abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 augustus 2002 @ 23:39:24 #1
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_5535195
ja dames en heren, het is duidelijk IN om madonna nummers te coveren

ditmaal madonna's ray of light voorzien van de tekst van het britse kinderliedje "the weels on the bus"

is een top 3 hit geweest in engeland, denk dat ie hier vrij vrij vrij weinig gaat doen

pi_5535361
Ah, niet echt top dit lied, maar het is om aan te horen, terwijl de andere covers van madonna zoals die van madhouse toppie zijn en trouwens CYBART heb je me geblockt op msn ??
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_5535487
Mad'house toppie??? Ben je nou helemaal!?!
Het is een bijeengeraapt stukje herrie. De tekst is gejat (duhh... tis een cover), de beat is gejat (ben het nummer even kwijt maar het is niet echt recent). Zet een knappe vrouw met een microfoon op een boot en we hebben weer een hit!
You scumbag, you maggot, you cheap lousy faggot, happy christmas your arse, I pray God it's our last...
pi_5535508
Knap ??? nou dat ook weer niet, ze lijkt wel een .... maar ik bedoel niet toppie, maar beter dan het nummer dat cybart zei

sorry

Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_5535526
Ik hoorde dat Wheels on the bus liedje een keer, ik vind het nogal vreemd. Daarna ook niet meer gehoord.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_5535534
Wat een achterlijk nummer ja.... maar is intussen alweer paar maanden uit
  maandag 26 augustus 2002 @ 00:56:19 #7
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5536340
Volgens mij werd die cover al twee jaar geleden voor het eerst gebruikt voor een flash-filmpje op het Internet, er speciaal voor gemaakt vermoed ik zelfs... Schijnbaar werd de hype groot genoeg om het ook daadwerkelijk uit te brengen. Maar, for what it's worth, het is eerder een uit de hand gelopen Internetgrap dan het simpel volgen van een trend.
pi_6467910
Jezus, wat een vreselijk nummer, net clip van gezien op TMF.
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 19:29:25 #9
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_6468051
Hoe zit het met de rechten?
Een arrangment valt te copyrighten, tekst ook

hoeveel zou het kosten om 't in licensie te nemen?

iets
pi_6468080
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 19:16 schreef schatje het volgende:
Jezus, wat een vreselijk nummer, net clip van gezien op TMF.
Ik ook. Heel stom
pi_6468333
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 19:29 schreef Ickeane het volgende:
Hoe zit het met de rechten?
Een arrangment valt te copyrighten, tekst ook

hoeveel zou het kosten om 't in licensie te nemen?

Dat zal allemaal wel goed geregeld zijn.Het is echt een baggernummer, dat ze daar toestemming voor geven, schandalig!
Weet niet wat zo'n licentie kost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')