Je snapt m niet.quote:Op maandag 3 december 2012 11:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nou hier niks wits te zien hoor en ik zit toch ook echt in het westen
'Het is hier wit (westen van Nederland)quote:
Oh maar ik moest jou niet quotenquote:Op maandag 3 december 2012 12:36 schreef Abed het volgende:
[..]
'Het is hier wit (westen van Nederland)![]()
'
Dat is dan ook voor het eerst
Omdat je je normalitair david livingstone waant wanneer je in het westen bent...
Ja nou issie niet meer leuk
quote:Op maandag 3 december 2012 12:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oh maar ik moest jou niet quotenik moest de ander quoten
sorry
Jij leeft met de gordijnen dicht?quote:Op maandag 3 december 2012 12:41 schreef Shynee het volgende:
Ik ben nog niet buiten geweest, niks gezien nog
haha ja kloptquote:Op maandag 3 december 2012 11:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En jij hebt weer een mooi excuus gevonden om thuis te blijven merk ik al.
Lig nog in bedquote:
Hier ook niet!quote:Op maandag 3 december 2012 12:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon alleen maar zeggen dat het hier niet wit is
Idd van die mensen in hun dikke cayenne die dan gewoon alsnog 80 knallen waar je 50 mag en dan het stoplicht op rood zien gaan. Toen brak mooi zijn achterkant uit. Ik heb geen last van de gladde weg, al die kk josti's die dan alsnog vol gas gaan zijn het probleem.quote:Op maandag 3 december 2012 09:17 schreef LompeHork het volgende:
Sneeuw is wel fijn. Maar mensen die op de snelweg niet met een beetje neerslag om kunnen gaan:
FOK! jij op werk?quote:Op maandag 3 december 2012 13:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Sneeuw.
Straks op de vluchtstrook rijden naar huis toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |