De manier waarop hij het zei kwam vrij arrogant over.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, ik vind dat eigenlijk helemaal geen verkeerde opmerking![]()
Juist netjes en bescheiden van een band om te zeggen dat ze het waarderen dat mensen naar ze komen kijken hoor.
Ik vind voorprogramma's vaak juist leuk, ik heb echt gave voorprogramma's gezien en dat zijn vaak bands die later wel doorbreken, of die je anders nooit gezien zou hebben.
Mogge
Maar deze zanger had echt de houding dat hij echt "Het" was en dan val je bij mij eigenlijk al af..quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor bij voorprogramma's eigenlijk altijd dat bandjes het waarderen, precies dat dus
Je kunt het immers ook skippen, dus de tekst klopt toch ook en ze zijn ook blij dat je luistert.
Nou dit was echt geen stoere bandquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Joh, dat hoort erbij als je de zanger bent in een stoere band
Het was maar 1 band ik denk dat het Xerath was. Maar goed je hebt veel verschillende stromingen metal sommige zijn niet met elkaar te vergelijken en ik vond dit afgezien van de snelheid weinig met Thrash te doen hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
Volgens het internet waren er twee voorprogramma's voor Testament in de Effrenaar, Malefice en Xerath, beiden metalbands uit Engeland dus lijkt me toch niet zo heel gek als voorprogramma. Een volgens Wikipedia een Thrash / Death metal band, de andere een prog Death metal band.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik was ook niet bij de Tweede Wereldoorlog maar daar heb ik ook een mening over.
whehehequote:Op dinsdag 4 december 2012 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo dan, de laatste dinsdagmorgen van de week alweer voorbij.
Maar je kan niet zeggen hoe het in die tijd was. Hoe het beleefd werd. DAT bedoel ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik was ook niet bij de Tweede Wereldoorlog maar daar heb ik ook een mening over.
stab in the dark, vrij kutquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar je kan niet zeggen hoe het in die tijd was. Hoe het beleefd werd. DAT bedoel ik.
nog maar 3 te gaan dit jaarquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo dan, de laatste dinsdagmorgen van de week alweer voorbij.
Misschien twee, als de mensen die de maya kalender ondersteboven hielden tijdens het lezen gelijk krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:00 schreef Muis006 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |