zit wat in, maar bij al mijn vrienden zie ik dat als ze in een relatie stappen dat je opeens ''verwachtingen'' van elkaar mag hebben oid.. Althans, dat had laatst een van die meiden tegen een vriend van me gezegd..quote:Op maandag 3 december 2012 17:19 schreef ook_gek het volgende:
Wat een gezeik man
Opmerking 1
Waarom ga je in gods naam een relatie met je ex vergelijken met je huidige date meisje? Is het haar 2limg zus? Zo niet, kappen met zeiken.
Opmerking 2
Straks gaat het zo en zo worden. Dat heb je toch zelf in de hand. Je hebt dat zelf in de hand.
Je wilt van twee walletjes blijven eten? Dan weet ik inderdaad niet of dat wel verstandig is...quote:Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
zit wat in, maar bij al mijn vrienden zie ik dat als ze in een relatie stappen dat je opeens ''verwachtingen'' van elkaar mag hebben oid.. Althans, dat had laatst een van die meiden tegen een vriend van me gezegd..
En wat dat betreft is het instemmen met een relatie toch wel een zekere commitment die je maakt. Ook moet het dan natuurlijk op facebook komen te staan, en dan mag je ook niet meer met anderen zoenen tijdens het uitgaan. En als je dat wel doet dan zijn de poppen aan het dansen bla bla bal
Ja maar wat zegt ze tegen jou? Daar gaat het om. En wees gewoon eerlijk tegen haar wat je wel en niet wilt. Gewoon over praten. Is vrij belangrijk in een relatie, pratenquote:Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
zit wat in, maar bij al mijn vrienden zie ik dat als ze in een relatie stappen dat je opeens ''verwachtingen'' van elkaar mag hebben oid.. Althans, dat had laatst een van die meiden tegen een vriend van me gezegd..
Hoezo MOET het op facebook, hoe oud ben je, 16?quote:En wat dat betreft is het instemmen met een relatie toch wel een zekere commitment die je maakt. Ook moet het dan natuurlijk op facebook komen te staan, en dan mag je ook niet meer met anderen zoenen tijdens het uitgaan. En als je dat wel doet dan zijn de poppen aan het dansen bla bla bal
Nja ik vind mijn ''scharrel'' wel echt tof, en behoefte aan een meisje daarnaast heb ik opzich niet. Maar als ik terugdenk aan mijn laatste relatie, dan denk ik pff dat hoef ik allemaal even niet hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 17:25 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je wilt van twee walletjes blijven eten? Dan weet ik inderdaad niet of dat wel verstandig is...
Omdat ik haar gewoon echt super leuk vind..quote:Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom date je überhaupt als je niet zit te wachten op een relatie..
wat wel?quote:Op maandag 3 december 2012 17:30 schreef Pvoesss het volgende:
En ik weet niet hoor maar de dingen die jij verwacht die zou ik dus totaal niet doen.
Voor de seks?quote:Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom date je überhaupt als je niet zit te wachten op een relatie..
Dat is het eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind het echt een hoop gemiep om niks.
Jij bent niet toe aan een relatie, dat is wel duidelijkquote:Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
En wat dat betreft is het instemmen met een relatie toch wel een zekere commitment die je maakt. Ook moet het dan natuurlijk op facebook komen te staan, en dan mag je ook niet meer met anderen zoenen tijdens het uitgaan. En als je dat wel doet dan zijn de poppen aan het dansen bla bla bal
Precies, opgelost!quote:Op maandag 3 december 2012 17:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bent niet toe aan een relatie, dat is wel duidelijk
Geen problemen hier eigenlijk, alles gaat goed op versiervlak. Met jou?quote:Op maandag 3 december 2012 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies, opgelost!
Volgend probleem!
Hoe ist met u dan sinosappeltje?
Altijd leuk dat sommige mensen de behoefte voelen om in het algemeen belang een onderwerp te beëindigen als ze het ergens niet mee eens of geïrriteerd zijn..quote:Op maandag 3 december 2012 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies, opgelost!
Volgend probleem!
Hoe ist met u dan sinosappeltje?
Goed te horen dat het op versiervlak goed gaat. Al een relatie of blijft het bij versieren?quote:Op maandag 3 december 2012 17:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen problemen hier eigenlijk, alles gaat goed op versiervlak. Met jou?
Nou nou tuut tuut wat een paniek opeens. Als of ik de persoon ben die bepaalt of iets opgelost is of nietquote:Op maandag 3 december 2012 17:55 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Altijd leuk dat sommige mensen de behoefte voelen om in het algemeen belang een onderwerp te beëindigen als ze het ergens niet mee eens of geïrriteerd zijn..
Maargoed ik ben al weg
Hufter hoe durf je en plein public nog welquote:Op maandag 3 december 2012 15:35 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nou, daar gaan we dan!
Hoi Formerjellybean, hoe gaat het?
Nog een smiley om het geheel pakkend te maken:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |