abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119817142

Platforms: Xbox 360, PlayStation 3 en PC
Release datum: Maart 2012
Engine: Dunia
Publisher / Developers: Ubisoft

quote:
Jason VandenBerghe, narrative director van Far Cry 3, zegt dat de wereld van Far Cry 3 tien keer zo groot zal zijn, waarmee de game dus vele malen groter wordt. De wereld zal niet zomaar open en leeg zijn, legt hij uit. Nee, het team van Far Cry 3 heeft zich afgevraagd of een game nog leuk zal zijn als er iets niet te schieten valt.

In Far Cry 3 zullen gamers daarom in ieder hoekje wat moeten kunnen vinden of iets kunnen zien. Far Cry 3 focust op die ervaring van een open wereld, het moet leuk worden.
Did I ever tell you the definition of insanity?

OP by Mark94

Far Cry 2 was niet altijd even spannend. Maar vond het toch wel een goede game. En natuurlijk de map editior was geweldig. _O_
pi_119817160
Het er maar een reeks van gemaakt. ;)
pi_119817281
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:46 schreef SoldMayor het volgende:
Het er maar een reeks van gemaakt. ;)
Goed plan, maar dan had het moeten zijn:
[Far Cry 3] #3
Volgende keer beter :P
Oja, tof filmpje, leuk voor in de op?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_119817309
Werkt nu toch ook? :{
pi_119817321
Enorm groot spel overigens..

Zou wel iets meer variatie willen.
Dat wil zeggen, op de map zie je bijv. (mits bepaalde kaarten gekocht) de locaties van relics en lootboxes of hoe dat ook in het engels genoemd word aangezien Ubi - zo fijn is geweest er een lelijk nederlandse vertaling van te maken.

Maar dat is het dan ook wel qua verzamel(-drang, die door de enorme hoeveel kistjes en relics behoorlijk word aangesproken)
pi_119817328
Overigens vond ik de overgang bij FC2 van dag naar nacht en andersom wel mooier dan bij FC3.

Veel mooier zelfs.

Bij FC3 duurt dat letterlijk 1 minuut ofzo. Veel te snel in elk geval. Het is of heel lang donker of heel lang licht en dan heel even schemer.

Erg jammer imo.

Verder zeker een toffe game en die Vaas is zo gestoord dattie best eens geniaal zou kunnen zijn. Dat is immers een dunne lijn :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_119817343
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:50 schreef SoldMayor het volgende:
Werkt nu toch ook? :{
Werkt wel, maar andere topics hebben allemaal [TITEL] #3
pi_119817410
Ik ben nu bij het level Piece of the Past, waar ik een enorme boot midden op zee moet betreden. Het schip zit vol met piraten, als je van een afstandje aankomt varen zien ze je en schieten ze met z'n allen op je. Als je aan komt zwemmen heb je een grote kans dat er een haai op je afkomt. Weet iemand hoe je dit doet? :P
pi_119817487
En over dat schemer gebeuren, ik had goeie hoop dat Far Cry 3 mooier zou zijn in dat opzicht want ik heb die in FC2 altijd de mooiste tot nu toe gevonden.

Helaas blijft het dat ook voor mij.

Sterker nog, grafisch ben ik helemaal niet zo onder de indruk van FC3.
In mijn herinnering zag FC2 er destijds een stuk beter uit dan dat FC3 er nu uit ziet als je het bekijkt hoe de rest er toen uit zag.

:@
vosss is de naam,
pi_119817499
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:51 schreef delano.888 het volgende:
Werkt wel, maar andere topics hebben allemaal [TITEL] #3
Beetje jammer wel. :(
pi_119817693
pi_119817713
quote:
Shit die je kan maken in de editor. _O_
pi_119817741
TT is opgelost ^O^
Gemiste kans trouwens dat B alleen crouch/stand is en niet zoals bij veel games inhouden = liggen :{
pi_119817774
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:56 schreef vosss het volgende:
En over dat schemer gebeuren, ik had goeie hoop dat Far Cry 3 mooier zou zijn in dat opzicht want ik heb die in FC2 altijd de mooiste tot nu toe gevonden.

In mijn herinnering zag FC2 er destijds een stuk beter uit dan dat FC3 er nu uit ziet als je het bekijkt hoe de rest er toen uit zag.

Serieus? Ik vind het echt super mooi, je ruikt dat gras gewoon bijna :D
pi_119817782
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:04 schreef delano.888 het volgende:
TT is opgelost
Gemiste kans trouwens dat B alleen crouch/stand is en niet zoals bij veel games inhouden = liggen
Okee beter. :)

Is idd wel jammer, wilde gister ook gaan liggen: werkte niet.
pi_119817850
Ook jammer: bobblehead die in de insane editie zit (voor in de auto) heeft geen stickertje oid er onder zitten. En vastlijmen aan me dashboard gaan we ook niet doen, dus maandag maar even dubbelzijdig tape kopen en dan Vaas op me dashboard ^O^ _O_
pi_119818239
Tot nu toe geniaal _O_
pi_119818552
quote:

Idd is de dag/nacht/weersysteem veel mooier in FC2....
Wat ik ook mis is de horloge. Kon je tenminste de
dag/nacht tijd zelf instellen.
Maar nu heb je wel meer dieren. Dus op iets moesten ze inleveren
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zaterdag 1 december 2012 @ 18:37:53 #20
182073 invine
blablabla etc.
pi_119818554
quote:

Dit! En het is wel heel erg groen allemaal, ik vond het bij FC2 ook wel chill dat je na een tijdje in de savanne even naar de jungle gaat :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_119818710
Nemen die piraten van Vaas eigenlijk ooit in aantal af?
pi_119819067
Meeuwen ..... Peng.... Avondeten ^O^
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_119819115
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:37 schreef invine het volgende:

[..]

Dit! En het is wel heel erg groen allemaal, ik vond het bij FC2 ook wel chill dat je na een tijdje in de savanne even naar de jungle gaat :)
Ik heb sterk de indruk dat ze dachten zelf FC 1 was beter dus deze moet ook weer heel erg groen worden.

:{
vosss is de naam,
pi_119819344
Is de map editor een beetje leuk?
Pogo dancing!
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:10:04 #25
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_119819456
Groen is goed. :)

Ik heb hem gekocht voor de multiplayer FarCry 1 ongeveer 3 jaar online gespeeld en het erg naar mijn zin gehad maar damn is dit even een tegenvaller...

Lobby die 9 van de 10 keer niet werkt.
Als er mensen weg gaan komen er geen nieuwe bij dus dan heb je vaak 1 vs veel.
Geen mogelijkheid om van team te wisselen.

Als ze geen aandacht aan de multiplayer schenken waarom maken ze het dan geen singleplayer only game... :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')