Dit topic is daar stiekem voor bedoeld.quote:Op maandag 3 december 2012 07:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Nu nog erachter komen wie het is.
En wat nou als het geen ONZ'er is?quote:Op maandag 3 december 2012 07:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit topic is daar stiekem voor bedoeld.
310 richting Schiphol en Amsterdam Zuidquote:
Jammer, stond net wel naast iemand die de heletijd op mn telefoon stond te kijken.quote:Op maandag 3 december 2012 07:58 schreef heloef het volgende:
[..]
310 richting Schiphol en Amsterdam Zuid
Misschien via Actieve topicsquote:Op maandag 3 december 2012 07:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En wat nou als het geen ONZ'er is?
Zo asociaal ben ik ook weer niet ik keek op toevallig in zijn richting. En ja ik herken het natuurlijk meteen.quote:Op maandag 3 december 2012 08:01 schreef garriej het volgende:
[..]
Jammer, stond net wel naast iemand die de heletijd op mn telefoon stond te kijken.
Vandaar de poging tot digitale communicatie, meer dan logisch.quote:Op maandag 3 december 2012 08:05 schreef garriej het volgende:
Een mede fokker tegebkomen en geen hallo zeggen.als we al niet met fokkers durven te praten met wie dan wel?!
Ik ga niet in een volle bus opeens zeggen 'HEY JIJ ZIT OOK OP FOK KOEL MAN'quote:Op maandag 3 december 2012 08:05 schreef garriej het volgende:
Een mede fokker tegebkomen en geen hallo zeggen.als we al niet met fokkers durven te praten met wie dan wel?!
Nope, hij werd gequote, want groene kleur.quote:
Maar ik zie ook groene posts als ik uitgelogt benquote:Op maandag 3 december 2012 08:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nope, hij werd gequote, want groene kleur.
Oh dat ontdek nu pas. Weer wat geleerd kan ook een gast zijn dan.quote:Op maandag 3 december 2012 08:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar ik zie ook groene posts als ik uitgelogt ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |