Tijdens het op neerzetten van de boom ?quote:Op zondag 2 december 2012 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
En om de kijkers te plezieren had ie maar alvast kerstmuziek opgezet, the horror
Yup,quote:Op zondag 2 december 2012 23:20 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Tijdens het op neerzetten van de boom ?
Die dan stijgen door de warmtequote:Op zondag 2 december 2012 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup,en boom, boom, nou ja zo zou ik het niet willen noemen hoor, het is zo'n groene plastic ballenkapstok, ik bedoel leg dan gewoon een paar kerstballen in de vensterbank
Sorry, ik heb helemaal niks met kerst, echt niet, ik vind het een vervelend kutfeest!quote:Op zondag 2 december 2012 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Jian is wel dol op Kerstmuziek hoor, als het maar wel door echte kerstbomen gezongen wordt.
Maar met mooie muziekquote:Op zondag 2 december 2012 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Sorry, ik heb helemaal niks met kerst, echt niet, ik vind het een vervelend kutfeest!
Dit is wel lekker, maar dat heeft behalve die zielige baardjes ook geen hol met kerst te makenquote:
Beter van nietquote:Op zondag 2 december 2012 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit is wel lekker, maar dat heeft behalve die zielige baardjes ook geen hol met kerst te maken
quote:Op zondag 2 december 2012 23:34 schreef Jian het volgende:
Ik doe m nog één keer met een ander filmpje, geweldige tekst![]()
I'm Santa Claus's wife,
I know what he's really like,
Sneakin' into them little kids rooms
He's a fuckin' pediphile,
A devious old drunk,
And I'm married to the cunt,
So stick ya Christmas up ya arse,
Ho Ho fucking ho
Hij zal vast niet bid'n vor bruune bonnequote:Op maandag 3 december 2012 11:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Bruine bonen met spek voor opa vanavond
Je vergeet het groenvoer erbij, je doet het erom hequote:Op maandag 3 december 2012 11:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Jammiequote:Op maandag 3 december 2012 11:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt me doorquote:Op maandag 3 december 2012 13:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je vergeet het groenvoer erbij, je doet het erom he![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |