Best wel vaak eigenlijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Aard_Zaadje het volgende:
Misschien een beetje een aparte vraag, maar vragen jullie wel eens van jezelf af hoe je eigenlijk in de ''markt'' ligt bij vrouwen?
[...]
Je moet ook altijd de afweging maken of dat het wel is voor jouquote:Op zondag 2 december 2012 14:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Best wel vaak eigenlijk
Volgens mij zie ik er best interessant uit, ik merk soms wel dat meisjes naar me kijken. Helaas ben ik niet bijzonder spontaan (hoewel dat de laatste tijd beter gaat, gister heb ik het ook gewoon leuk gehad op een feestje waarbij ik alleen de jarige kende, leuk meisje gesproken), en volgens mij creëert dat vaak een beetje een clash (dat ik er interessant uitzie, maar het in gesprek in eerste instantie totaal niet ben). Ik ben sowieso vaak druk met studie (ik doe twee studies), terwijl de meeste mensen die ik op feestjes tegenkom veel vrije tijd hebben om te sporten, borrelen, feesten, bij een vereniging te gaan, etc., wat er ook voor zorgt dat je al snel saai overkomt als je dat allemaal niet doet.
Ik ben wel blij dat ik begonnen ben met wiskunde, alleen informatica was niks voor mij. Ik heb er wel spijt van dat ik begonnen ben met informatica, maar het is gewoon niks voor mij om met een studie te stoppen, ik faal niet in dat soort dingenquote:Op zondag 2 december 2012 14:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet ook altijd de afweging maken of dat het wel is voor jou
Klopt, maar zo voelt het voor mij dan wel.quote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef Joanne35 het volgende:
Er is niets mis met verkeerde keuzes maken hoor, dat is geen falen.
Paars is toch mooi?quote:Why don't having purple hair then instead of black?
lol
it's nature
Knowing that but still... purple? awesome!
lol
too weird
In that case it being a possibility that i do love weirdness.
hehe okay
Soms. En dan peil je natuurlijk even stiekem.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Aard_Zaadje het volgende:
Misschien een beetje een aparte vraag, maar vragen jullie wel eens van jezelf af hoe je eigenlijk in de ''markt'' ligt bij vrouwen?
Ik zou trouwens ook niet weten wiens type ik ben.quote:Op zondag 2 december 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk ben ik gewoon niemands type verder.
Dit verhaaltje komt best cynisch over zoquote:Op zondag 2 december 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms. En dan peil je natuurlijk even stiekem.
Er zijn een aantal dames die mij wel aardig vinden, er zijn een aantal dames die mij wel redelijk knap vinden.
Daar houdt het wel bij op.
Het is alleen jammer dat ik niet echt een punt kan krijgen waarin ik mezelf zou kunnen verbeteren. Kennelijk ben ik gewoon niemands type verder.
Nee, ik ben hier zowaar eens niet cynisch.quote:Op zondag 2 december 2012 17:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit verhaaltje komt best cynisch over zoMisschien is dat?
Het type van je volgende vriendin.quote:Op zondag 2 december 2012 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou trouwens ook niet weten wiens type ik ben.
Het is ook niet altijd leuk om te weten wiens type je bent he.quote:Op zondag 2 december 2012 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou trouwens ook niet weten wiens type ik ben.
Je zal maar het type zijn van woonwagenkampmeisjes.quote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is ook niet altijd leuk om te weten wiens type je bent he.
Ik zou het niet weten, dus geen idee!quote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is ook niet altijd leuk om te weten wiens type je bent he.
quote:
Meer een leermomentje, erg waardevol.quote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef Joanne35 het volgende:
Er is niets mis met verkeerde keuzes maken hoor, dat is geen falen.
Waar is jouw FoBo dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:20 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
* lacht lief naar Comp_Lex![]()
Waarom heb jij eigenlijk geen FoBo?
hoef je nooit lang te wachten bij de dealer!!quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zal maar het type zijn van woonwagenkampmeisjes.
Gewoon hier op fokquote:Op zondag 2 december 2012 20:43 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Waar is jouw FoBo dan?
De mijne staat sinds kort op Marktplaats...
Af en toe wel, hoor vak dat ik "aardig" ben, wat ik daarmee moet, geen idee.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Aard_Zaadje het volgende:
okequote:Op zondag 2 december 2012 20:53 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Gewoon hier op fok
En, is er al veel op geboden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat moet je niet doen als je iemand wil versieren:Nou aardbei dit zie je vaker net als het,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Hoi alles goed? om een gesprek te starten iets waar ik mij wanneer ik zo word aangesproken echt aan stoor en zelfs de persoon volledig negeer. Ook als er in het tekstje de volgende woorden staan zoals... gast, kerel, lekker ding ga direct de vuilnisbak in.
Ook wie foto's van zijn lul stuurt negeren we maar, tenslotte daar maak je bij mij niet zoveel indruk mee. Creatief zijn is de sleutel echter de meeste mannetjes lijken dat echter niet te begrijpen. Daar word ik zo moe van dat ik nu een geladen jachtgeweer tussen mijn benen zet en de trekker ga overhalen.
yackAtchaLater, aardbeitje
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |