33 schreef Mss het volgende:
Ik zit met Kate Ryan in mijn hoofd, maar die zingt volgens mij alleen in het Frans...
https://www.google.nl/#hl(...)241&biw=1920&bih=930
seks is een illusie na je trouwenquote:
geeeeen ideequote:Op maandag 3 december 2012 12:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nope.
Ja dance trance achtig met franse/engelse zang erop.MEEEHHHHH
laatste keer jaquote:
bij Belg moest ik hier aan denkenquote:
voor mijn gevoel is het 3 jaar geleden manquote:Op maandag 3 december 2012 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
IS DAT AL 11 JAAR GELEDEN. Fuck over een maand word ik ook al 20, fml
beignetten, of die dingen met suiker er omheen of of of of....quote:
Daaaag!quote:Op maandag 3 december 2012 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Veul
Ik ga ff afsluiten tot zo in de bus
Van die driehoek met suiker over en appel binnenin....quote:Op maandag 3 december 2012 12:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beignetten, of die dingen met suiker er omheen of of of of....
Hoe zagen ze eruit?
ja daarom vroeg ik het ook, velen mensen halen het namelijk door elkaarquote:Op maandag 3 december 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
beignet =/= appelflap. Wat Priem post is de enige ekte appelflap.
whisker twister - fucking cuntquote:Op maandag 3 december 2012 12:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind Pendulum deadmau5 achtige dingen leuk. En dubstep en drum n bass. Maar ook trance/dance en zelfs klassieken sommige hiphop
Je bent te duurquote:Op maandag 3 december 2012 13:10 schreef Mirjam het volgende:
Le fu ik word zelfs niet uitgekozen als kassamedewerker n.a.v. mijn sollicitatie dafuq
Ja, ik snap ook wel dat ik te duur en te oud ben maar godver hoe erg is het met je gesteld als je zelfs geen bliepmiep kunt wordenquote:Op maandag 3 december 2012 13:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je bent te duursowieso. Ze zoeken mensen van 16 die gestopt zijn met school.
Ik ben ook vaak afgewezen door supermarkten. Is niet echt tof neequote:Op maandag 3 december 2012 13:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook wel dat ik te duur en te oud ben maar godver hoe erg is het met je gesteld als je zelfs geen bliepmiep kunt worden
Je zegt het zelf al in je eigen post nota bene.quote:
Mja, ok. Maar toch, als je overal afgewezen wordt en het ook niet kan maken als kassameisje (ik wil gewoon werken, verdomme) dan is dat wel kut. Ik zit liever achter de kassa dan thuis, zeg maar.quote:Op maandag 3 december 2012 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al in je eigen post nota bene.
Komop, een meisje van 16 kost drie keer zo weinig als jij. Zie het als een compliment, kassameisje is je last resort voor als je echt te jong of te dom bent om nog iets anders te doen.
Iemand van jouw kaliber moet dus niet bij de Jumbo solliciteren, want je wordt daar toch niet aangenomen. Probeer het te zoeken in banen waar je wel enigszins hersenen voor nodig hebt.
Mja, vooral datquote:Op maandag 3 december 2012 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
neemt niet weg dat het gewoon fucking frustrerend is om werkzoekend te zijn![]()
coolquote:Op maandag 3 december 2012 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hey, Sjaan, dat kattending is een succes hier
Ze gaat er steeds zelf heen om te krabben en erop de zitten. Dat balletje is vooral leuk als ik de eerste aanzet geef, luie kat
quote:
quote:
Erger, afgebladderd.quote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben ook nakend hoor, dus je bent niet de enigen straks!
Hyperactieve poedel lenen? Wordt je blij vanquote:Op maandag 3 december 2012 15:51 schreef Mirjam het volgende:
Ik moet echt even in de smiezen houden dat ik niet afglij in een depressie volgens mij![]()
Het huis is 1 grote kolerezooi, maar ik kan me er bijna niet toezetten ook maar iets te doen. Verdacht![]()
Dat lekkere grauwe weer helpt ook niet echt mee
Mag ik dan een filter voor winacties die je moet liken of delen en die ik dus ook weer op m'n timeline zie?quote:Op maandag 3 december 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Facebook, het nieuwe fundakun je daar geen filter voor instellen?
Ik heb dit weekend twee enorm gezellige verjaardagen gehadquote:Op maandag 3 december 2012 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Mir, serieus, heb je nog wel verzetjes? Om even op te laden?
Want de situatie waar je in zit is best deprimerend en teveel vrije tijd is ook niet goed voor een mens, dus is het logisch dat je je er steeds rotter door gaat voelen.
Maar daarna kwam dat bericht van die bliebmiep-baan. Ik vind het niet gek dat dat je weer terug naar af helpt hoorquote:Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend twee enorm gezellige verjaardagen gehad
Dus d'r is iets niet ok want ik voel me echt KUT
Nee, helemaal niks joh. Ik heb 1 gesprek met mijn coach gehad, en dat was op mijn eigen verzoek en initiatief.,quote:Op maandag 3 december 2012 17:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
En het mag even![]()
Maar ze doen helemaal niks? Er is niemand die je helpt aan werk? Maar houden ze je dan wel in de gaten ofzo, ivm uitkering? Zoals gezegd, ik weet niks hoor.
Maar het is ook wel kut als je je zo ongesteund voelt..
Ja, ik kan niet meer staan enzo, dus dat valt gewoon af.quote:Op maandag 3 december 2012 17:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vaaaag.
Maar zorg kan niet meer ivm je rug bedoel je?
En waar moet ik bij begeleiding aan denken?
Ken je de site zorgenwelzijnplein.nl?
Als je niet kan staan wordt het heel lastig.quote:Op maandag 3 december 2012 17:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet meer staan enzo, dus dat valt gewoon af.
Begeleiding; gehandicapten of logeerhuizen ofzo. Niks in te vinden.
Ff kieken
weet ik, dat is zo kloterig aan dit alles. Alsmik nou gewoon alles zou kunnen...quote:Op maandag 3 december 2012 17:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
In logeerhuizen en gehandicaptenzorg zijn wel degelijk veel vacatures, meestal zijn dat de plekken waar de bezuinigingen geen effect hebben omdat het aantal hulpbehoevenden niet minder wordt en er dus niet bezuinigd kan worden. Alleen je lichamelijke problemen maken het heel lastig, het blijft fysiek werk...
En administratie binnen dat werkveld?quote:Op maandag 3 december 2012 18:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weet ik, dat is zo kloterig aan dit alles. Alsmik nou gewoon alles zou kunnen...
word ik enkl op afgewezen wegens geen ervaringquote:Op maandag 3 december 2012 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En administratie binnen dat werkveld?
Of bijvoorbeeld een toegangsmedewerker, dus iemand die nieuwe gevallen inventariseert? Dat is voornamelijk zittend werk lijkt me...
Bekend probleem... Balenquote:Op maandag 3 december 2012 18:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
word ik enkl op afgewezen wegens geen ervaring
Nee, maar dat leer je bij dat bedrijf, mijn moeder heeft er ook nog naar gekeken en die was eigenlijk kantoormiepquote:Op maandag 3 december 2012 18:15 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb geen ,edische opleiding, dus bloedprikken kan ik niet
Bdankt voor jullie medeleven , dat is wel fijn.
als je dat wil navragen graag!quote:Op maandag 3 december 2012 19:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, maar dat leer je bij dat bedrijf, mijn moeder heeft er ook nog naar gekeken en die was eigenlijk kantoormiepmoet ik even voor je navragen hoe dat heet, zodat je in elk geval even kan kijken?
En tuurlijk joh, je mag je toch ook gewoon klote voelen? Het Ãs ook gewoon kut
Jupquote:
Het was beter?quote:Op maandag 3 december 2012 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het was niet wat ik ervan had verwacht.
Jij viel ook best wel tegen!quote:Op maandag 3 december 2012 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het was niet wat ik ervan had verwacht.
Ja precies... ik vond het ook echt niet zo leuk Spees. Je kan toch niet in iedereen zijn tieten zitten tr knijpen midden in het restaurant? Lekker kinderachtig!quote:Op maandag 3 december 2012 21:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik voelde betast. En dat geroddel over mij vond ik ook echt niet kunnen.
Wat er vanavond uit jouw mond kwam was anders irritanterquote:Op maandag 3 december 2012 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
GODVERDOMME er zit iemand in de trein met zo'n fluitje op whatsapp. IRRITANT
rip aan de nabestaandenquote:Op maandag 3 december 2012 21:33 schreef Diconnected het volgende:
Nu met Kip in den auto. Het was leuk jullie gekend te hebben.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 3 december 2012 21:33 schreef Diconnected het volgende:
Nu met Kip in den auto. Het was leuk jullie gekend te hebben.
Geniaal, die ga ik maken whoohaaquote:Op maandag 3 december 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Speeeeeeeeeeeeeeeeesssss
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je hebt heul geen tetten zei je zelfquote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toch die glitter gel moeten kopen
Mijn tafel glittert ook nu.quote:
Die M&ms, dafuqquote:Op maandag 3 december 2012 22:46 schreef Diconnected het volgende:
EN EINDELIJK MIJN DIET DR. PEPPER DRINKEN <3
Ja dat was wel erg, 8eu voor 1 zakquote:
Waar is dat plaatje van die bruid met die taart?quote:
Op het internet.quote:Op maandag 3 december 2012 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje van die bruid met die taart?
Maakt mij geen reet uit.quote:Op maandag 3 december 2012 23:05 schreef Diconnected het volgende:
Voor die dildoparty, is dat leuker 's avonds of 's middags?
edit: oftewel, wat komt beter uit voor iedereen![]()
quote:
uurtje of 8 's ochtends?quote:
Er werd niet naar ochtend gevraagd jonge!quote:
Zie je wel!!quote:Op maandag 3 december 2012 23:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ze doen het alleen 's middags en 's avonds
KLANT IS KONING JONGUH!quote:Op maandag 3 december 2012 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er werd niet naar ochtend gevraagd jonge!
ZAADHOER!quote:Op maandag 3 december 2012 23:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet nog outlines maken voor essay maar heb Once upon a time opgezet, denk dat er niet veel meer van komt
Je moet nu alles halen poepertquote:Op maandag 3 december 2012 23:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet nog outlines maken voor essay maar heb Once upon a time opgezet, denk dat er niet veel meer van komt
Ik had er wel aan gedacht, ik ben lekker beterderderderderderderder als jouquote:Op maandag 3 december 2012 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet nu alles halen poepert
Hoe was t gesprek met je docent nog?! Heul niet aan gedacht vandaag
Ja is niet voor cijfer enzo, hoeft pas de 19e af geloof ikquote:Op maandag 3 december 2012 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
neinz und neinzquote:Op maandag 3 december 2012 23:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
dildodildodildodildo
Was daar al een datum voor bekend trouwens? En een locatie?
Maar was niet echt gesprek, was echt 3 minuten van 'heb je m'n mail gehad? enzo' en die had ik dus van hem gelezen met linkje naar de OER dusquote:Op maandag 3 december 2012 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel georganiseerd.quote:Op maandag 3 december 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vond die HEMA bjoetie toko heul tegenvallen trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |