SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Replay als het gelijk wordt? Verdorie zeg.quote:Op zondag 2 december 2012 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Krap 10 minuten nog als je geluk hebt.![]()
Yes.quote:Op zondag 2 december 2012 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Replay als het gelijk wordt? Verdorie zeg.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Is tenminste beter dan laf penalty's nemenquote:Op zondag 2 december 2012 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Replay als het gelijk wordt? Verdorie zeg.![]()
AZ is goed
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
AZ gaat richting Jupiler Leaguequote:
RvP; Feyenoord
Heerenveen gelijk erachteraan en het wordt hier weer gezellig in de buurt op vrijdagavond als Cambuur weer tegen Heerenveen moetquote:Op zondag 2 december 2012 15:18 schreef RvLaak het volgende:
[..], of iig nacompetitie... Als ze zo door blijven gaan
RvP; Feyenoord
lol, grote concurrenten?quote:Op zondag 2 december 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heerenveen gelijk erachteraan en het wordt hier weer gezellig in de buurt op vrijdagavond als Cambuur weer tegen Heerenveen moet![]()
Rivaliteitquote:
RvP; Feyenoord
15 om 14, toch?quote:Op zondag 2 december 2012 15:34 schreef RvLaak het volgende:
omg... Bony in z'n eentje al meer gescoord dan heel Roda
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
kijken die analisten trouwens een andere wedstrijd dan wij? Goed... Erg hoogstaand was het niet, maar wel leuk in de eerste helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |