Heel toevallig ook allemaal hun eerste reviewquote:Op zondag 9 december 2012 19:04 schreef Stefan het volgende:
De filmstudio heeft zn mensen ook op IMDB losgelaten zie ik
The Hobbit: An Unexpected Journey Reviews & Ratings - IMDb
hahaquote:Op zondag 9 december 2012 19:04 schreef Stefan het volgende:
De filmstudio heeft zn mensen ook op IMDB losgelaten zie ik
The Hobbit: An Unexpected Journey Reviews & Ratings - IMDb
quote:Not a fan., 9 December 2012
Author: Rick Preston from United States
*** This review may contain spoilers ***
Not a good movie.
I am not a fan of these sort of movies.
Like Harry Potter this movie is about a fantasy war. Boring, old fantasy wars.
I have a disappointment for this movie.
An all- around disappointment.
I do not think I will ever watch a movie this again.
This was not a good idea to watch this movie.
I should not have watched this movie, and either should you. Really. you don't want to watch this movie.
Want dat beïnvloed jouw kijkervaring/plezier?quote:Op zondag 9 december 2012 19:15 schreef Jivis het volgende:
Hopelijk certified fresh op Rotten Tomatoes deze week.
Waarschijnlijk één geeky fanboy.quote:Op zondag 9 december 2012 19:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heel toevallig ook allemaal hun eerste review
Dat valt me wel op, ook op het IMDB forum, hele topics over de ratings op RT. Who cares.quote:Op zondag 9 december 2012 20:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want dat beïnvloed jouw kijkervaring/plezier?
Nee, is mooi in lijn met LOTRquote:Op zondag 9 december 2012 20:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want dat beïnvloed jouw kijkervaring/plezier?
Het is algemeen bekend dat studioplants actief zijn op IMDBquote:
Alles wat gereviewed wordt op internet is tegenwoordig potentieel gesponsord en onbetrouwbaar, erg jammer.quote:Op zondag 9 december 2012 20:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat studioplants actief zijn op IMDB
Er is dus een heel stuk toegevoegd over Gandalf, wat in het boek niet zit.quote:Op zondag 9 december 2012 20:31 schreef HiZ het volgende:
Ok, een film van bijna 3 uur dus over de eerste 6 hoofdstukken van een boek van 150 pagina's ? De review van de Telegraph is, 2 sterren, 'dodelijk saai'.
En een dodelijk saaie uitleg over de stambomen van de dwergenfamilies. PS, de recensent zegt dat hij liefhebber is van Tolkien.quote:Op zondag 9 december 2012 20:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Er is dus een heel stuk toegevoegd over Gandalf, wat in het boek niet zit.
Als die Tolkienliefhebber is, snap ik niet waarom hij langdradigheid als minpunt aanmerktquote:Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef HiZ het volgende:
[..]
En een dodelijk saaie uitleg over de stambomen van de dwergenfamilies. PS, de recensent zegt dat hij liefhebber is van Tolkien.
Heh, stukje uit die review; "Gandalf has an interminable conversation with Galadriel, Saruman and Elrond, which gets so boring that Bilbo and the dwarves leave without them."quote:Op zondag 9 december 2012 20:31 schreef HiZ het volgende:
Ok, een film van bijna 3 uur dus over de eerste 6 hoofdstukken van een boek van 150 pagina's ? De review van de Telegraph is, 2 sterren, 'dodelijk saai'. En 48 fps maakt vooral dat het allemaal erg nep overkomt.
Het is mogelijk dat ik ga kijken omdat ik wil weten hoe dat 48 fps uitpakt.quote:Op zondag 9 december 2012 20:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heh, stukje uit die review; "Gandalf has an interminable conversation with Galadriel, Saruman and Elrond, which gets so boring that Bilbo and the dwarves leave without them."
Maar nogmaals, ik ga het wel voor mijzelf bekijken, mogelijk bij een IMAX bios, zoniet, gewoon bij de plaatselijke bioscoop. Daarna vorm ik wel een mening.
Als je 'm 'gewoon' in 24 FPS bekijkt valt een groot minpunt in ieder geval weg.quote:The Hobbit: An Unexpected Journey – review
Peter Jackson brings brio and fun to Tolkien tale, but use of HFR technology and sheer length of opener may test non-believers
Benieuwd op wat voor cijfer je uitkomt als je het 48 FPS-gezeik weglaat.quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef Sloggi het volgende:
The Guardian geeft drie sterren:
[..]
Als je 'm 'gewoon' in 24 FPS bekijkt valt een groot minpunt in ieder geval weg.
The Guardian gaf Twilight 4 sterren dus nogmaals; ik ga het even zelf bekijken heh.quote:Op zondag 9 december 2012 21:20 schreef Sloggi het volgende:
The Guardian geeft drie sterren:
[..]
Als je 'm 'gewoon' in 24 FPS bekijkt valt een groot minpunt in ieder geval weg.
Omdat video ook met 50 of 60 frames werkt, waar het dan op gaat lijken.quote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef kort het volgende:
Alle bioscoopfilms draaien toch op 24fps? Wat zou de 48fps zou nep moeten maken dan
Nep is niet het goede woord, het lijkt alsof je naar een making-of van de film zit te kijken.quote:
256GB ssd kaartenquote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef andreas612 het volgende:
vraag me af he, hoe slaan zij al die geschoten fragmenten op? zeg dat je 100 uur aan film hebt totaal wat dan uiteindelijk 3 uur wordt... ze schieten in 5K met 48 FPS... heb je echt een totaal aan 1000 terabyte oid?![]()
Ook wel beste pc's dan daar
Ik vond HDTV in het begin vreselijk; alles zag eruit als een goedkope soap.quote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het vooral sterieler. Er ontbreekt een zekere warmte, de "magie" is voor een stuk weg.
Nee!!!quote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
The Guardian gaf Twilight 4 sterren
Ja. Ik ga wel naar de 48fps omdat ik benieuwd ben, maar ik kan het me best voorstellen. Een Monet of van Gogh lijkt ook niet 'echt' maar is wel mooi. Zelfde geldt voor film, het is geen poging om de meest realistische weergave te geven, maar om een sfeer te scheppen.quote:
Je kunt dingen TE goed zien. Zo werd bijvoorbeeld beweerd dat je kon zien dat Gandalf contactlensen draagt. Dat maakt de Middle Earth ervaring een stuk minder realistisch.quote:
Wo. 12.12.2012 - 00:12quote:
oh, ik ga schouwburgplein, zelfde tijd welquote:Op maandag 10 december 2012 00:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wo. 12.12.2012 - 00:12
Pathe de Kuip - Zaal 9
Hoera
Het komt aan het apple logotje te zien bij Apple vandaan die het 24fps1080p aanbiedt.quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef knnth het volgende:
Dat krijg je dus met upscalen, doet geen recht aan 48fps (los van of je het waardeert of niet).
En het komt waarschijnlijk van 30fps (YT) dus dat is helemaal krom. Verdubbelen van de frame rate is nog goed te doen maar 60% meer frames is vragen om een mislukking ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee effe die 24fps en 60fps filmpjes gekeken. Het ziet er echt gruwelijk kunstmatig uit...quote:Op maandag 10 december 2012 01:00 schreef andreas612 het volgende:
http://www.48fpsmovies.com/high-frame-rate-example-videos/
hier is de trailer in 48fps te downloaden, is allemaal wat vloeiender, vind het wel mooi
Dit is tevens niet de 'echte' ervaring die je ook in de bios zult hebben omdat je monitor zit te knoeien met de refreshrate. Toch komt dit wel dichter bij dan de trailer op youtube
Downloaden zou ik wel in hoge kwaliteit doen, circa 180mb
60 fps?quote:Op maandag 10 december 2012 01:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee effe die 24fps en 60fps filmpjes gekeken. Het ziet er echt gruwelijk kunstmatig uit...
De 48fps linkjes zijn overbelastquote:
Niet van The Hobbit hè, gewoon in het algemeen.quote:Op maandag 10 december 2012 01:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
oh naja, die ga ik niet zien dus daar zie ik momenteel de meerwaarde niet van in
Ben benieuwd naar jullie bevindingen!quote:Op maandag 10 december 2012 10:28 schreef Roberto_BOZ het volgende:
De 3D in de 24FPS-versie is alvast voldoende. Komende week ga ik ook de 48FPS-versie nog checken.
Onze review van Fok! verschijnt morgen op de filmpagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |