Nee, want PJ is een held.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze hadden hem gewoon moeten laten verfilmen door Del Toro, die paste veel beter bij dat verhaal dan de Jackson-aanpak.
Nee, hij is de eerste, james cameron heeft al wel aangekondigd daar ook mee te willen experimenteren.. maar vooralsnog schiet het niet echt op.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar gebeurt t vaker? Ik kijk 3D sinds avatar en t zegt me niks dat 48 fps
Ik hoor er overwegend negatieve dingen over. Dat het te realistisch wordt en dus niet filmisch meer aanvoelt... Ik ben wel erg nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Nee, hij is de eerste, james cameron heeft al wel aangekondigd daar ook mee te willen experimenteren.. maar vooralsnog schiet het niet echt op.
tja, afwachten dan maar hequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoor er overwegend negatieve dingen over. Dat het te realistisch wordt en dus niet filmisch meer aanvoelt... Ik ben wel erg nieuwsgierig.
Ik ga het niet eens zien, gewoon gereserveerd voor de 'normale' 3D-voorstelling bij de plaatselijke biosquote:
Die 48 fps trailer ziet er iig erg video-achtig uit. Dan mag het voor actie van leuk zijn (?), maar voor gewone lichte scènes buiten lijkt het me vooralsnog niks. Veel te veel contrast.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoor er overwegend negatieve dingen over. Dat het te realistisch wordt en dus niet filmisch meer aanvoelt... Ik ben wel erg nieuwsgierig.
Ook 1 van de argumenten dat Tarantino er binnenkort mee wil ophouden, die wil geen dingen maken die eruit zien als TV.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met het eerste argument ben ik het in ieder geval helemaal eens.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Een goed voorbeeld van een critic die het duidelijk totaal niet snapt op sommige punten:
http://whatculture.com/fi(...)eds-to-improve.php/1
King Kong gigantisch kut.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:37 schreef Stefan het volgende:
Ben benieuwd of hij weer een goede film weet te maken, King Kong en Lovely Bones waren gigantische kutfilms
Ik ook wel. Vooral het gebruik van miniatures vond ik een tof element in de LOTR films, geeft de boel een authentiek tintje.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Met het eerste argument ben ik het in ieder geval helemaal eens.
Mensen die bij een film in slaap vallen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:56 schreef HiZ het volgende:
Ik zit erg te twijfelen of ik wel naar die film wil gaan. Ik zag een paar dagen terug een recensie van iemand die zei een fan te zijn van LoTR en die deze film een beetje traag vond. Ik vond die trilogie van LoTR al zo veel te lang. Ik heb niet zoveel zin in een film waar ik een uur in slaap val en dan na een uur wakker wordt en niks heb gemist.
Ik ook hoor, heerlijk stukje spektakel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:03 schreef egelhond het volgende:
[..]
Ik vond King Kong een geweldige film anders! ( toen in de bios )
Ja, ik heb dat bij saaie films. Nooit bij goeie films.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:01 schreef kilozout het volgende:
[..]
Mensen die bij een film in slaap vallen.
Ben je 90 jaar oud ofzo?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:04 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat bij saaie films. Nooit bij goeie films.
Altijd al gehad. Ik ben niet zo iemand die uit een bioscoop wegloopt tijdens de filmquote:
Gewoon niet gaan, veiligste keuze.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:56 schreef HiZ het volgende:
Ik zit erg te twijfelen of ik wel naar die film wil gaan. Ik zag een paar dagen terug een recensie van iemand die zei een fan te zijn van LoTR en die deze film een beetje traag vond. Ik vond die trilogie van LoTR al zo veel te lang. Ik heb niet zoveel zin in een film waar ik een uur in slaap val en dan na een uur wakker wordt en niks heb gemist.
Ik neig er wel een beetje naar. Ik ben vorige week zo dom geweest om met iemand mee te gaan naar die Twilight film. Jezus Christus wat een troep was dat.quote:
Twilight vergelijken met The Hobbitquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:17 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik neig er wel een beetje naar. Ik ben vorige week zo dom geweest om met iemand mee te gaan naar die Twilight film. Jezus Christus wat een troep was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |