quote:
Op maandag 3 december 2012 18:47 schreef Toverheks het volgende:veel donkere jongens, turken egyptenaren, een verdwaalde kaaskop en marokanen, ach wat maakt het uit welke kleur je hebt, het is gewoon te schofterig voor woorden dat dit maar steeds gebeurt, mijn zoon heeft eerverleden week een groepje van 6 van een vriend van hem afgeslagen, die voor de lol gewoon ruzie zochten en eerst het meisje van die vriend doodleuk in haar buik schopte, vriend ging verhaal halen natuulijk, werd gepakt door 6 man die flink op hem intrapte ja ook op zijn hoofd, mijn zoon sprong er tussen en loopt nu met een gebroken hand, en voor wat deze jongens vechten nooit, en als ik zeg mijn zoon nooit vechten geloof me dan maar, maar wat gebeurt er als een groepje wilt knokken voor de lol?? echt aangifte gedaan en wat zullen deze jongens krijgen, taakstraf van 40 uur, en dit waren nederlandse jongens d
us in elke cultuur is dit al heel normaall
Nee dus!
Ik heb niets tegen Turken, Marokkanen, Surinamers, Finnen, Belgen of Nederlanders of tegen welke bevolkingsgroep dan ook als bevolkingsgroep. Maar, .... Marokkaanse jongeren zijn wel degelijk zeer sterk vertegenwoordig als het aankomt op straatcriminaliteit en straatterreur en daar moet je, je ogen in mijn optiek niet voor sluiten, want kennis van omstandigheden, milieu etc. is wellicht een deel van een mogelijke oplossing.