256GB ssd kaartenquote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef andreas612 het volgende:
vraag me af he, hoe slaan zij al die geschoten fragmenten op? zeg dat je 100 uur aan film hebt totaal wat dan uiteindelijk 3 uur wordt... ze schieten in 5K met 48 FPS... heb je echt een totaal aan 1000 terabyte oid?![]()
Ook wel beste pc's dan daar
Ik vond HDTV in het begin vreselijk; alles zag eruit als een goedkope soap.quote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het vooral sterieler. Er ontbreekt een zekere warmte, de "magie" is voor een stuk weg.
Nee!!!quote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
The Guardian gaf Twilight 4 sterren
Ja. Ik ga wel naar de 48fps omdat ik benieuwd ben, maar ik kan het me best voorstellen. Een Monet of van Gogh lijkt ook niet 'echt' maar is wel mooi. Zelfde geldt voor film, het is geen poging om de meest realistische weergave te geven, maar om een sfeer te scheppen.quote:
Je kunt dingen TE goed zien. Zo werd bijvoorbeeld beweerd dat je kon zien dat Gandalf contactlensen draagt. Dat maakt de Middle Earth ervaring een stuk minder realistisch.quote:
Wo. 12.12.2012 - 00:12quote:
oh, ik ga schouwburgplein, zelfde tijd welquote:Op maandag 10 december 2012 00:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wo. 12.12.2012 - 00:12
Pathe de Kuip - Zaal 9
Hoera
Het komt aan het apple logotje te zien bij Apple vandaan die het 24fps1080p aanbiedt.quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef knnth het volgende:
Dat krijg je dus met upscalen, doet geen recht aan 48fps (los van of je het waardeert of niet).
En het komt waarschijnlijk van 30fps (YT) dus dat is helemaal krom. Verdubbelen van de frame rate is nog goed te doen maar 60% meer frames is vragen om een mislukking ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee effe die 24fps en 60fps filmpjes gekeken. Het ziet er echt gruwelijk kunstmatig uit...quote:Op maandag 10 december 2012 01:00 schreef andreas612 het volgende:
http://www.48fpsmovies.com/high-frame-rate-example-videos/
hier is de trailer in 48fps te downloaden, is allemaal wat vloeiender, vind het wel mooi
Dit is tevens niet de 'echte' ervaring die je ook in de bios zult hebben omdat je monitor zit te knoeien met de refreshrate. Toch komt dit wel dichter bij dan de trailer op youtube
Downloaden zou ik wel in hoge kwaliteit doen, circa 180mb
60 fps?quote:Op maandag 10 december 2012 01:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee effe die 24fps en 60fps filmpjes gekeken. Het ziet er echt gruwelijk kunstmatig uit...
De 48fps linkjes zijn overbelastquote:
Niet van The Hobbit hè, gewoon in het algemeen.quote:Op maandag 10 december 2012 01:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
oh naja, die ga ik niet zien dus daar zie ik momenteel de meerwaarde niet van in
Ben benieuwd naar jullie bevindingen!quote:Op maandag 10 december 2012 10:28 schreef Roberto_BOZ het volgende:
De 3D in de 24FPS-versie is alvast voldoende. Komende week ga ik ook de 48FPS-versie nog checken.
Onze review van Fok! verschijnt morgen op de filmpagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |