Qua heupen wel, maar ik ben een assman en vind bij die vrouwen vaak weinig vleesch op den billen.quote:Op woensdag 5 december 2012 04:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Berberse en Arabische vrouwen hebben toch wat meer vrouwelijke rondingen dan Westerse vrouwen. Moet je maar net leuk vinden. Nederlandse vrouwen zijn bijvoorbeeld best wel recht. Terwijl het bij de Berberse en Arabische vrouw toch wat meer rondingen zijn. Het is maar wat je mooi vindt. Dat verschilt per individu.

Haha, smaken verschillen. Ik snap het, haha. Damn.quote:Op woensdag 5 december 2012 04:10 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Qua heupen wel, maar ik ben een assman en vind bij die vrouwen vaak weinig vleesch op den billen.

Maakt dat Conan dan ook een Berber?quote:Op zondag 2 december 2012 00:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het werd in de oudheid Barbarije genoemd door de Romeinen en Grieken. Dat is naar verloop van tijd veranderd.

quote:57. Ajouad El Miloudi
Geboren op 3 juni 1987 in Amsterdam, Nederland. Begon zijn radiocarriere bij radiostation FunX als verslaggever en presentator. Daarna kwam hij te werken bij de Amsterdamse zender AT5. Hierna kwam hij bij het KRO terecht. Bij deze omroep presenteerde hij programma's als Puberruil, Stinkend rijk, dakloos en Zigzag. Vanwege zijn belangstelling voor housemuziek werd hij door BNN gevraagd om vanaf 2009 het zaterdagprogramma Sense of dance te presenteren bij 3FM. Dit liep tot maart 2012.
Op 9 december 2010 ontving Ajouad El Miloudi uit handen van Sascha de Boer de Philip Bloemendaal Prijs voor talentvolle jonge radio- en tvmakers.

Edit: je post niet goed gelezen. Nee, dat is zeker niet het geval. De Romeinen noemden de stammen die niet onder hun invloed waren Barbaren.quote:Op woensdag 5 december 2012 04:20 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Maakt dat Conan dan ook een Berber?

Zit ik net aan lekkere Mocro chicks met mooie lange, donkere, krullende haren te denken, kom je met foto's van.....hem.quote:

Tja, ik post voornamelijk neutraal. Beetje mixen. Modellen zal ik ook posten. Wie weet zit er wat tussen wat je er leuk uit vindt zien.quote:Op woensdag 5 december 2012 04:27 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Zit ik net aan lekkere Mocro chicks met mooie lange, donkere, krullende haren te denken, kom je met foto's van.....hem.

Zal in ieder geval geen gozer zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 04:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tja, ik post voornamelijk neutraal. Beetje mixen. Modellen zal ik ook posten. Wie weet zit er wat tussen wat je er leuk uit vindt zien.

Uiteraard vrouwen. Ik heb een allergie jegens mannelijke modellen.quote:Op woensdag 5 december 2012 04:30 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Zal in ieder geval geen gozer zijn.

Ik heb in Amsterdam wel een aantal leuke nachten beleefd met Mocro dames. Weet echter wel waar de grens ligt.quote:Op woensdag 5 december 2012 04:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Uiteraard vrouwen. Ik heb een allergie jegens mannelijke modellen.

Stiekem waarschijnlijk? Families doen daar vaak moeilijk over.quote:Op woensdag 5 december 2012 04:35 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik heb in Amsterdam wel een aantal leuke nachten beleefd met Mocro dames. Weet echter wel waar de grens ligt.

Vaak wel met een neef in de buurt. Nu denken Mocro's wel vaak dat ik een arabier ben, maar toch. Ik houd het netjes en respectvol.quote:Op woensdag 5 december 2012 04:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Stiekem waarschijnlijk? Families doen daar vaak moeilijk over.

quote:58. Khawla Ben Omran
Populaire Marokkaanse zangeres. Werd door haar moeder gevormd en is student filosofie.

Duidelijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 04:49 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Beur

Ik zal een keer een topic gaan wijden aan Arabische en Berberse modellen. Kijken of ik dan ook Marokkaanse, Algerijnse en Tunesische modellen kan vinden die in Frankrijk zijn geboren, de beurettes. Dat is een belofte.quote:Op woensdag 5 december 2012 04:49 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Beur

Succesvolle Marokkanen. Uiterlijk is niet van belang in dit topic.quote:Op woensdag 5 december 2012 05:14 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Gast, hier word ik niet bepaald vrolijk van.

quote:60. Yassine Bouchikhi
Werkzaam bij Moszkowicz advocaten. Is aangenomen vanwege zijn vloeiende beheersing van het Berbers en Arabisch. Hiermee kan het concern van Moszkowicz Noord-Afrikaanse verdachten/slachtoffers beter bijstaan in een proces.

quote:61. Kashmere Hakim
Eerste Nederlandse folkzanger van Marokkaanse komaf. Luisterde in zijn jeugd naar de Beatles, Fats Domino, James Brown, Bob Dylan en Jacques Brel. Luisterde tevens naar de Egyptische zangeres Oum Kalthoum en de beroemde Marokkaanse band uit de jaren 60 Nass al Ghiwane. Zijn muziek wordt gekenmerkt door de stijl van de jaren 60. Eenvoudige muziekstructuur die gaan over hoop, geduld en rechtvaardigheid. Heeft het gevoel dat hij in de verkeerde tijd is geboren. Hij had het liefst geleefd in de jaren 60 en 70 omdat zijn muziek daar het best bij past. Kashmere Hakim is een paar keer genomineerd geweest voor de Nederlandse prijs voor sing/songerwriters.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |