Oooh tofquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Laarzen: http://www.shoeline.nl/Zwarte-Nature-Breeze-laars/M68_A152150249
Alleen had de Bovendeert ze in de sale dus ze waren maar 19 euro
Jurk: http://www.stepswebshop.nl/product/1749/amazing_grace.aspx
Zit op de iPad dus kan de plaatjes niet handig kopiėren
Loik!quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Laarzen: http://www.shoeline.nl/Zwarte-Nature-Breeze-laars/M68_A152150249
Alleen had de Bovendeert ze in de sale dus ze waren maar 19 euro
Jurk: http://www.stepswebshop.nl/product/1749/amazing_grace.aspx
Zit op de iPad dus kan de plaatjes niet handig kopiėren
Thnx!quote:
Die ken ik ook al niet!quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag vandaag kniewarmers bij de brandschadewinkel
Ik zit al de hele dag series te kijken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
En hier is ook al geen vermaak![]()
![]()
Iedereen heeft een leven![]()
![]()
Goed leven welquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag series te kijken.
Mijn man is weg vanavond dus heb de tv voor mij alleenquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
I haz a bored.
Fred zit voor de tv naar iets te kijken dat ik niet boeiend vind en ik zit achter de computer.
Jeej knusheid en gezelligheid
Ja he.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goed leven wel
Ik wil ook serie kijken, maar Fred zit in de weg
Fred heeft Grey's anatomy ontdektquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn man is weg vanavond dus heb de tv voor mij alleen
Switched At Birth inhalen
Ik had vanmiddag een levenquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je denkt dat iedereen een leven heeft.. Nee hoor, iedereen zit voor de tv![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook wall-e. Sint neem ik op want dat durft bb niet te kijken
The magic wordquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Je zegt het woord schoenen en daar is iedereen weer.
Mijn leren all stars.
maar jij bent ook een schattig blont meisje!quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Fred wilde die ook kijken, maar zit nu in 1 of andere gare detective
Hoewel ik ook niet weet of ik die film zou durven te kijken
Heb ik gister gepost joh.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
The magic word
Heb je foto?
truestory.gifquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar jij bent ook een schattig blont meisje!
Ja die durf ik ook niet te kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook wall-e. Sint neem ik op want dat durft bb niet te kijken
Die zijn leuk!quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ik gister gepost joh.Nouja, plaatje dan, ze moeten nog bezorgd worden.
[ afbeelding ]
Spees post weerquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Katoen besteld om dezelfde col voor brum te maken mehe
+1quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik durf Sint echt never nooit niet te kijken.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
En deze vind ik ook supertof, maar ik draag echt nauwelijks meer hakken.
Extreem watjes; ik moet huilen bij wall-equote:
Dat dus! Maar ik draag het te weinig om te kunnen verantwoorden.quote:
Spees!quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OPI kost hier 14 euro, daar rond de $7dus scheelt echt wel.
Ik heb nog nooit uitgedroogde nagellak gehad en als het wat dikker begint te worden kun je er wat nagellakremover bij gooien.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Extreem watjes; ik moet huilen bij wall-e![]()
![]()
O ik zie dat je hem verderop hebt gecorrigeerdquote:
klinkt fantastisch!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
goddomme, als je echt een episch briljante film wil zien moet je Iron Sky kijken.
Samengevat gaat het over een iPad die het mogelijk maakt dat de nazi's terug naar de aarde kunnen keren van hun basis op de maan die ze in 1945 gebouwd hebben.
Bril fucking jant.
Godsammequote:Op zaterdag 1 december 2012 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
goddomme, als je echt een episch briljante film wil zien moet je Iron Sky kijken.
Samengevat gaat het over een iPad die het mogelijk maakt dat de nazi's terug naar de aarde kunnen keren van hun basis op de maan die ze in 1945 gebouwd hebben.
Bril fucking jant.
Dat je denkt van, hoe verzinnen ze het en dan gaan ze nog 10 stappen verder.quote:
zulke filmsquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat je denkt van, hoe verzinnen ze het en dan gaan ze nog 10 stappen verder.
En stel je dan voor dar Sarah Palin president van Amerika is, de hoofdrollen vertolkt worden door een best leuke duitse blonde dame.quote:
OMG. Gelijk downloaden.quote:
Ohja, die heb ik al een hele tijd klaarstaan om te kijken, zulks een briljante synopsisquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bril fucking jant.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, die heb ik al een hele tijd klaarstaan om te kijken, zulks een briljante synopsis
Surprise af
echt, je lacht je dood.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, die heb ik al een hele tijd klaarstaan om te kijken, zulks een briljante synopsis
Surprise af
Voor ons ws ook het laatste jaar voorlopigquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ben zo blij dat wij niet meer aan surprises doen, haha.
Ik was al bijna vergeten dat we die nog hadden, dankuquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt, je lacht je dood.briljant.
en verrassend goed.
Hoe verzin je hetquote:
Mijn schoonmam had (oa) op haar lijstje staanquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe verzin je het.
Wat heb je voor een surprise?
Hij is mooiquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn schoonmam had (oa) op haar lijstje staan
- Turks kookboek (in het nederlands)
Dus dat vroeg er een beetje om![]()
Nu krijgt ze dus een google-translate kookboek in het turks met recepten voor boerenkoolstamppot, spruitjes, griesmeelpudding en meer van zulks
Past wel bij de flauwe humor van mijn schoonfamilie jahquote:
Neeeeeeeeej, dat zijn heul geen nettere platte schoenen voor onder rokjes.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
En ik denk dat ik deze wil.
[ afbeelding ]
Zodat ik iets nettere platte schoenen heb voor onder rokjes, ipv alleen sneakers.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neeeeeeeeej, dat zijn heul geen nettere platte schoenen voor onder rokjes.
Sowieso horen er geen nette platte schoenen onder een rokje.
Sneakers kan, en als het netjes moet en sneakers niet kunnen een klein hakje.
Maar dat soort enkellaarsjes... Onder rokjes... Ik heb een hekel aan enkellaarsjes als je kan zien dat het enkellaarsjes zijn. Ontzettend onaantrekkelijk...
haha, tofheidquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn schoonmam had (oa) op haar lijstje staan
- Turks kookboek (in het nederlands)
Dus dat vroeg er een beetje om![]()
Nu krijgt ze dus een google-translate kookboek in het turks met recepten voor boerenkoolstamppot, spruitjes, griesmeelpudding en meer van zulks
Zoals ik zei, pumps zijn koud. Daarnaast hebben ze een hak, dat werkt dus niet voor wat ik wil.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Netjes = Laarzen of pumps.
Casual = Laarzen, pumps, ballerina's of sneakers.
En voorkeur als man zijnde voor laarzen of pumps.
Neeeeej, geen enkellaarsjes. Alleen enkellaarsjes onder een (spijker)broek.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik ben dol op enkellaarsjes. En pumps ed zijn zo koud nu.
Dat maakt juist wel uit, pumps of enkellaarsjes. Als je enkels warm zijn heb je het zooooveel warmer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neeeeej, geen enkellaarsjes. Alleen enkellaarsjes onder een (spijker)broek.
Anders niet.
En een rokje is ook koud. Dan maakt het pumps vs. enkellaarsjes ook niet meer uit.
Als je het koud hebt doe je maar mooie laarzen, net onder je knie aan. Niet van die plastic Supertrash laarzen, maar mooie nette leren of stretch laarzen.
Maar je moet natuurlijk zelf beslissen wat je aan trekt. Ik loop alleen mijn worstvormig aanhangsel achteraan.
Argh, je hebt qua sexloosheid van erg naar iets minder erg:quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik even iedereen naar maken?
Als ik platte laarzen onder een rok draag zijn het uggs![]()
niet denk ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sint..ik moet er keihard om lachen. Wanneer wordt het eng?
Ik vrees dat ik echt een ontzettend onoriginele gemiddelde mannensmaak hebquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat maakt juist wel uit, pumps of enkellaarsjes. Als je enkels warm zijn heb je het zooooveel warmer.
En zoals ik zei, hoge laarzen zonder hak vind ik tot nu toe allemaal stom.
Haha, hopen dat andere worstvormige aanhangsels er een andere mening over hebben.
wat de beste man zegt. Dat kan je niet onder rokjes dragen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
En ik denk dat ik deze wil.
[ afbeelding ]
Zodat ik iets nettere platte schoenen heb voor onder rokjes, ipv alleen sneakers.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Spees post weer![]()
Ik kan haken
Ik heb zowaar ook charmante Uggs met een sleehak waarvan je van buiten niet ziet dat het uggs zijnquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Argh, je hebt qua sexloosheid van erg naar iets minder erg:
van die witte ziekenhuisklompen, Crocs, Uggs, mukluks, enkellaarsjes onder rokjes, plastic supertrash laarzen, rest.
JA IK WEET. heb je mijn berichten erna nog gelezen? Ik zit serieus nog steeds van WTF HEB IK DAT GETYPT. Laten we t maar op autocorrect houdenquote:
Ik had m na n half uur uitgezetquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bril fucking jant.
Wat voor draagbare laarzen dan? Pics?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb zowaar ook charmante Uggs met een sleehak waarvan je van buiten niet ziet dat het uggs zijn![]()
Maar ook de classics en ik vind ze niet eens lelijk
Maar dat zal wel gewenning zijn. En dat sexyness mij niet zo boeit was al bekend.
Ik heb inmiddels trouwens ook mooie draagbare laarzen voor onder een rok, geen uggs![]()
O en als je het over sexloos hebt, meestal draag ik die uggs met een lange hoodie-trui en een legging.
Ik ben best sexloos
dat ben je dan ook!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Met sneakers onder een rokje en een zwarte legging.. Dan voel ik me altijd net zwarte Piet
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had m na n half uur uitgezet
Nee, als ik suiker heb gebruik ik het altijd zelfquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je ng bruine suiker? Wat heb je gmaakt?
Zit een klein hakje onder, maar zelfs ik kan er op lopen. Had ze aan op de meet, staan ze niet op een mooien midgetgolf-foto ofzo?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat voor draagbare laarzen dan? Pics?
Ja het is vooral lillek, want gifgeel met groenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja om te beginnen is t goed genoeg toch? Je kunt altijd nog duur garen kopen.
ja, die waren leuk!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zit een klein hakje onder, maar zelfs ik kan er op lopen. Had ze aan op de meet, staan ze niet op een mooien midgetgolf-foto ofzo?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik echt een ontzettend onoriginele gemiddelde mannensmaak heb.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat de beste man zegt. Dat kan je niet onder rokjes dragen.
onder rokjes draag je voor sjiek: een kleine hak of pumps.
voor lief en tofsneakers
voor de sexy: een hoge hak
Ik wil een optie zonder hakken!!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
Rokje of jurk = pumps of hoge laarzen
Sneakers onder een rok kunnen inderdaad niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja maar ik hoor ook mannen die sneakers onder rokjes niet vinden kunnen.
Nouja, ik krijg sowieso mijn prachtige leren all stars.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Sneakers onder een rok kunnen inderdaad niet.
Net als dat sneakers onder een pak niet kunnen.
Maar het is ondertussen voor de hipperen onder ons een beperkt geaccepteerd fenomeen en heel fout ziet het er niet uit. Maar het kan eigenlijk inderdaad niet volgens etiquette.
Zelf vind ik het beperkt okee. Mits de dame het goed maakt met der looks. Maar dat lukt je wel.
Oh die zijn ook wel leuk ja!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bambi, gevonden op Lin's blog. Je moet alleen het camping-vest even wegdenken
[ afbeelding ]
Ze lopen echt lekker, je merkt niet dat er hakken onder zitten.
Budget maakt het niet makkelijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wil een optie zonder hakken!!
Hebben jullie dan ideeėn voor leuke zwarte laarzen, zonder hak, die max 50 euro kosten?Want anders worden het all stars of enkellaarsjes. Puh.
Van de scapinoquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Budget maakt het niet makkelijk.
Maar zoiets?
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)IEW=Grid&F=1&F=2&F=3
Dan kan ik net zo goed enkellaarsjes aan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Budget maakt het niet makkelijk.
Maar zoiets?
Eenschquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:47 schreef bleiblei het volgende:
Nee, enkellaarsjes komen tot je enkel. Die niet.
Scheelt zo een 10 tot 20cm dus geen " net zo goed".
Maar zwart dus, ik ga verder zoeken.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:47 schreef bleiblei het volgende:
Nee, enkellaarsjes komen tot je enkel. Die niet.
Scheelt zo een 10 tot 20cm dus geen " net zo goed".
Maar zwart dus, ik ga verder zoeken.
Wat is daar mis mee? Te veel frutsels? Te weinig? Bruin?quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar blei, bambi gaat toch niet batsen dus t maakt niet uit
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
Enkellaarsjes onder rokje kannie!!!
Niet met mij, maar daarvoor heb ik al lingerie gekocht voor iemand waar ik wel mee wil batsen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar blei, bambi gaat toch niet batsen dus t maakt niet uit
Pimpquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Niet met mij, maar daarvoor heb ik al lingerie gekocht voor iemand waar ik wel mee wil batsen.
Maar toch wel met die gozer? Bert ofzo?
Triest he.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bambi houdt al rekening met Pimp![]()
![]()
Nee, Martens laarzen zijn vet, maar wel fout onder een rokje. Zo kan je niet naar een receptie van je partner op zijn werkquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:49 schreef Incantrix het volgende:
Ik draag meestal dr Martens-laarzen onder rokjes (ook lekker sexloos denk ik), behalve bij gelegenheden als bruiloften en zulks, dan laarzen met hoge hak.
Niet de standaard Martens hoor, new wedge en zulks. Maar als ik naar zo'n sjiek overhemdending mee zou gaan met mijn lief trok ik mijn hooggehakte laarzen wel aan ja, da's wat charmanterquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, Martens laarzen zijn vet, maar wel fout onder een rokje. Zo kan je niet naar een receptie van je partner op zijn werk.
quote:
Ja dat vind ik ook. Maar dat is eng, en ik wil het niet forceren.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nee, ik vind het lief![]()
Maar je moet wel eens gauw die verkering gaan bevestigen![]()
Bruin en t model, veel te tuttigquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Te veel frutsels? Te weinig? Bruin?
Ben wel benieuwd.
En ook natuurlijk naar de mening van collega man, Fiets.
Doe eens naar de kleur kijken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:55 schreef bleiblei het volgende:
[..].
Jammer dat je geen hakken wil, maar deze zijn echt goed:
Dat is toch geen hak joh!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:55 schreef bleiblei het volgende:
[..].
Jammer dat je geen hakken wil, maar deze zijn echt goed:
Oh nee, ik vind ze ook niet zo'n succes hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bruin en t model, veel te tuttigmaar goed maybe voor bambi niet
Hmm maybe. Maar zoals ik zei, morgen ga ik naar de schoenenreus. Staat op die website nog iets dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:57 schreef bleiblei het volgende:
Kijk! in het grijs/zwart:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)F=1,2,19,4,6,17&SM=1
Tof, maar dat gaat het dus niet worden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:57 schreef bleiblei het volgende:
Sorry, had net verkeerde link onder mijn copy paste.
Deze zijn met hak:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)F=1,2,19,4,6,17&SM=1
tenzij salequote:Op zaterdag 1 december 2012 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
(Fatsoenlijke) Schoenen onder de 50 euro kopen is gewoon kut. Slotje opgelost
Ja als ze supertof zijn mag het wel meer kosten. Maar liever niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom schoenenreus...quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm maybe. Maar zoals ik zei, morgen ga ik naar de schoenenreus. Staat op die website nog iets dan?
Oneenschquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet zeggen dat ik echt alle laarzen op hun site die aan de eisen voldoen lillek vind.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom schoenenreus....
Daar kom je toch alleen voor sloffen?
Aanvulling: in normale winkels.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oneensch![]()
Hoewel mijn laarzen dus eigenlijk 55 euro waren, maar ik kreeg korting![]()
En zeker wat betreft gympen, ik heb maar 1 paar boven de 50 euro staan, de rest was allemaal maximaal 30. Adidas en Nike voornamelijk.. Bataviastad
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom schoenenreus....
Daar kom je toch alleen voor sloffen?
Gemiste kansquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Aanvulling: in normale winkels.
Ik kom nooit bij die outlet shizzle
http://www.schoenenreus.n(...)ot-item-zwart-7.htmlquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:59 schreef bleiblei het volgende:
Of dees, zonder hak, wel onder 50 eur:
http://www.wehkamp.nl/Win(...)width=806&height=440
Als je verder naakt bent hebben de mannen hier vast geen probleem met enkellaarsjesquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik haat laarzen zonder hakken.Daarom dacht ik enkellaarsjes. Maar dat mag niet van jullie. Nou weet ik het ook niet meer!
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je verder naakt bent hebben de mannen hier vast geen probleem met enkellaarsjes
Gewoon, hup, laarzen zonder hakkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik haat laarzen zonder hakken.Daarom dacht ik enkellaarsjes. Maar dat mag niet van jullie. Nou weet ik het ook niet meer!
Daar zitten lelijke kreukels inquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.schoenenreus.n(...)ot-item-zwart-7.html
Zo heel anders is deze toch niet? Maar dat zal wel weer aan mij liggen.Alles wat ik zie is de platheid, haha.
Dat is het punt niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gewoon, hup, laarzen zonder hakken.
Is ruim acceptabel en stukken beter dan enkellaarsjes.
En als de wiede weerga op hakken leren lopen.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar zitten lelijke kreukels in.
Ja ben echt net een wijf.
Pics! Alsjeblieft.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:07 schreef megamandy het volgende:
Ik draag lekker enkellaarsjes onder mijn rokjes en jurkjes
Ik vind het zo irritant als mannen dat zeggenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gewoon, hup, laarzen zonder hakken.
Is ruim acceptabel en stukken beter dan enkellaarsjes.
En als de wiede weerga op hakken leren lopen.
Hey, ik verbied je niets. Ik roep alleen waar (denk ik, de meeste) mannen het warm van krijgenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:07 schreef megamandy het volgende:
Ik draag lekker enkellaarsjes onder mijn rokjes en jurkjes
Ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
Je wil hem nog niet je vriendje noemen maar je koopt al wel schoenen met het oog op zijn lengte
Zijn redelijk okee, maar zien er ergens op de foto wat cheap uitquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.schoenenreus.n(...)/lange-laars-22.html
En wat is er mis met deze?
Dat mag ook voor 21 euro.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zijn redelijk okee, maar zien er ergens op de foto wat cheap uit.
Zeker! SQ heeft ook enkellaarsjesquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.Ik vind het best erg van mezelf.
Maar daarnaast is een paar (enkel)laarzen zonder hak ook wel gewoon echt heel handig.
Doet niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moest ik even maken
[ afbeelding ]
Zal denk ik wel onduidelijk zijn
Dat kloptquote:
Bij mij niet.quote:
Mja, ik houd wel van goedkope schoenen. Dan voel ik me ook niet zo schuldig dat ik er slecht voor zorg.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar ja, ben zelf van het, liever 1 keer goed, dan 3 keer bagger.
En 21 euro... Daar kunnen ze zelf in Bangladesh geen laarzen van breien.
Is Roermond ook ver?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het zit niet in de buurt dus de reiskosten maken t weer duur. Achja
Nog altijd niet? Klik dan eens gewoon op de link vanuit je quote? Want heb hem via mn mobiel gewoon met photobucket geupload.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij mij niet.
[..]
Mja, ik houd wel van goedkope schoenen. Dan voel ik me ook niet zo schuldig dat ik er slecht voor zorg.
Roermond ooit geweest maar vond ik niks. Bataviadtad nooit geweest. Ja maar ik wil niet in 1x 300 euro uitgeven. Dusjaquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is Roermond ook ver?
Of Roosendaal?
Hoewel Bataviastad de beste is![]()
Ik ga gewoon 1 keer per jaar, dan haal ik die benzinekosten er wel uit
Oh, nu wel ja! Zie, dat vind ik ook wel leuk. Maar wat vind jij van biker boots achtige enkellaarsjes onder een rok dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nog altijd niet? Klik dan eens gewoon op de link vanuit je quote? Want heb hem via mn mobiel gewoon met photobucket geupload.
Snap ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hey, ik verbied je niets. Ik roep alleen waar (denk ik, de meeste) mannen het warm van krijgen.
Valt best tegen hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil wel een keer naar maasmechelen village. Zus even gek maken dat ze t ook wil
Bataviastadquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:17 schreef Incantrix het volgende:
Schaar, welke outlet-dinges ga jij dan?
300 euro in 1 keer uitgeven daar is moeilijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Roermond ooit geweest maar vond ik niks. Bataviadtad nooit geweest. Ja maar ik wil niet in 1x 300 euro uitgeven. Dusja
Neeeeeeeejquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moest ik even maken
[ afbeelding ]
Zal denk ik wel onduidelijk zijn
Draag ik ook gewoonquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, nu wel ja! Zie, dat vind ik ook wel leuk. Maar wat vind jij van biker boots achtige enkellaarsjes onder een rok dan?
Oh, dat geeft wel opties, schoonouders wonen in Lilytownquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bataviastad
[..]
300 euro in 1 keer uitgeven daar is moeilijk. Hoewel wij voor het goedkoopste gaan. Maar mijn record is 150 euro geloof ik.
Neej, steigeren is geen pre, maar een hangzak van onsexyheid is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
En mannen moeten ook eens ophouden te denken dat iets pas mooi is als de penor er van gaat steigeren.
Of gaat jullie penor zonder meer steigeren als je iets moois ziet?
Ja maar het heeft een soort van blokhak, dus voor mij is het niet echt een pump/hakkenschoenquote:
En degene die ik gelinkt heb?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Draag ik ook gewoon
[ afbeelding ]
Tot 2cm boven het einde is het jaaaaaaaaaa en daarna neeeeeeeeeequote:Op zaterdag 1 december 2012 23:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Draag ik ook gewoon
[ afbeelding ]
Welke? Want ik zat toen mobielquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En degene die ik gelinkt heb?
Maar ik zie het probleem dus ook niet zo, haha.
Wat is DC?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dat geeft wel opties, schoonouders wonen in Lilytownwist niet dat ze er ook gympen enzo hebben. DC dan zeker niet?
Mja, weet ik nietquote:
Ja, dat herken ik wel ja. Ik weeeeet het niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja, weet ik nietMaar ik ben gewoon niet zo'n fan van schoenen waar dan helemaal niets gebeurd bij de neus. Dan kan dat voorste stuk soms zo lang lijken.
Mja, maar ik wil geen puntneus.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:30 schreef megamandy het volgende:
En anders meer richting cowboy model? Is vaker iets smaller en minder lomp.
Dit is gewoon vergelijkbaar met dit:quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Draag ik ook gewoon
[ afbeelding ]
Ik vind zwarte all stars onder een pak vaak wel schattig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dit is gewoon vergelijkbaar met dit:
[ afbeelding ]
Lekkere vent, maar als je naar beneden scrollt heeft ie geen mooie pakschoenen aan, maar witte Asics renschoenen.
Pumps zou ik er anders niet snel onder dragen, dat zou het weer veel te net maken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dit is gewoon vergelijkbaar met dit:
[ afbeelding ]
Lekkere vent, maar als je naar beneden scrollt heeft ie geen mooie pakschoenen aan, maar witte Asics renschoenen.
M. heeft alleen maar All Stars en Vansquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind zwarte all stars onder een pak vaak wel schattig.Dus misschien gaat het daar al fout.
Dat vind ik dus ook. Als ik er sneakers of enkellaarsjes onder draag blijft het naar mijn idee casual, en dat vind ik belangrijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Pumps zou ik er anders niet snel onder dragen, dat zou het weer veel te net maken.
Ik heb R. nog niet met sneakers gezien. Hoop eigenlijk wel dat hij ze heeft.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
M. heeft alleen maar All Stars en Vans
Maar dat is precies wat ik zeg. Ik loop zelf ook incidenteel met sneakers onder een pak. Om het net wat informeler te maken. Maar goed, punt is duidelijk en ik hoop maar heel hard dat jullie allemaal noooooooooit meer enkellaarsjes onder rokjes en jurkjes aantrekken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind zwarte all stars onder een pak vaak wel schattig.Dus misschien gaat het daar al fout.
Hallo mag ik jou hebben om je mooie kleertjes aan te trekken en naar je te kijken kthxbaiquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Draag ik ook gewoon
[ afbeelding ]
Okquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hallo mag ik jou hebben om je mooie kleertjes aan te trekken en naar je te kijken kthxbai
Gympenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is DC?
Gympen hebben ze heel veel![]()
Veel sportkleding, maar ook de gewone merken. Als je de echt goedkope dingen wil moet je er wel een dag voor uittrekken en mazzel hebben. Mijn Fossil-tas kostte 15 euro. Ook veel kinderspul trouwens
Ik vind degene die ik nu net heb gepost niet lomp. Jij wel?quote:Op zondag 2 december 2012 00:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Als ik me er dan nog even mee mag bemoeien, die schoenen zijn veels te lomp voor jou Bambi. Je bent een lang dun schattig meiske, daar horen geen uber bitch/rockchick/lompe hork schoenen bij![]()
En het zijn pauperschoenen zo te zien, het is echt mooier als je gewoon geld uit geeft voor wat betere schoenen van echt leer en een degelijke zool en hak enzo, ook beter voor je voeten, enkels en rug bij het lopen.
Ikzelf draag pumps, enkellaarsjes en dr. Martens binkie boots/bruine laarsjes onder mijn jurkjes/rokjes, ik vind het leuk en anderen doen het er maar mee. Net wat uit komt in welke situatie. In ieder geval geen sneakers en ook niet altijd hak, want dat is vaak niet praktisch of doet zeer aan mijn voeten
voor jouw lijf en uitstraling vind ik deze schoenen nog net even te lomp ja. Maar goed, da´s mijn mening he, als jij er anders over denkt (net als met enkellaarsjes over rok aan willen enzo) is dat jouw goed recht, en gelijk heb je.quote:Op zondag 2 december 2012 00:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind degene die ik nu net heb gepost niet lomp. Jij wel?
En het is niet alsof ik tot nu toe echt leren schoenen heb gezien die ik wel tof vind. Behalve als ze meteen 120 euro kosten en dat vertik ik echt. Ik snap je punt hoor, maar ik heb gewoon geen zin om voor elk paar schoenen dat ik wil kopen geld van mijn spaarrekening te halen. Ik red het al jaren op goedkope schoenen van de shoe outlet enzo, dus het zal dit jaar ook vast weer goed gaan.
Tuurlijk moet je dat doen, anders zou je iets gaan dragen wat niet je eigen stijl is en dan zal je je toch ongemakkelijk gaan voelen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
En ik heb idd ook besloten dat als ik het maar leuk vind, het goed is. En ik vind sneakers leuk dus dat doe ik, en als ik die enkellaarsjes leuk vind doe ik dat ook. Want hakken zijn gewoon vaak niet praktisch.
Grappig, ik vind ze echt helemaaal niet lomp.quote:Op zondag 2 december 2012 00:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
voor jouw lijf en uitstraling vind ik deze schoenen nog net even te lomp ja. Maar goed, da´s mijn mening he, als jij er anders over denkt (net als met enkellaarsjes over rok aan willen enzo) is dat jouw goed recht, en gelijk heb je.
Je ziet aan deze schoenen wel af dat ze goedkoop zijn. Als je vaak nieuwe schoenen wilt kopen wordt dat een duur grapje met goeie mooie schoenen, snap ik wel, is natuurlijk een keuze dan die je maakt en is prima.
En altijd hakken aan is leuk als je een kantoorfunctie hebt, maar die heb ik dus niet, en thuis doe ik ook vaak teveel dingen waar hakken niet handig bij zijn, dus ik draag ze bij gelegenheden.
Precies. All Stars onder rokjes vind ik echt heel leuk bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 december 2012 00:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je dat doen, anders zou je iets gaan dragen wat niet je eigen stijl is en dan zal je je toch ongemakkelijk gaan voelen.
humor! waar ik was hadden ze alleen die zilveren, maar wit is ook wel tof met haakseldingen eromquote:Op zondag 2 december 2012 00:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kip, mama heeft dezelfde ballen als jij gehaald van de action maar in t wit dus morgen ff een bal proberen
quote:Op zondag 2 december 2012 00:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Fijnste laarzen ooit!
Ik heb ze in het zwart, maar wil ze liefst ook in het groen (want groen!)
Lomp, gelijk ikzelf
ik zelf ben lomp (grof, groot en dik), dus daar kunnen prima lompe schoenen bij. Jij bent echt het tegenovergestelde van mij.quote:Op zondag 2 december 2012 00:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Maar maar, als je die te lomp vindt, wat voor iets zou dan wel kunnen? Want dit vind ik m'n beste optie tot nog toe denk ik.
quote:Op zondag 2 december 2012 01:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zelf ben lomp (grof, groot en dik), dus daar kunnen prima lompe schoenen bij. Jij bent echt het tegenovergestelde van mij.
MM is ook dun en lang, maar da´s een rockchick, dus das dan ook weer anders, daar passen bikerboots weer wel bij (vind ik).
Dunnere smallere schoentjes passen beter denk ik, met een wat puntigere voorkant en een gladde hoge bovenkant. Zonder spikes en leren knopen/slierten en zulks.
Maar goed, dat VIND ik he, da's geen heilige wet ofzo, doe gewoon lekker wat je zelf wilt
quote:Op zondag 2 december 2012 01:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind het lastig om voorbeelden te zoeken, omdat dat nou juist de schoenen zijn die ik niet zoek![]()
Ik zoek lage laars (dikke kuiten passen anders niet), met grove dingen erop, lekker zittend en zonder hak of kleine hak![]()
Godsamme, mijn gluurman komt net thuis hoor ik, is bijna 10 minuten bezig geweest met inparkeren![]()
GAS VOORUIT, rust, GAS ACHTERUIT, rust, GAS VOORUIT, rust, GAS ACHTERUIT, rust, GAS VOORUIT, rust, GAS ACHTERUIT, rust, GAS VOORUIT, rust, GAS ACHTERUIT........
quote:Op zondag 2 december 2012 01:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Anyhow, tijd voor mij om te gaan slapen, morgen misschien nog even ´s ochtends voor we Sinterklaas gaan vieren een kerstmarkt hier mee pikken in de kerk![]()
En schoenen poetsen is makkelijk, maar kan MM je vast meer over vertellen, als schoenen verkauf fraulein![]()
Slaap lekker!
Goedemorgenquote:
Welke?quote:Op zondag 2 december 2012 09:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik zit al het hele weekend te dubben over een tas
Deze! Ik heb een kortingscode gevonden, dan komt ie op 263. Ik zag hem op een andere site voor 173, maar die was dik uitverkocht natuurlijk.. Dus nu kom ik er niet uit of ik dan die 12% korting pak, of dat ik ga hopen dat ie ergens anders ook afgeprijsd wordt en dat ik dat op tijd ziequote:
Dat weet ik ook wel.quote:Op zondag 2 december 2012 01:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben erg fan van leervet![]()
Natuurlijk product met een voeding waardoor de schoenen mooi soepel blijven en niet uitdrogen zodat de kleur ook veel langer mooi blijft (zoals je vaker ziet bij leren jassen). En het heeft een matte finish
Maar bij synthetische materialen valt er eigenlijk niet zoveel te poetsen
Mooi model! Iets te lange hengels naar mijn smaak maar wel lekker klassiek en goed te combineren! Mooi leer ook. Hoe lang geldt de korting nog?quote:Op zondag 2 december 2012 09:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
Deze! Ik heb een kortingscode gevonden, dan komt ie op 263. Ik zag hem op een andere site voor 173, maar die was dik uitverkocht natuurlijk.. Dus nu kom ik er niet uit of ik dan die 12% korting pak, of dat ik ga hopen dat ie ergens anders ook afgeprijsd wordt en dat ik dat op tijd zie
Ja hequote:Op zondag 2 december 2012 10:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooi model! Iets te lange hengels naar mijn smaak maar wel lekker klassiek en goed te combineren! Mooi leer ook. Hoe lang geldt de korting nog?
Aaawhhquote:
Echt he!quote:Op zondag 2 december 2012 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou m kopen P-a. Anders heb je spijt als ie helemaal nergens meer te krijgen is
quote:Op zondag 2 december 2012 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
Goeiemorgen!
Buurjongetje helemaal blij met zijn woezel en pip kleurboek die hij van de sint heeft gekregenTe schattig... Is 3 jaar en is dan zo enthousiast dat je echt geen idee hebt wat ie allemaal aan het zeggen is
Hij heeft de sint wel 10 keer bedankt (en hard schreeuwen want anders hoort ie hem niet d'uh!)
Oh neuh, ik vind het leuk om de mening van anderen te horen. Maar als ik echt weet wat ik wil doe ik dat ook gewoon. Dus ik ga vandaag bij de Van Haren en de Schoenenreus passen en dan zien we wel.quote:Op zondag 2 december 2012 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
En bambi: Koop ze lekker johOf vind je het echt super belangrijk dat anderen ze tof vinden? Ik bedoel... Ik wil ook enkellaarsjes kopen nog voor in de winter onder een rok. Ik vind dat gewoon tof; en boeit mij verder niet zo dat de mannen/anderen dat niet tof vinden.
Als ik het maar tof vind
Als het aan de mannen lag; draagt elke slange deerne een korte rok met hoge hakken. Clichéesquote:Op zondag 2 december 2012 11:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh neuh, ik vind het leuk om de mening van anderen te horen. Maar als ik echt weet wat ik wil doe ik dat ook gewoon. Dus ik ga vandaag bij de Van Haren en de Schoenenreus passen en dan zien we wel.
quote:Op zondag 2 december 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
Gaat het nog steeds over enkellaarzen?![]()
Cif ook niet. Elke man verkiest pumps/hakken over enkellaarsjes; d'uhquote:Op zondag 2 december 2012 11:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook.
BB en Fiets niet, haha.
Ik heb ook enkellaarsjes met een hak. Maar pumps kan ik niet op lopen.quote:Op zondag 2 december 2012 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif ook niet. Elke man verkiest pumps/hakken over enkellaarsjes; d'uh
Want?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |