PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Goed dat je het gedaan hebt. Ik twijfelde over Sting in Symphonica in Rosso. Vond het ook te duur, was een soortgelijk bedrag. Heb tot de dag van vandaag spijt gehad dat ik niet gegaan ben, dus goed gedaan. En ook leuk om iets te hebben om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:09 schreef Fuszy het volgende:
Ja, 85 euro is best wel heel veel. Het zal toch één van de laatste kansen zijn en die gozer gaat gerust 3,5 uur door in zijn eentje. Programma begint om half 5, dus ik vermoed ook nog een voorprogramma.
Ik hoop The Gaslight Anthem. Zou een heel fijn concert worden
quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:09 schreef Fuszy het volgende:
Ja, 85 euro is best wel heel veel. Het zal toch één van de laatste kansen zijn en die gozer gaat gerust 3,5 uur door in zijn eentje. Programma begint om half 5, dus ik vermoed ook nog een voorprogramma.
Ik hoop The Gaslight Anthem. Zou een heel fijn concert worden
Op lowlands waren ze heel slecht, maar heb ze al 4 keer gezien en toen waren zequote:
Zonder klagen krijg je ze ook terug dusjaquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:17 schreef Lindgren. het volgende:
Gevoelstemperatuur -10 buiten ofzo. Net even gigantisch veel hout weggesnipperd in de stromende regen en striemende wind.
Achterlijk koud.
Nu met warme chocomel even mijn FUT checken en zien dat het klagen bij EA heeft geholpen. 15 unassigned items. Al m'n verloren spelers terug.
Jep. Zelfs bij EA kunnen ze zien dat het een paupertrainer is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:19 schreef MartijnTor het volgende:
Advocaat heeft een silver card?
Edit:Heb hem al voor 200c bin in goede formatie
Nu snap ik waarom ik ineens 2 spelers "kreeg". Ben ze nooit kwijt geweestquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zonder klagen krijg je ze ook terug dusja
Die discard iedereen directquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:29 schreef Toefjes het volgende:
Gert Jan Verbeek kaartjes zijn zeldzamer dan de kaartjes van Messi of RonaldoPagina 150, nog steeds niks.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die discard iedereen direct
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik ze in de gaten houden mocht je ze missen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op pagina 300 dezeStond er ook nog 1 voor 2000. En 2 stuks met 150 start, die lopen over 4 en 5 uur af. Maar ik ken mezelf, die ga ik geheid vergeten
quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:43 schreef diedjuh het volgende:
EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn IF Hernandez is ruim een week na zijn verdwijning teruggekeerd.Marcelo is ook terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb last van een TV die niet meer aangaatquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:43 schreef strakkeman het volgende:
Hebben meer mensen last van het niet kunnen inloggen op de console.
Is topquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:44 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Zal ik ze in de gaten houden mocht je ze missen?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:43 schreef diedjuh het volgende:
EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn IF Hernandez is ruim een week na zijn verdwijning teruggekeerd.Ik had vandaag ook opeens een 4-3-2-1 kaartje bij mijn new items van ruim twee weken geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |