abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5534320
ok. vanavond zat ze weer online , Sanne, ze is 14 en vriendinnetje van mijn zusje.. Ik ben zelf 18

Nu heeft ze al een paar keer me aandacht proberen te trekken, ze is heel lief enzo maar ik wil toch jullie advies even vragen want ik heb totaal geen ervaring met de situatie.

het zit zo.. ze vraagt me vanavond via msn of ik haar een keer wil helpen, via tel. of msn en met helpen bedoelt ze dus eigelijk gewoon cybersex of telsex.

Nu lijkt ze een stuk ouder dan 14 hoor, en ze is heel knap maar kan ik dit maken? Kan ik haar over de telefoon of msn helpen? Ze heeft nog totaal geen enkele seksuele ervaring en heeft ook nog nooit met haarzelf gespeelt.

Ze wil graag dat ik haar vertel wat ze moet doen enzo, en ze wil graag mijn stem horen (liefst per tel dus). Ik ben dus geen vette pedofiel ofzo en dat wil ik ook niet worden. Ik wil ook niks in het echt met zo'n jong meisje maar over msn of tel. is toch wat anders..

Wat doe ik hiermee? ik moet eerlijk toegeven dat ik het idee wel heel geil vindt eigelijk
doen?

[Dit bericht is gewijzigd door yourpixel op 25-08-2002 22:58]

pi_5534354
jeejz, gewoon naar toe gaan en je sjaak tussen haar benen planten.
[url]http://www.sukkels.com[/url]
  zondag 25 augustus 2002 @ 22:59:05 #3
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_5534369
nou als zij het nou graag wilt? waarom niet!

Kan wel zijn dat ze jong is enzo, maar ze moet dat altijd zelf beslissen, en als jij het niet wilt, dan vind ze vast wel een ander die het wel wil

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  zondag 25 augustus 2002 @ 22:59:08 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_5534371
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 22:58 schreef Sukkel het volgende:
jeejz, gewoon naar toe gaan en je sjaak tussen haar benen planten.
.
Zoiets, ja.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 25 augustus 2002 @ 22:59:29 #5
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_5534380
hmm, volgens mij heb ze echt wel eens met zichzelf zitten soppen hoor als ze 14 is en zo 'geil'
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_5534405
Ik zou het niet doen... Je weet niet wat je voor een problemen kunt krijgen.

Zoek iemand die net wat ouder is.

Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_5534434
'k vind 14 wel erg jong.
pi_5534442
En als het uit de hand loopt, tsja.....wie is dan de verantwoordelijke? Juist JIJ ja. Ik denk dat velen het je dan zullen kwalijk nemen als dit meisje ineens uit de kast komt met haar verhalen. Let maar goed op.......ze kan ook namelijk je er wel in laten lopen. Meisjes van `14 zijn 'helaas'niet zo onschuldig meer hoor. Wees een kerel en zoek iemand van je eigen leeftijd. En helemaal geen sex, etc met zo'n meisje.

Ga achter je pc vandaan en get a life!!!

Deze opmerking is ter ondersteunig van mijn mening en dient als duw in de goede richting te worden beschouwd.

pi_5534475
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 23:01 schreef Elevation het volgende:
'k vind 14 wel erg jong.
tjah..

gewoon doen.. mits zij er wel zeker van is he.

*

Er
is
nochtans
H O O P
pi_5534530
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 23:01 schreef Elevation het volgende:
'k vind 14 wel erg jong.
Zoek eens En je vind wel meer schokkend.....
Maare Je bent wel 18 en zei is 14......Dus in princiepe ben je pedo
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_5534534
ja, dat dacht ik dus ook...
ik zou haar zowiezo nooit in het echt wat doen ofzo,, dat is bijzonder onverantwoordelijk.

Ik zal haar wel duidelijk maken dat ze het met iemand van haar eigen leeftijd maar moet doen via msn, tel, of in het echt

Ik denk voor de gein plaats ik het hier even, kijken wat voor reacties het losmaakt

pi_5534555
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 23:05 schreef yourpixel het volgende:
ja, dat dacht ik dus ook...
ik zou haar zowiezo nooit in het echt wat doen ofzo,, dat is bijzonder onverantwoordelijk.

Ik zal haar wel duidelijk maken dat ze het met iemand van haar eigen leeftijd maar moet doen via msn, tel, of in het echt

Ik denk voor de gein plaats ik het hier even, kijken wat voor reacties het losmaakt

jaja.....zou ik nu ook zegge. Stiekemurd. Jammer joh......
  zondag 25 augustus 2002 @ 23:08:44 #13
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_5534609
dat is dus overduidelijk een BrEeZaH SlEtTeBaK, hup, weg, kssst, vort!

als je er echt op kickt, moeve en die sjaak tusse d'r beentjes planten
the word of the day is legs, lets go to my house and spread the word.

ik zou het zelf niet doen, jouw keuze.

Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  zondag 25 augustus 2002 @ 23:11:12 #14
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_5534658
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 23:02 schreef dagizmo het volgende:
Ga achter je pc vandaan en get a life!!!
waar slaat DAT nou weer op.
het feit dat hij hier post betekent dat hij geen leven heeft?

rot jij dan fijn op en krijg er zelf een.

[edit] ohja wel ff ontopic blijven.
Qua leeftijd zou ik het niet raar vinden, maar pas iid wel op want meisjes van 14 zijn niet onschuldig en als ze ook maar 1 reden ziet (en jonge meisjes kunnen behoorlijk paranoia zijn) jouw te naaien (figuurlijk) dan zit JIJ met de problemen.

[Dit bericht is gewijzigd door twiFight op 25-08-2002 23:13]

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_5534661
Ik had blijkbaar niet duidelijk genoeg gezegt dat ik ALLEEN VIA MSN dat mischien zou overwegen EN NIET IN HET ECHT!!

denk ff na mensen , zoiets is strafbaar en onetisch!

pi_5534724
Pas maar op, dadelijk is het een politie-agent die zich voordoet als meisje van 14!
En vast!
  zondag 25 augustus 2002 @ 23:14:36 #17
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_5534725
Sja het is natuurlijk via de telefoon/msn maar dan noch als anderen erachter komen dan krijg je een hoop vooroordelen naar je kop geslingerd (als je over internet met meisjes praat ben je gelijk al een perv of verkrachter) zoals hierboven wel weer blijkt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  zondag 25 augustus 2002 @ 23:15:05 #18
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_5534738
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 23:14 schreef Scope het volgende:
Pas maar op, dadelijk is het een politie-agent die zich voordoet als meisje van 14!
hehe, ja is gebeurd. In america mag dat (misdaad uitlokken) maar in nederland niet.
  zondag 25 augustus 2002 @ 23:20:32 #20
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_5534854
Ik zal je de volgende raad geven.
Als ik jou was zal ik het niet doen.
Als hun ouders of jou (of alle 2) erachter komen dan ben je goed de l*l.
Je weet nooit wat voor problemen je krijgt.
Stel je eens voor je legt het uit via tel en ze wil je dan zien dan kan het wel eens heel raar uit de hand gaan lopen.
Wat dagizmo zij:
quote:
Wees een kerel en zoek iemand van je eigen leeftijd
Dat raad ik jou echter ook aan.
Ze mag wel 14 zijn maar zoals master disaster ook zegt:
quote:
Maare Je bent wel 18 en zei is 14......Dus in princiepe ben je pedo
Klopt ook.
Je legt een minder jarige kind uit hoe je het moet doen.
Niet verstandig.
Neem het niet aan en wees een kerel!
Ze probeerd je erin te luisteren.
Zoals ik net zij: Ze wil met je afspreken en kan het mischien totaal uit de hand gaan lopen.
Want je weet niet hoe ze is.
Ze kan zo geil worden dat je haar op het laast gewoon haar gang laat gaan.
Jij denkt: WOW wat een meid en laat je haar alleen maar gaan.
Maar verstandig is het totaal niet.
Wees een flinke vent en zoek een meisje van je eigen leeftijd.
Want ik ken wel meer die in zulke zaken zijn ingetrapt.
Ze moesten ook gelijk het internet opzeggen.
En je weet niet of dat ook met jou gebeurd.
Denk hier maar eens heeeeeel goed over na.
En volg mij en de anderen hun raden op.
pi_5534881
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 23:11 schreef twiFight het volgende:

[..]

waar slaat DAT nou weer op.
het feit dat hij hier post betekent dat hij geen leven heeft?

rot jij dan fijn op en krijg er zelf een.

Fijn meneer ook een cursus LE-ZEN?

er staat duidelijk:

quote:
Deze opmerking is ter ondersteunig van mijn mening en dient als duw in de goede richting te worden beschouwd.
DUs als dat niet duidelijk is........enne....nog eenmaal zo oftopcic zeiken, kneus!
pi_5534955
Hij : Hai, lekker jong geil ding van me..

Zij : Hallo...

Hij : Wat klink je schor, benje verkouden ?

Zij : Nee

Hij : Wat is er dan, schatje?

HIJ : Schatje slaapt, je spreekt met haar vader

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5535115
hahah.. leuke reacties
Ik doe het NIET hoor, het maakt wel een boel los.. heb net ff mailtje gestuurd dat het echt niet kan enzo. dat gaf ik ook eerder al aan maarja. doorbijtertje he... ik heb ook tegen me zusje gezegt dat ze tegen haar moet zeggen dat ik haar eigelijk ook helemaal niet leuk vidnt ;0

bovendien kwam ik van de week een heel leuk meisje van 17 tegen in een bar, moet nog wat met haar afspreken

Wat mij betreft mageen modje dit op slot doen of weghalen
bedankt voor de vermakelijke reacties

pi_5535174
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 23:25 schreef milagro het volgende:
Hij : Hai, lekker jong geil ding van me..

Zij : Hallo...

Hij : Wat klink je schor, benje verkouden ?

Zij : Nee

Hij : Wat is er dan, schatje?

HIJ : Schatje slaapt, je spreekt met haar vader

pi_5535227
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 23:34 schreef yourpixel het volgende:
Heel verstandig 'THUMBS UP!'

De gemiddelde sukkel had alles wat jong was geneukt

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')