quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dit serieus neemIk ben niet serieus hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I see what you did therequote:Op zaterdag 1 december 2012 14:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ssst zei ik alleen maar om vinnie af te schudden
jaja hoe moet ik je nu ooit nog gelovenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ssst zei ik alleen maar om vinnie af te schudden
Niksquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb ik zovaak... maar wat doe je eraan he?
Was een leugen om eigen bestwilquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaja hoe moet ik je nu ooit nog geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Was een leugen om eigen bestwilja bij de ratjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
wat dacht je van neuken/fappen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb ik zovaak... maar wat doe je eraan he?
zo makkelijk gaat dat nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat dacht je van neuken/fappen?
Gewoon een belletje doen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo makkelijk gaat dat niet
ja gvd, vorige weekend bood ik me nog aan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo makkelijk gaat dat niet
ja ik zei nog midden op het schoolpleinquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ja gvd, vorige weekend bood ik me nog aan.
ja jij kwam niet ( hihi )quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik zei nog midden op het schoolplein
het is zo schattig hoe ratjes snoepjes etenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is goedkrijgen hun wel een rattensnoepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |