Ach, geen gevaar hier.quote:Op maandag 3 december 2012 18:03 schreef formerjellybean het volgende:
Oh 2 meisjes tegelijk is het stomste wat je kan doen, zoiets komt uit en ben je ze allebei kwijt
Nee een relatiequote:Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goed te horen dat het op versiervlak goed gaat. Al een relatie of blijft het bij versieren?
En alleen op versiervlak of op alle vlakken goed?
Met mij gaat het op alle vlakken goed. Op dit moment nog lekker vrijgezel en de rest gaat prima. Heb weinig te klagen
Pff, wat een toon, doe ff normaal joh! Kom je van een andere planeet ofzo?quote:Op maandag 3 december 2012 18:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hufter hoe durf je en plein public nog wel![]()
Nee hoor geintje , ik vond het gewoon te vaag. Ik en een boel mensen die ik ken openen zo altijd een gesprek en is een goede manier om eventueel te versieren ook![]()
En verder dus prima en met jou ??
Hey dat klinkt erg leuk! Lekker van genieten!quote:Op maandag 3 december 2012 18:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee een relatieGaat helemaal goed,we zijn lkkr burgerlijk aan het doen, grote commitment naar elkaar toe en zulks.
Verder druk vooral dus niet per se alles goed. Nog leuke dates gehad enz?
Wow, goed man! Wat voor?quote:Op woensdag 5 december 2012 01:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Zo, naast het pickup gebeuren zojuist een business opgezet! Dit wordt groots. Op dit moment ben ik alleen nog maar met nuttige dingen bezig. Ben benieuwd hoe dit m'n sociale skills gaat verbeteren. Zelfontwikkeling is awesome!
Peace out
Wat had je dan verwacht?quote:Op donderdag 6 december 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
Gister in de kroeg, beetje te ouwehoeren met een vaste gast.
Komt er ineens een knulletje van een jaar of 19 binnen zetten om wat te drinken te bestellen aan de andere kant van de bar. Ik denk.. laat ik eens wat uit proberen
Dus ik kijk hem eventjes aan, dat had ie door.
Kijk hem nog eens aan, wanneer hij terugkeek, keek ik even weg.
De derde keer wat langer blijven kijken en lief glimlachen.
Nouja zo dus wat oogcontact gemaakt. En toen ie wegliep kon hij het niet laten om nog een keer om te kijken![]()
Verder was ie niet leuk, maar het verbaasde mij vooral hoe gemakkelijk het ging. Zelfs bij personen waarvan je niet zou verwachten dat het zou werken.
Iedereen kijkt terug, iets met nieuwschierigheid. Iedereen vind het leuk als er naar hem of haar gelachen word. Geeft je toch een goed gevoel. En iedereen gaat kijken en denken hmmm ken ik die geen niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet dit
Dat ie totaal niet geintresseerd zou reageren.
Je snapt best wat ik bedoel. Er is een verschil tussen terugkijken en het gewoon leuk vinden. Of toch stiekem het interessant vinden en zorgen dat je je locatie bij het volgende drankje bewust uitzoektquote:Op donderdag 6 december 2012 10:40 schreef ook_gek het volgende:
Iedereen kijkt terug, iets met nieuwschierigheid. Iedereen vind het leuk als er naar hem of haar gelachen word. Geeft je toch een goed gevoel. En iedereen gaat kijken en denken hmmm ken ik die geen niet.
Plaag je maarquote:Op donderdag 6 december 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel. Er is een verschil tussen terugkijken en het gewoon leuk vinden. Of toch stiekem het interessant vinden en zorgen dat je je locatie bij het volgende drankje bewust uitzoekt
Maargoed, maakt niet uit, was vooral geinig.
Bwehe, dat werkt volgens mij ook wel beter dan iemand heel lang aanstaren, dat wordt een beetje creepy na een tijdjequote:Op donderdag 6 december 2012 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Plaag je maar
Het is inderdaad leuk. Ik zal gewoon gedag zeggen als ik langs loop en van uit daar verder werken
Zo was ik eens wezen stappen in Hilversum... stond aan de bar... en was een leuk meisje die naast me stond. Ze lacht naar me en ik floepte het eruit:quote:Op donderdag 6 december 2012 12:15 schreef formerjellybean het volgende:
Ja gewoon hoi zeggen , of een biertje geven dat breekt ook vaak het ijs wel
Ben ik de enige die het idee heeft dat zij juist weg liep ipv jijquote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zo was ik eens wezen stappen in Hilversum... stond aan de bar... en was een leuk meisje die naast me stond. Ze lacht naar me en ik floepte het eruit:
"Wil je ook wat te drinken hebben?"
Glimlachend zei ze: "ja dat is goed dankjewel, ik wil wel een (ff vergeten)"
Ik rekende af, keek haar aan en zei: "nog een fijne avond hea..." en liep weg..
Haar gezicht..... priceless...
Dat heb ik echt de hele avond vervolgens te horen gekregen
Je hoeft het niet te geloven, maar ik weet wel beter ;-)quote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het idee heeft dat zij juist weg liep ipv jij
Snap ik niet. Het was toch een LEUK meisje? waarom loop je dan weg?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zo was ik eens wezen stappen in Hilversum... stond aan de bar... en was een leuk meisje die naast me stond. Ze lacht naar me en ik floepte het eruit:
"Wil je ook wat te drinken hebben?"
Glimlachend zei ze: "ja dat is goed dankjewel, ik wil wel een (ff vergeten)"
Ik rekende af, keek haar aan en zei: "nog een fijne avond hea..." en liep weg..
Haar gezicht..... priceless...
Dat heb ik echt de hele avond vervolgens te horen gekregen
Zou mij niet verbazen als het waar is. Sommige mensen doen de raarste dingen om maar een verhaal te hebben. Is ook wel de veiligste weg want dan kan je niet afgewezen worden en mensen denken in eerste instantie wel dat je flirte. Win-win zolang je maar niet normaal na kan denkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:53 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Snap ik niet. Het was toch een LEUK meisje? waarom loop je dan weg?
Dat vraag ik mezelf ook nog steeds af...quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:53 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Snap ik niet. Het was toch een LEUK meisje? waarom loop je dan weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |