quote:Op maandag 3 december 2012 00:37 schreef Mss het volgende:
En dan doe ik toch mijn dirndl aan, gewoon omdat het kan.
Oh zoquote:
lekker!quote:Op maandag 3 december 2012 00:39 schreef megamandy het volgende:
Oja mijn ma had dus 5 filets meegenomen, was samen 1,2kg
En gezelligheidquote:Op maandag 3 december 2012 00:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Jongeuh, het is al maandag! Vanavond is het tetten dit dat alles!
Vind ik best redelijke prijs, en dat lust iedereen. Zooi komen ze dan brengen en halen.quote:Koud
Caprese salade (tomaat, basilicum,mozzarella)
Gemarineerde olijven
Vitello tonnato (kalfsvlees met tonijnmayonaise)
Carpaccio (runderlende met Parmazaanse kaas pijnboompitjes
Pasta salade (gerookte zalm, ui, paprika, tomaat, creme fraiche, dille)
Tapanades (tonijn, olijf, tomaat)
Italiaanse broodsoorten met olijfolie, zeezout en tapenade
Warm
Pennenpasta met kip en pesto gegratineerd met kaas
Rozeval aardappelen met rozemarijn knoflook en zeezout
Gegrilde groenten met groene kruidenolie
Tongfilet met tomaat, olijf, ui, paprika, mozarella
Prijs per persoon: ¤ 21,50
Bij Boels?quote:Op maandag 3 december 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vind ik best redelijke prijs, en dat lust iedereen. Zooi komen ze dan brengen en halen.
Even van de week kijken waar ik een koelkast (voor drank en zulks), partytent, verlichting en een heater kan huren
LEKKERRRRR!!!!!!quote:Op maandag 3 december 2012 00:41 schreef megamandy het volgende:
Wil ook wel eens zo'n lamsrack kopen
edit: en dry aged rundvlees
Boels? Ik gaat eens kijkenquote:
nee binnen, maar best wat rokers. Eten en dansen en zulks gewoon lekker binnen.quote:Op maandag 3 december 2012 00:44 schreef Mss het volgende:
Maar kipchen, ga je in december een buitenparty houden? Want ik weet niet of een terrasheater dan voldoende is hoor.
Ahhhh, dan kan het wel ja! Ik had al visuals van een helen party in de schneeuw!quote:Op maandag 3 december 2012 00:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee binnen, maar best wat rokers. Eten en dansen en zulks gewoon lekker binnen.
nee dat lijkt me niksquote:Op maandag 3 december 2012 00:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ahhhh, dan kan het wel ja! Ik had al visuals van een helen party in de schneeuw!
Klinkt gezellig! Nog kans op een orgie? Want dan kom ik aids verkopen.quote:Op maandag 3 december 2012 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee dat lijkt me niks
Maar zat te denken aan grote koelkast buiten met drankjes, eten binnen. Bankstel naar boven ofzo en dan als het later wordt de hele boel aan de kant en lekker ouwehoeren en dansen
Zooooveel mensen komen er toch niet.
Bij Boels krijg je bijna allesquote:Op maandag 3 december 2012 00:50 schreef BBQ-kip het volgende:
boelsparty.com redelijk briljante site
Thanks MM!
whehehehehehequote:Op maandag 3 december 2012 00:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Klinkt gezellig! Nog kans op een orgie? Want dan kom ik aids verkopen.
ik kende ze alleen van klusapparatuurquote:
Hendig toch, probleem meteen opgelost!quote:Op maandag 3 december 2012 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehehehe
De AIDS mag je bij mijn buren brengen, hebben ze nog iets spannends om naar uit te kijken![]()
Die moet ik wel even tijdig informeren overigens, die krijgen een rolberoerte denk ik
Festivals huren daar ook hele containers waar badkamers/keukens etc. in staanquote:Op maandag 3 december 2012 00:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kende ze alleen van klusapparatuur![]()
Zie je, zo is de SC voor ALLES superhandig!![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 00:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Hendig toch, probleem meteen opgelost!
En van wie was de fiets dan uiteindelijk?quote:Op maandag 3 december 2012 00:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Neh, toch maar niet, ze bellen nu al voor álles wat er gebeurt de politie
OH NOOO EEN VREEMDE FIETS AAN EEN LANTAARNPAAL IN DE STRAAT!!!!! HIJ STAAT ER LANGER DAN EEN DAG, SNEL, BEL DE POLITIE!
Ture story wijnglas.gif
even kijken welke partytent in onze tuin past, want zo groot is die nu ook weer nietquote:Op maandag 3 december 2012 00:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Festivals huren daar ook hele containers waar badkamers/keukens etc. in staan
weet ik veel, I don't carequote:Op maandag 3 december 2012 00:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
En van wie was de fiets dan uiteindelijk?
Misschien was het wel van een man die vermist was en was dit een spoor in de zoektocht van zijn familiequote:
Bij ons in de wijk, kan me niet voorstellenquote:Op maandag 3 december 2012 01:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Misschien was het wel van een man die vermist was en was dit een spoor in de zoektocht van zijn familie![]()
Misschien had hij wanen en toen zag hij jouw buurman en toch was de plomp zijn enige uitwegquote:Op maandag 3 december 2012 01:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij ons in de wijk, kan me niet voorstellen
Misschien heeft hij zichzelf dan wel gesuïcideerd door in de plomp te springen, dat zou kunnen
ik heb dat soort neigingen ook af en toe, ik zet nu vaak expres mijn auto nét bij hun voor de deur omdat ik weet dat ze daar een schurfthekel aan hebbenquote:Op maandag 3 december 2012 01:03 schreef Mss het volgende:
Echt, ik zou gewoon random fietsen vastzetten, gewoon om die mensen dwars te zitten.
Ik kan het me goed voorstellen ook nog, vooral als die hoogbejaarde autist een praatje probeert te maken met jequote:Op maandag 3 december 2012 01:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Misschien had hij wanen en toen zag hij jouw buurman en toch was de plomp zijn enige uitweg
Hehehehehehequote:Op maandag 3 december 2012 01:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb dat soort neigingen ook af en toe, ik zet nu vaak expres mijn auto nét bij hun voor de deur omdat ik weet dat ze daar een schurfthekel aan hebben![]()
Maar we willen hier natuurlijk wel nog gewoon wat langer blijven wonen, dus dan is dat toch lastiger met treiteren/dwars zitten.... helaasch...
Deze mensen zijn niet zielig, dat maakt het soms nog irritanter. Als hij nou knetter dement en zij depressief zou zijn ofzo zou ik het lang niet zo irritant vinden denk ikquote:Op maandag 3 december 2012 01:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Hehehehehehe. Ik zou dat soort dingen ook wel doen. Mijn ouders hebben ook wel een rare overbuurvrouw, maar zij is eigenlijk gewoon heel zielig. Maar die kan ook zeiken om niks.
Een tuincentrum beginnen jaquote:Op maandag 3 december 2012 01:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Deze mensen zijn niet zielig, dat maakt het soms nog irritanter. Als hij nou knetter dement en zij depressief zou zijn ofzo zou ik het lang niet zo irritant vinden denk ik
Ze moeten gewoon beide "verhuizen" als je begrijpt wat ik bedoel
Enquote:Op maandag 3 december 2012 01:23 schreef Mss het volgende:
Wow, fok lag eruit, mijn essay begon al vorderingen te maken.
Ja brum zei al dat tussen Dordrecht en blaak niks reedquote:Op maandag 3 december 2012 09:14 schreef Diconnected het volgende:
Hallon! Ik lees nu al dingen over treinen die niet rijden enzulks, dus ben benieuwd hoe het is over 2u als ik weg moet
dit. Het blijft niet eens liggenquote:Op maandag 3 december 2012 09:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mogguh!
Klein beetje natte sneeuw en heel Nederland ligt weer op z'n gat hoor
Ja zit te kijken, sommige treinen rijden niet eensquote:Op maandag 3 december 2012 09:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja brum zei al dat tussen Dordrecht en blaak niks reed
en heel facebook loopt te huilenquote:Op maandag 3 december 2012 09:15 schreef Diconnected het volgende:
EN HET BEGINT GEWOON TE SNEEUWEN, FUUUUU
Hopelijk flikkert die sneeuw op en blijft ie weg, zal ik voor de zekerheid wat slaap zooi in m'n tas gooien voor als ik niet meer naar huis kanquote:Op maandag 3 december 2012 09:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja zit te kijken, sommige treinen rijden niet eens
dat zat ik ook al te denken jaquote:Op maandag 3 december 2012 09:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hopelijk flikkert die sneeuw op en blijft ie weg, zal ik voor de zekerheid wat slaap zooi in m'n tas gooien voor als ik niet meer naar huis kan
ja fuque, dan rijden de treinen straks helemaal kakquote:Op maandag 3 december 2012 09:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Sneeuw gaat hard hier in Amsterdam nu
Ja dat is niet zo meaui sukkelquote:Op maandag 3 december 2012 09:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Sneeuw gaat hard hier in Amsterdam nu
ja, maar nu weet je dat dus kende op tijd vertrekkenquote:Op maandag 3 december 2012 09:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja fuque, dan rijden de treinen straks helemaal kak
ik zeg doenquote:Op maandag 3 december 2012 09:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of m'n tijd beter besteden en m'n kontje verkopen achter t station, lekker cashen
Krijg je het wel lekker warm vanquote:Op maandag 3 december 2012 09:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of m'n tijd beter besteden en m'n kontje verkopen achter t station, lekker cashen
Klinkt goed, jij betaald het eten vanavond!quote:Op maandag 3 december 2012 09:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sale sale sale?quote:Op maandag 3 december 2012 07:56 schreef megamandy het volgende:
Sale begint! Dus mag ik om 9u ipv 13u beginnengezellig alles voorbereiden. Zo vroeg voor een maandag
Dit dus ... SNEEUWquote:Op maandag 3 december 2012 09:33 schreef PriemGirl het volgende:
JAAAA SNEEUW SNEEUW IK ZIE SNEEUWWW WHIIIIIHIHIHHIHIHII![]()
Cif was gisteren ook al chagrijnig bij het bericht dat het vanmorgen erg zou sneeuwen "nee is niet leuk als je moet rijden" WELLES SNEEUW IS ALTIJD LEUK ALTIJD JAAAA
Ja zoiets hoorde ik net op 538quote:Op maandag 3 december 2012 09:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hihi op Slam FM verkeersinfo: 'de NS denkt, hoe minder treinen er rijden, hoe minder er uit kunnen vallen, dus rond Rotterdam rijden er minder treinen!'
quote:Op maandag 3 december 2012 09:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Vanavond of morgen kerstboom optuigenSneeuw erbij
yay
quote:Op maandag 3 december 2012 09:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Vanavond of morgen kerstboom optuigenSneeuw erbij
yay
Single zijn, zelf kunnen beslissenquote:Op maandag 3 december 2012 09:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet wachten tot na sint.... Want cif wil absoluut niet eerder een boom
Dus zaterdag sleur ik cif meteen mee naar het bos om boom te kopen
Truequote:Op maandag 3 december 2012 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Single zijn, zelf kunnen beslissen
Single zijn. Geen enkele kerstversieringquote:Op maandag 3 december 2012 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Single zijn, zelf kunnen beslissen
quote:Op maandag 3 december 2012 09:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Single zijn. Geen enkele kerstversiering
Ik ga er dit jaar ook weer niet aan denk ik.. Vind het altijd zo'n gedoe voor die twee weken.quote:Op maandag 3 december 2012 09:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Sorry. Ik ga wel kerst vieren bij familie en die zullen vast wel een kerstboom hebben! Is dat beter?quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 09:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zet kerstboom morgen na het werk neer en haal hem pas op t laatste moment weer wegquote:Op maandag 3 december 2012 09:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga er dit jaar ook weer niet aan denk ik.. Vind het altijd zo'n gedoe voor die twee weken.
quote:Op maandag 3 december 2012 09:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Sorry. Ik ga wel kerst vieren bij familie en die zullen vast wel een kerstboom hebben! Is dat beter?
Bij mij staat ook alles al klaarquote:Op maandag 3 december 2012 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True![]()
![]()
Heb afgelopen weekend wel alle dozen reeds klaar gezet op zolder; zodat ik zaterdag alles meteen kan neerplempen![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Het zal weer feest worden dit jaar met de katten in de kerstboom
Wij dus zaterdag (hopelijk kan ik cif overtuigen). En net na nieuwjaar gaat alles weer wegquote:Op maandag 3 december 2012 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zet kerstboom morgen na het werk neer en haal hem pas op t laatste moment weer weg
Mijn stond ook regelmatig tot eind januari nog, maar dan staat hij me dus nog twee weken te irriterenquote:Op maandag 3 december 2012 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zet kerstboom morgen na het werk neer en haal hem pas op t laatste moment weer weg
Ik vind het bij mij thuis niet praktisch. Ik woon al zo klein.quote:Op maandag 3 december 2012 09:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind zo'n bonte kerstboom met allerlei kleuren altijd zo gezellig. En dan liefst nog dorpjes op dressoir en zo
Weet alleen niet of we er dit jaar veel tijd voor gaan hebben
Dit was vorig jaar:quote:Op maandag 3 december 2012 09:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
De jongste heeft onze kunstboom gemold door erin te gaan liggen dus al die takken zijn verbogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal meestal ergens 7/8 januari wegquote:Op maandag 3 december 2012 09:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn stond ook regelmatig tot eind januari nog, maar dan staat hij me dus nog twee weken te irriteren
quote:Op maandag 3 december 2012 09:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit was vorig jaar:D'awwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Toen ik nog klein(er) woonde had ik zo'n lillek mini-kunstboompje (zo 1 die je koopt omdat hij zielig is omdat niemand anders hem wil hebben), die heb ik ik het laatste jaar ondersteboven aan het plafond gehangenquote:Op maandag 3 december 2012 09:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind het bij mij thuis niet praktisch. Ik woon al zo klein.
Onze oudste ook niet. We hebben er alleen altijd van die glimmende sliertjes in hangen en die vist ie er altijd uit. Balancerend op z'n achterpoten om maar geen ballen te raken en dan die sliertjes uit de boom happen en daar gaat ie dan mee spelenquote:Op maandag 3 december 2012 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
En mijn poussen doen niks met de boom
Wat is je tweede verslaving?quote:Op maandag 3 december 2012 09:51 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb overal al beeldjes van mijn tweede verslaving staan dus het is al druk genoeg
Inclusief piek en lampjes en ballenquote:
ja die sliertjes kunnen dodelijk zijn voor katten, dus die komen er hier niet in. Geen slingers, alleen ballen en voor de zekerheid onderin alleen plastic. Ze doen dan wel niks met de boom maar ze verstoppen er zich wel graag onder, en als er een pousse onder de boom duikt terwijl er al een andere pousse zit kan het nog wel eeen knokpartij wordenquote:Op maandag 3 december 2012 09:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Onze oudste ook niet. We hebben er alleen altijd van die glimmende sliertjes in hangen en die vist ie er altijd uit. Balancerend op z'n achterpoten om maar geen ballen te raken en dan die sliertjes uit de boom happen en daar gaat ie dan mee spelen
BAASquote:Op maandag 3 december 2012 09:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen ik nog klein(er) woonde had ik zo'n lillek mini-kunstboompje (zo 1 die je koopt omdat hij zielig is omdat niemand anders hem wil hebben), die heb ik ik het laatste jaar ondersteboven aan het plafond gehangen
Scheelde een hoop ruimte en de pousse kon hem niet slopen. En het was baas
Jij bent zo klein jij past in een kattenmandje!quote:Op maandag 3 december 2012 09:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dibs op plek naast sjaan als ik vanavond niet naar huis kan
Dan kan ik naast jouquote:Op maandag 3 december 2012 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij bent zo klein jij past in een kattenmandje!
Zijn die sliertjes dodelijk?quote:Op maandag 3 december 2012 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die sliertjes kunnen dodelijk zijn voor katten, dus die komen er hier niet in. Geen slingers, alleen ballen en voor de zekerheid onderin alleen plastic. Ze doen dan wel niks met de boom maar ze verstoppen er zich wel graag onder, en als er een pousse onder de boom duikt terwijl er al een andere pousse zit kan het nog wel eeen knokpartij worden
Daarom! Alhoewel met zijn 3en het ook wel pastquote:
als ze ze opeten kunnen ze daar goed stuk aan gaan ja.quote:Op maandag 3 december 2012 09:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zijn die sliertjes dodelijk?
We hebben ook plastic onderin ja, want ze slapen graag onder de boom en verstoppen inderdaad
jij hebt geen schone sokken?quote:Op maandag 3 december 2012 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daarom! Alhoewel met zijn 3en het ook wel past
Stop gewoon schone sokken, ondergoed en tandenborstel in je tas just to be sure, de rest heb ik allemaal wel!
quote:Op maandag 3 december 2012 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja ik Vrot m'n toilettas wel vol, dan ligt er geen onderbroek door m'n tas heen die eruit valt als ik m'n portomonnee pak ofzo
Yanksquote:Op maandag 3 december 2012 09:57 schreef Diconnected het volgende:
Wij hebben een boom, en een bazenkerstman op de kast en nog wat andere dingetjes. Maar die kerstman staat het hele jaar er omdat ie gewoon baas is
Ze eten ze niet op, alleen beetje spelen en zoquote:Op maandag 3 december 2012 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ze ze opeten kunnen ze daar goed stuk aan gaan ja.
quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 09:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een kerstdorp op m`n dressoir. True to my tokkieroots
Dit soort beeldjes:quote:Op maandag 3 december 2012 09:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is je tweede verslaving?
quote:Op maandag 3 december 2012 09:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op tv-west had je vorig jaar hele series over Hagenezen die van die ontzettend kitscherige kersthuizen vol epilepsie-lampjes.
Meestal hadden dat soort huizen door het jaar heen ook al een thema, zoals indianen
krijg nou wat, zie nu inderdaad ook natte sneeuw.quote:Op maandag 3 december 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
de bomen beginnen al een beetje wit te worden hier
OMG WAT TOF IK WIL HET OOKquote:Op maandag 3 december 2012 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Kerstboommijn vader is al weken bezig met een brandsnijder en platen piepschuim, alle kasten krijgen een berglandschap met kerstdorpjes
Het is hier al helemaal wit! Alles blijft liggenquote:Op maandag 3 december 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
Hier ook.quote:Op maandag 3 december 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
jij woont ook niet in Eindhoven zuid!quote:Op maandag 3 december 2012 10:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
O
[..]
krijg nou wat, zie nu inderdaad ook natte sneeuw.
Maar er wordt niks wit van hoor
WAT?quote:Op maandag 3 december 2012 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij woont ook niet in Eindhoven zuid!
Die zijn toch heul niet handig met sneeuw?quote:Op maandag 3 december 2012 10:03 schreef Diconnected het volgende:
Ik denk dat ik maar mijn Uggs aan doe
quote:Op maandag 3 december 2012 10:03 schreef Diconnected het volgende:
Ik denk dat ik maar mijn Uggs aan doe
Ik heb niet de standaard model, ik heb eentje met goeden profielquote:Op maandag 3 december 2012 10:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die zijn toch heul niet handig met sneeuw?
Ik heb mijn kensington ugg aan!quote:Op maandag 3 december 2012 10:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De teleurstellingquote:
Ik ben meerdere keren op mn bek gegaan jaquote:Op maandag 3 december 2012 10:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
vansquote:Op maandag 3 december 2012 10:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIJN UGGS STAAN IN BOXTEL KUT.
Ik heb die laarzen die ik met lorren kocht, maar soms krijg ik dan kramp aan mn rechter voetHeb ook vans maar KOUD
quote:Op maandag 3 december 2012 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
de zure kantoormopperkezen zijn al goed gal aan het spuwen over de "sneeuw"
"VAN MIJ HOEFT DIE GORE TROEP NIET"
Ïk: Doe niet zo zuur!
Mopperkees: Ik doe niet zuur!
Die sneeuw boeit me niet, maar NSquote:Op maandag 3 december 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
sneeuwhuilieswacht maar tot het echt koud wordt
damn
Dan blijf ik lekker thuisquote:Op maandag 3 december 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
sneeuwhuilieswacht maar tot het echt koud wordt
damn
Nederlanders willen dat er met kerst een meter sneeuw valt, want witte kerst. En dat het dan 3e kerstdag allemaal acuut is gesmoltenquote:Op maandag 3 december 2012 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
de zure kantoormopperkezen zijn al goed gal aan het spuwen over de "sneeuw"
"VAN MIJ HOEFT DIE GORE TROEP NIET"
Ïk: Doe niet zo zuur!
Mopperkees: Ik doe niet zuur!
quote:Op maandag 3 december 2012 10:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok die doe ik aan, onder een jurkje. PROBLEEM?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 december 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik loop gewoon op mijn appelgroene nepLita's vandaag
Dit.quote:Op maandag 3 december 2012 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb gewoon mijn hoge hakken aan hoorHet is nog heul niet zo koud en het sneeuwt nog heul niet zo veel
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Ok ok, laarzen it isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet wel! Als mijn voeten koud worden trekt het door naar mijn hele lichaam, nog meer pijnquote:Op maandag 3 december 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik HEB niet eens sneeuwlaarzen.
Hoewel ik ze misschien toch wel ga kopen dit jaar, voor boswandelingen in de sneeuw kan het wel handig zijn
Ik heb ze welquote:Op maandag 3 december 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel ik ze misschien toch wel ga kopen dit jaar, voor boswandelingen in de sneeuw kan het wel handig zijn
Hier in amsterdam is het een stuk witter dan op de foto van spees!quote:Op maandag 3 december 2012 10:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie de foto van Spees op feestboek en ik denk "dafuq, is dat alles?"
KACHEL IN JE SCHOENEN MAKEN METEEN WEG PIJN DIT DAT ALLESquote:Op maandag 3 december 2012 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moet wel! Als mijn voeten koud worden trekt het door naar mijn hele lichaam, nog meer pijn
Ze zijn ook erg handig als je met een hieperdepiep-poedel door de modder gaat lopenquote:Op maandag 3 december 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
In het zuiden des lands ligt al +10 cmquote:Op maandag 3 december 2012 10:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie de foto van Spees op feestboek en ik denk "dafuq, is dat alles?"
AAAAHWYEAH!quote:Op maandag 3 december 2012 10:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
KACHEL IN JE SCHOENEN MAKEN METEEN WEG PIJN DIT DAT ALLES
Dat dusquote:Op maandag 3 december 2012 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moet wel! Als mijn voeten koud worden trekt het door naar mijn hele lichaam, nog meer pijn
MAAK HET EN IK KOOP HET!quote:Op maandag 3 december 2012 10:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
KACHEL IN JE SCHOENEN MAKEN METEEN WEG PIJN DIT DAT ALLES
I SEE WHAT YOU DID THEREquote:Op maandag 3 december 2012 10:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In het zuiden des lands ligt al +10 cm
WTF BRAIN
waar zie jij gejank? Of is het al gejank om te vragen of iets ergens nog verkrijgbaar is?quote:Op maandag 3 december 2012 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat een gejank over een lipstick die uit de handel is, ZOEK GEWOON EEN ANDERE
Zoveel moeite doen voor een lipstick vind ik een beetjequote:Op maandag 3 december 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar zie jij gejank? Of is het al gejank om te vragen of iets ergens nog verkrijgbaar is?
bij jou blijft het liggen, hier nietquote:Op maandag 3 december 2012 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
WAT IS BOXTEL TOCH MOOOOOI
GOEIE !! even checkenquote:Op maandag 3 december 2012 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
het is pas kwart over tien en ik heb al vijf berichten op mijn facebookstartpagina waargenomen met sneeuwgejank
Correctie: 6quote:Op maandag 3 december 2012 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh valt mee. 1 iemand en 5 anderen die het leuk vindt dat het sneeuwt![]()
quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik had er twee die zeiden: "het sneeuwt"!
THANK YOU CAPTAIN OBVIOUS
Als je hier in het westen zit waar alleen wat natte drap naar beneden valt en er al helemaal niks blijft liggen is dat anders best informatiefquote:Op maandag 3 december 2012 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik had er twee die zeiden: "het sneeuwt"!
THANK YOU CAPTAIN OBVIOUS
Ik had er om 8 uur al meer dan 10quote:Op maandag 3 december 2012 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
het is pas kwart over tien en ik heb al vijf berichten op mijn facebookstartpagina waargenomen met sneeuwgejank
Zoveel frustraties....quote:Op maandag 3 december 2012 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik klik facebook vandaag maar even weg, anders ga ik vals worden
Oh ja hoor, superduper!quote:Op maandag 3 december 2012 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zoveel frustraties....Verder wel alles goed met je babe?
Lekker weertje he?quote:Op maandag 3 december 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja hoor, superduper!Ik kan alleen niet zo goed tegen Hollanders en hun weergesprekken, that's all
Met jou?
Helaasch zijn ze daar zo ubergoed in iddquote:Op maandag 3 december 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja hoor, superduper!Ik kan alleen niet zo goed tegen Hollanders en hun weergesprekken, that's all
Met jou?
Oe nice SQquote:Op maandag 3 december 2012 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
nog 6 maanden
http://www.elizawashere.n(...)onodentri_villas.htm
luxe zespersoons villa geboekt met prive zwembadquote:
HET IS PRIVÉ EINZquote:Op maandag 3 december 2012 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
luxe zespersoons villa geboekt met prive zwembad![]()
En een hangmat en prive ligbedden alles!
WHAAA IS IE GEBOEKT !!quote:Op maandag 3 december 2012 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
nog 6 maanden
http://www.elizawashere.n(...)onodentri_villas.htm
lol, bb houdt niet van strand, die wil zwembadhangen dus dit is ideaal juistquote:Op maandag 3 december 2012 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WHAAA IS IE GEBOEKT !!![]()
En omg ik heb die ook zitten kijkenVoor onze huwelijksreis... Maar cif wou die niet want te ver van het strand (ja voor hem moet het 300m zijn
En uiteindelijk bij toscane hadden we heul geen strand
)
Maar super tof![]()
Hoelang?
Perfectquote:Op maandag 3 december 2012 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lol, bb houdt niet van strand, die wil zwembadhangen dus dit is ideaal juist
Die wil niet verder dan 3 km van een dorpje en that's all
We gaan 12 dagen
You underestimate the laziness that is called cifquote:Op maandag 3 december 2012 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
maar hier is het strand ook maar 1500 meter toch?Dat is een kwartier lopen
Batsen in het zwembadquote:Op maandag 3 december 2012 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PerfectJa cif wil beide
Dicht bij dorp en dicht bij strand. Dus best absurd dat we nu geen strand hadden en 3km van dorp af zaten. Daarentegen was het wel zo afgelegen en rustig dat we naakt in het gras konden liggen
![]()
En SKINNY DIPPING IN THE PRIVATE POOL BABY!!!1!
we vertrekken 4 juniquote:Op maandag 3 december 2012 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
Vertrekken jullie meteen na de trouwerij? Of paar dagen/weken/maanden later?
Zekerrrrrrrrquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[ [url=http://s3.www.elizawashere.nl.resou(...)67410.jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://s3.www.elizawashere.nl.resou(...)67407.jpg]afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
Ooo tofquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zekerrrrrrrr![]()
Laatste keer dat het kan! Batsen tot je te horen krijgt "als je nog wil dat ik morgen kan staan; moet je nu echt even kappen"theheheh
lulzquote:Op maandag 3 december 2012 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hangmat![]()
Privezwembad![]()
Wat een mooie plek om voor het laatst te batsen![]()
Ik moet wel Eliza nog even mailen, bb heeft er niet bij gezegd dat het een huwelijksreis isquote:Op maandag 3 december 2012 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo tofDan kun je na de trouwerij op het gemak kaartjes lezen; geld oprapen en genieten van een versierd huis
![]()
Uiteraard !!11!!1!!quote:Op maandag 3 december 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moet wel Eliza nog even mailen, bb heeft er niet bij gezegd dat het een huwelijksreis is
HOARD ALL THE FREE CHAMPAGNE EN ROZENBLAADJES!!!!
Kun je niet zoeen t-shirt kopen?quote:Op maandag 3 december 2012 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard !!11!!1!!![]()
![]()
Overal zeggen "It's our honeymoon" WOEI GRATIS WIJN JONGEUH
Ik moest aan Friends denkenquote:Op maandag 3 december 2012 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard !!11!!1!!![]()
![]()
Overal zeggen "It's our honeymoon" WOEI GRATIS WIJN JONGEUH
Wat voor ringen willen jullie?quote:Op maandag 3 december 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Dus, weer iets afgevinkt.
Nu nog:
- Ringen
- uitnodigingen
- adressen verzamelen voor de uitnodigingen
- een fotograaf
ringen/uitnodigeingen/adressen kan de laatste 3 maandquote:Op maandag 3 december 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
Dus, weer iets afgevinkt.
Nu nog:
- Ringen
- uitnodigingen
- adressen verzamelen voor de uitnodigingen
- een fotograaf
quote:Op maandag 3 december 2012 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat voor ringen willen jullie?
eckten goud of witgoud of of of?
ik heb 2 profs als buurvrouwenquote:Op maandag 3 december 2012 10:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ringen/uitnodigeingen/adressen kan de laatste 3 maand
fotograaf zou ik wel gaan rondkijken; want die worden wel snel geboektVooral als je echt een pro wil... of heb je kennissen? Dat helpt natuurlijk ook
witgoud aan de buitenkant en geelgoud aan de binnenkant!quote:Op maandag 3 december 2012 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat voor ringen willen jullie?
eckten goud of witgoud of of of?
Maar aan de binnenkant zie je t toch nietquote:Op maandag 3 december 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb 2 profs als buurvrouwen
Moet ze alleen nog even omlullen
[..]
witgoud aan de buitenkant en geelgoud aan de binnenkant!
Owwwww dan zijn er geen problemenquote:Op maandag 3 december 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb 2 profs als buurvrouwen
Moet ze alleen nog even omlullen
[..]
witgoud aan de buitenkant en geelgoud aan de binnenkant!
nee daarom, want we vinden geelgoud niet zo mooiquote:Op maandag 3 december 2012 10:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar aan de binnenkant zie je t toch niet
Geen idee, dat zou helemaal tof zijnquote:Op maandag 3 december 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je daar ook een poppetje op klikken?
Maar waarom zit het er dan uberhaupt inquote:Op maandag 3 december 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee daarom, want we vinden geelgoud niet zo mooi
Ik vind hem eik wel tofquote:
Omdat geelgoud de klassieke trouwring is, dus we doen een klassieke trouwring in een modern jasjequote:Op maandag 3 december 2012 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar waarom zit het er dan uberhaupt in
Ooh zo, van 'we hebben wel geel goud einz maar je ziet het lekker niet'quote:Op maandag 3 december 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat geelgoud de klassieke trouwring is, dus we doen een klassieke trouwring in een modern jasje
Geelgoud is tevens goedkoper
Is dat goedkoper ja? Is dat dan weer niet duurder omdat ze dan 2 kleuren moeten combineren?quote:Op maandag 3 december 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat geelgoud de klassieke trouwring is, dus we doen een klassieke trouwring in een modern jasje
Geelgoud is tevens goedkoper
Nee, witgoud is duurder omdat ze daar het geel uit moeten filteren geloof ik.quote:Op maandag 3 december 2012 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is dat goedkoper ja? Is dat dan weer niet duurder omdat ze dan 2 kleuren moeten combineren?
Ik weet het eik niet... Wij hebben enkel voor witgoud gekeken en daar een keuze gemaakt.
Niet eens online?quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja, er kunnen poppetjes in
[ afbeelding ]
Nee want moet precies passen om de vingersquote:
Niks is nódig, maar ik vind het gewoon leuk om voor mijn 30e eten te laten bezorgen i.vp. zelf klaarmaken. En ook wel fijn om mensen droog buiten te kunnen laten staan voor roken en zulks.quote:Op maandag 3 december 2012 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!Kip, voor 25 gasten heb je toch geen partytent met catering nodig?ik las al over kroegen afhuren en dacht ZOMG kip vraagt 150 mensen!!!
Echt geen ideequote:Op maandag 3 december 2012 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, witgoud is duurder omdat ze daar het geel uit moeten filteren geloof ik.
Ah kijk!quote:Op maandag 3 december 2012 10:56 schreef PriemGirl het volgende:
Maar... zoals ik zei: Wij hadden maand van te voren pas de ringen uitgezochtWeek later waren ze al klaar. Dus dat kan zeer snel
Ga dan voor zilver, 2 tientjes bij de Lucardiquote:Op maandag 3 december 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
en ik heb een hele simpele smaak, wil gewoon een smalle ring zonder steentjes, dus dat zal best betaalbaar zijn.
Jup dan valt het echt haske mee. Mijn trouwring (met 1 steentje) is goeikoper dan mijn verlovingsringquote:Op maandag 3 december 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
en ik heb een hele simpele smaak, wil gewoon een smalle ring zonder steentjes, dus dat zal best betaalbaar zijn.
Heeft mijn zus voor 3 tientjes gedaan, incl. graverenquote:Op maandag 3 december 2012 11:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga dan voor zilver, 2 tientjes bij de Lucardi![]()
![]()
Nee?
Hell no!quote:Op maandag 3 december 2012 11:04 schreef Diconnected het volgende:
Kipjon ga jij met de trein naar amsterdam? dan kunnen we straks misschien samen treinen
Verkopergegevensquote:
Ahhh okequote:Op maandag 3 december 2012 11:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hell no!
Ik gaat met den toet toet. Je kunt vanavond terug wel met me mee rijden (als je durft)
Waar zou je dico dan dumpen? Ik kan misschien ook beter vanaf daar naar Bredaquote:Op maandag 3 december 2012 11:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hell no!
Ik gaat met den toet toet. Je kunt vanavond terug wel met me mee rijden (als je durft)
we zijn vanavond echt niet in een half uurtje thuis gok ik hoorquote:Op maandag 3 december 2012 11:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ahhh oke![]()
Ik durf dat wel aan ja, scheelt me een uur reistijd
Dat vind je leuk?quote:Op maandag 3 december 2012 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgend semester programmeren en scripten
Eendlessquote:Op maandag 3 december 2012 11:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier, trouwring voor 1 euro![]()
http://www.ebay.nl/itm/b8(...)3e9742#ht_2126wt_804
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()