SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, kon echt niets bedenken.quote:
Amen. Ik denk dat ik morgenochtend opsta, VID.nl check en dan mijn leidinggevende bel voor een dagje vrijquote:Op maandag 3 december 2012 00:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hopen dat het goed gaat komen, dat kan ik voor je doen
Overdrijf.quote:Op maandag 3 december 2012 00:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
het is dat hij kleiner is.... Hij is nml wel erg erg lief.
JFM.......... Shoot, nou snap ik het....quote:Op maandag 3 december 2012 00:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ga zo door Ambi. Nog even en hij is van jou.
Jij uitgehuwelijkt? Aan wie dan nog meer buiten mij?quote:Op maandag 3 december 2012 00:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Omg Ambi nee![]()
Ik zei toch al dat ik was uitgehuwelijkt.
Zou het niet pikken heur.quote:Op maandag 3 december 2012 00:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Die Omg ambi nee, echt hard is zij, mij zomaar dissen!
Wat doet jouw ava eigenlijk? Breakdancen of een handeling die ik zou beschrijven als "18+ en tussen man en vrouw"?quote:Op maandag 3 december 2012 00:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ging meer om dat ik niet verwacht had dat ze dat bedoelde. Iedereen heerlijk negatief gaan.
quote:Op maandag 3 december 2012 00:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ging meer om dat ik niet verwacht had dat ze dat bedoelde. Iedereen heerlijk negatief gaan.
Met mijn 26 jaar,ja!quote:Op maandag 3 december 2012 00:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben jij wel oud genoeg daarvoor jongedame?
En ik moet om 9.15 op kantoor in de Bijlmer zijn, vriendin heeft de auto mee want zij vertrekt om 6.45 dus ik was van plan te gaan fietsen... dus de volle vieze metro it isquote:Op maandag 3 december 2012 00:34 schreef Ambipur het volgende:
Amen. Ik denk dat ik morgenochtend opsta, VID.nl check en dan mijn leidinggevende bel voor een dagje vrijNederland en sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |