Mij maakt het niet uit hoor, maar dat is dus niet waar noob13 eerder op doelde.quote:
Topicreeks: [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies]$ ./deel 31quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:35 schreef KingOfMystery het volgende:
Toen ik de titel las hoopte ik eigenlijk op een nieuwe computer OS. Eentje die niet of constant kut doet of belachelijk duur is
Als software developer sta ik natuurlijk te trappelen om al mijn vrije tijd te steken in Sailfish OS apps, die ik dan gratis en voor niets weggeef.quote:
Zegt wie?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:18 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Als software developer sta ik natuurlijk te trappelen om al mijn vrije tijd te steken in Sailfish OS apps, die ik dan gratis en voor niets weggeef.
..not!Sailfish heeft geen appstore
Het model is telefoons verkopen. Wat had je verwacht?quote:en het "radicaal alternatief" businessmodel blijft vooralsnog in nevelen gehuld.
True. Maar ik denk niet dat je beeld klopt. Ik heb niets gehoord over een store, maar wie zegt dat die er niet komt?quote:Ik zeg; zonder developers geen apps en zonder apps geen serieus platform.
Vind je? Ik vind het erg netjes. Al die knopjes zien er best modern uit vind ikquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:16 schreef n00b13 het volgende:
Maar echt mooi vind ik het niet.... Ubuntu ziet er echt supergoed uit.
De toekomst is toch niet knopjes...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:17 schreef µ het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het erg netjes. Al die knopjes zien er best modern uit vind ik.
Gaafquote:Op maandag 20 mei 2013 14:10 schreef µ het volgende:
Your purchase has been accepted.
Thank you for your order, everything went successfully! Welcome aboard!
You will receive separate emails, including:
• your Jolla account information
• a receipt for your order
• a unique tracking code for shipment of your order
Ah dat maakt 'm zeker interessant. Mooi ding ookquote:
Zou wel leuk zijn ja, maar voor 100 euro zijn dit gewoon spectaculaire specificaties! De meeste toestellen van die prijsklasse zijn uitgerust met 320x480 schermpjes, een enkeling misschien met 480x800.quote:Op zondag 22 september 2013 18:38 schreef WH141 het volgende:
Hoewel 1280x720 het nog mooier zou maken.
Die dingen kosten maar ¤100??quote:Op maandag 23 september 2013 13:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn ja, maar voor 100 euro zijn dit gewoon spectaculaire specificaties! De meeste toestellen van die prijsklasse zijn uitgerust met 320x480 schermpjes, een enkeling misschien met 480x800.
Ook 1GB geheugen en 16GB opslag is ruimschoots boven marktconform en een dualcore snapdragon mag er best wezen. Front-facing camera's en 4G ondersteuning zie je bij de concurrentie al helemaal niet.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:03 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ]
Specs.
Shipping voor kerst.
Ik betwijfel of Jolla zo licht zal zijn t.o.v. bijvoorbeeld Android.quote:Op maandag 23 september 2013 17:05 schreef µ het volgende:
Als het OS licht genoeg is komt het goed met deze specs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |