Did I ever tell you the definition of insanity?quote:Jason VandenBerghe, narrative director van Far Cry 3, zegt dat de wereld van Far Cry 3 tien keer zo groot zal zijn, waarmee de game dus vele malen groter wordt. De wereld zal niet zomaar open en leeg zijn, legt hij uit. Nee, het team van Far Cry 3 heeft zich afgevraagd of een game nog leuk zal zijn als er iets niet te schieten valt.
In Far Cry 3 zullen gamers daarom in ieder hoekje wat moeten kunnen vinden of iets kunnen zien. Far Cry 3 focust op die ervaring van een open wereld, het moet leuk worden.
Goed plan, maar dan had het moeten zijn:quote:
Werkt wel, maar andere topics hebben allemaal [TITEL] #3quote:
Beetje jammer wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:51 schreef delano.888 het volgende:
Werkt wel, maar andere topics hebben allemaal [TITEL] #3
Serieus? Ik vind het echt super mooi, je ruikt dat gras gewoon bijnaquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:56 schreef vosss het volgende:
En over dat schemer gebeuren, ik had goeie hoop dat Far Cry 3 mooier zou zijn in dat opzicht want ik heb die in FC2 altijd de mooiste tot nu toe gevonden.
Helaas blijft het dat ook voor mij.
Sterker nog, grafisch ben ik helemaal niet zo onder de indruk van FC3.
In mijn herinnering zag FC2 er destijds een stuk beter uit dan dat FC3 er nu uit ziet als je het bekijkt hoe de rest er toen uit zag.
Okee beter.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:04 schreef delano.888 het volgende:
TT is opgelost
Gemiste kans trouwens dat B alleen crouch/stand is en niet zoals bij veel games inhouden = liggen
Idd is de dag/nacht/weersysteem veel mooier in FC2....quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:56 schreef vosss het volgende:
En over dat schemer gebeuren, ik had goeie hoop dat Far Cry 3 mooier zou zijn in dat opzicht want ik heb die in FC2 altijd de mooiste tot nu toe gevonden.
In mijn herinnering zag FC2 er destijds een stuk beter uit dan dat FC3 er nu uit ziet als je het bekijkt hoe de rest er toen uit zag.
Dit! En het is wel heel erg groen allemaal, ik vond het bij FC2 ook wel chill dat je na een tijdje in de savanne even naar de jungle gaatquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:56 schreef vosss het volgende:
Ik heb sterk de indruk dat ze dachten zelf FC 1 was beter dus deze moet ook weer heel erg groen worden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:37 schreef invine het volgende:
[..]
Dit! En het is wel heel erg groen allemaal, ik vond het bij FC2 ook wel chill dat je na een tijdje in de savanne even naar de jungle gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |