De eerste helft van Bloemen was wel primaquote:Op zondag 2 december 2012 11:38 schreef MiLalaa het volgende:
ah, idd hij is zelf niet tevreden.
Herbert zat het iets teveel op te hemelen, die vond het natuurlijk heel bijzonder lijken omdat ie Contin op een ronde zette.
oh ok.. Ik viel er pas vanaf 10 minuten in. (en nu weer direct dweil, fijn..quote:Op zondag 2 december 2012 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De eerste helft van Bloemen was wel prima
Gemiddeld 1 seconde per rondje winnen moet echt wel kunnen lijkt me, tot nu toe pakt ie er gemiddeld dik anderhalfquote:Op zondag 2 december 2012 11:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Pedersen moet toch wel een flink pr'retje kunnen rijden. Misschien zelfs genoeg om onder de 150.000 punten in de adelskalendern uit te komen.
16 seconden sneller, 13.27 dus. Moet kunnen.quote:Op zondag 2 december 2012 11:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gemiddeld 1 seconde per rondje winnen moet echt wel kunnen lijkt me, tot nu toe pakt ie er gemiddeld dik anderhalf
Wat heeft ie nodig voor die grens?
Zo weinig maar, daar twijfel ik totaal niet over dat ie dat gaat halen, 13.15 is mogelijkquote:Op zondag 2 december 2012 11:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
16 seconden sneller, 13.25 dus. Moet kunnen.
Nog wel sneller, ze zijn sneller dan Babenko.quote:Op zondag 2 december 2012 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo weinig maar, daar twijfel ik totaal niet over dat ie dat gaat halen, 13.15 is mogelijk
Ik dacht er nog aan om 13.10 te zeggen, maar dat leek me wel voorbarig...quote:Op zondag 2 december 2012 12:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog wel sneller, ze zijn sneller dan Babenko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |